Brynäs IF

712978 inlägg · 7953 ämnen

A propósito de nada

« · 1810943 · » Till forumet


Sv: A propósito de nada
Forsberg 1978: Ja, så var den här. Dagen som man väntat på sedan säsongen drog igång i höstas. Jag har mixade känslor i kroppen. Linköping är INTE ett av de lag jag hade på min önskelista att möta i en kvartsfinal. Men nu är det bara att gilla läget och hoppas att vi i alla fall kommer att ge dem en rejäl match.

KÄMPA BRYNÄS!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
GAAAAAAAAMEEEEEE DAYYYYYY!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: var och tittade på j20 matchen i nhk arena igår kväll. 1524 i publikum är roligt och knappt så A-laget har de siffrorna.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: allt, men idag är det gädda. Och de är ju den här årstiden som är bäst när de gäller isfiske!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Qvarre: Tackar, tackar!!
Önskar en vinst ikväll, behövs inga andra "presenter"....
Tack, än en gång....😎⛳️🏌
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Jag vill passa på att gratulera Huge i dag.
18e mars är tydligen "Bussförarens dag", så grattis ännu en gång ☺️
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: Godmorgon boys, idag är man som ett barn på julafton, mysigt nervös, det bara spritter i hela kroppen. SLUTSPEL =) Kom igen nu, Brynäs!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: Fiske, nu, denna årstid, vad fiskar du nu?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: bäst man håller sig sysselsatt fram till matchen. Fiske är en bra grej i finvädre!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Jaha, då vaknar man och är nervööös 😜
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Sweatt lämnar Luleå. Vi minns tillbaka:

"Och jag har inte haft chansen att spela för en verklig utmanare tidigare så jag kände att det här var en verklig chans för mig att vinna något som senior."

Hah!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Tittar man på statistiken i bp så är manberg långt ifrån bra. Först på en 15:de plats placerar han sig i Brynäs (istid per minusmål).
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: inget fan av mannberg men heller inte säker på att asklöf nödvändigtvis är ett böttre alternativ i nuläget.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Skrubben: varför är mannberg så viktig i bp? Vet att han spelar där men det han uträttar är ju inte särskilt märkvärdigt. Typ Paille är mycket bättre i bp än vad han är.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: sällan bjuder.. mannberg är ju värst i laget på att dribbla och tappa pucken i egen zon.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Skrubben: Tanken är kanske att Asklöf spelar bäst om han bara kommer in helt utan krav som när han slog igenom. Han startar inte slutspelet men lär komma in som en joker och jag tror det passar honom perfekt. Bulan spelar nog lite säkrare från start med Mannberg som sällan bjuder på någonting.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Tuffa krav att vara junior under Bulan. Asklöf gjorde 2-3 svaga byten mot Karlskrona och efter det fick Mannberg gå in på hans plats istället. Mannberg är också en viktig kugge i box play.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Intressant att följa detta.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Om meningen är att Asklöf vilas imorgon för att han ska vara pigg i efterföljande matcher så var det ju lite ologiskt att han spelade ikväll...
Verkligen synd att Asklöf får stå åt sidan, han har förtjänat istid i slutspelet.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Jag tror nog att det kommer att roteras en del vilka som inte spelar för att ha pigga spelare.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Det mest intressanta med den matchen var att Asklöf spelade. Betyder att han ej kommer finnas med i A-lagets match. Mannberg går alltså före Asklöf, som väntat. Tack för kaffet, Bulan.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
J20 Timrå - Brynäs 5-2


Periodsiffror: 2-0, 2-1, 1-1

Skottstatistik: 31-32 (10-11, 14-9, 7-12)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Auchinleck: Underbart!! I grundserien borde man köra tre gånger tjugo, punkt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Auchinleck:
Hoppas vi gör en bra match i morron. Med tanke på hur det såg ut mellan SAIK och FHC så lär nog dom som vill vinna hela skiten steppa upp rejält..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk:

Förövrigt:

Hur JÄVLA skönt är det inte att slippa fem minuters förlängning 3-3 och straffar!!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Forsberg 1978: Stackars Bert.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bratwursten : Scenario: Brynäs tar Linköping och FBK tar HV, då får vi FBK i en semi med hemmarfördel...det vore bättre än HV, även om det skulle göra ont i själen att ev förlora mot FBK....även om vi har bra stats i år mot dem som inte betyder ett skit i en semi
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: räknar inte alls ut Fbk med den defensiven och målvakter som kan spika igen, dessutom finns spets framåt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: Det känns som att det här slutspelet kommer att präglas av alla videokollar.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Auchinleck: Jo det var nog 2012. 13 poäng mellan ettan och sexan då, 9 poäng då.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bra Frölunda skicka ut asen från Skellefteå!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Det måste varit ett tag sedan, alla har chans....det är nu som det är på riktigt....å där gör Frölunda 3-0...såja
Kommentera


Sv: A propósito de nada
Leonardo: Har det någonsin varit så här ovisst?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Säg inte det, FBK är på G, men HV har dock mer bredd tycker jag för att ta dem med hemmafördel...tyvärr blir det HV för oss i en ev semi...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: Otroligt öppet slutspel detta alla kan fan vinna, alla utom FBK
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: 8 sekunder haha
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: 1-1 nu med 8 sek kvar
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: Jag har sagt det förut, Malmö kan gå hela vägen.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: "Liten men ändå klar kontakt med målvakten, rätt dömt sett till tidigare och lika hårda bedömningar."

Yup, enligt regelboken riktigt verkar det som.
Tycker det är löjligt ändå att reglerna är sådana att den där touchen genererar en goaltender interference. Meen det är min åsikt..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: Underkänt
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk: Ja, nu ser man varför inte bara vi haft problem med Malmö under säsongen.
Kvitterat nu i Växjö, 1-1.
Eller? Videokoll, ev hög klubba...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carl Lejonkräk:
Resultaten nu är ju enligt mig goda
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huge: 14-0 i skott till Malmö denna period
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Horace76c: Liten men ändå klar kontakt med målvakten, rätt dömt sett till tidigare och lika hårda bedömningar.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
tjugo8:
Första bortdömda kan jag hålla med om.
Andra bortdömda känns däremot lite löjligt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Mrassarson:
Svider lite att de o många imorgon dricker LHC-pengar...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Sitter på New York legends i Linköping, bordet bredvid mig sitter Bulan, Sjödin och Larsson. Mäktigt!
Vad taggad man blir inför morgondagen då!
Nu gävlar kör vi!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Firma Dahlén/Lööke har öppnat butiken...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Har Frölunda en tröja bakom reklamen?
Kommentera

« · 1810943 · »