Brynäs IF

705114 inlägg · 7953 ämnen

A propósito de nada

« · 1898583 · » Till forumet


Sv: A propósito de nada
Jag har så svårt att engagera mig i isprojektioner, intron och ljud. Är det inte bra hockey som lockar folk? Annars går man väl på konsert,bio eller köper upplevelser?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Skrubben: Denna kan vi köra något liknande av när vi slåss i finalspelet ;)
Kommentera


Sv: A propósito de nada
Mrassarson: tänker inte förstöra affären;)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carlo: Precis, allt hänger på vem som bygger upp det och kvalitén på projektionen. Jag skulle kunna tänka mig arkiv från storhetstiden och genom åren vi vunnit Guld för att hedra alla epoker och sluta projektionen med nuvarande lag, jag vet flera som skulle göra det snyggt iom att jag tidigare arbetat i filmbranschen några år!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Bratwursten : själva temat är inte speciellt bra som de har gjort, men det är möjligheten att kunna göra något snyggt om man har rätt produktionsbolag och ha med spelarna i själva projektionen.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Carlo: nee det där såg extremt larvigt ut
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäsgubbe:
Ni har säkert sett denna on ice projection redan. 0:40 in i klippet. Kul när de inkluderar spelare i det så det blir lite film över det hela.
www.youtube.com/watch?v=cm-LG_GNFT0
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Som jag förstått det så är alternativet i Nordamerika att han ska spela i OHL, dvs. kanadenska juniorligan. Laget som draftade honom där har legat på hårt för att få över honom. Däremot har han själv sagt att han är färdig med juniorhockey. Vet dock inte om han syftar på enbart Sverige i det fallet.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Finns en annan aspekt också. Låt oss säga att Larsson under sitt sista kontraktsår får chansen istället för Boqvist och får ett genombrottsår. Då har BZ en bra chans att signa honomoch därmed säkra en spelande back under ett par år framöver.
Boqvist lär, om allt går enligt plan, inte stanna mer än en säsong och försvinner därefter till AHL/NHL. Så om han spelar alla matcher istället för Larsson så tappar vi sannolikt två backar till nästa säsong. Brynäs kompensation blir Boqvist ersättningspengar.
Lägger inga värderingar i det men det är så alternativen ser ut.

Eller så blir det som vanligt. Berra blir skadad efter en månad vilket öppnar dörren för bägge två....
Kommentera

Sv: A propósito de nada
bradberry: Ska tänka på det bradberry :)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Leonardo: När du skriver ett sånt inlägg, snälla var lite mera tydlig med vad du refererar till! Länk eller en liten förklaring med text.

Och en uppmaning till alla er som svarar på ett inlägg som skrevs för länge sen...: Klistra in ett citat på det ni svarar på. Annars blir det meningslöst att posta svaret på ett allmänt forum...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Daniel Lövve Lö: Jag har lite svårt att förstå när folk resonerar typ "Larsson kanske petar Boqvist, därför kanske han inte vill vara kvar". Om Boqvist är så bra som alla tror och hoppas - borde han väl kunna peta Larsson? Det är ju inte direkt så att Larsson är en av ligans bästa backar... Givetvis finns det konkurrens i Brynäs men den kommer inte vara mindre i Nordamerika.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Anders Berg: Visst har Brynäs också lagt pengar på ljudsystem och diverse ny teknik men långt ifrån några 40 miljoner. Det är trots allt en oerhört hög % i relation till eget kapital, årsomsättning etc. Men det är ju bra att Luleå gör detta, de kan vara en försökskanin...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: Fast Brynäs har väl också lagt ned miljontals kronor på ljudet i Gavlerinken?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Huss: Förra säsongen va det så rörigt och inte läge spela in Adam fullt ut, men denna säsong tycker jag det är perfekt!
Med så starka backar och en enligt mig perfekt lucka för en sån som Adam, tex ihop med Andersen.

Med denna uppsättning så finns det verkligen chansen att spela in Adam tycker jag.
För inte kommer Henrik Larsson gå före Adam, det vore ju knepigt.

Så jag tror dom törs lova han en bra roll och då kommer säkert dom han blir draftad till va nöjda med det och inte tvinga iväg han.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: Mmm vore mumma, jag skall börja med att köpa boken om Brynäs 1912-2012 och ta med mig till öppet hus 25 maj och ge våran ordförande så han kan lära sig allt om Brynäs, vet man knappt vem Inge Hammarström är så är det illa, anser jag som infödd Gävlebo inrotad Brynäsfan!!

Har man hjärta i klubben så bör man veta vem som är vem i vår hockeyhistoria!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Daniel Lövve Lö: Frågan är bara hur mycket Adam och hans agent har att säga till om? Det kommer vara hans framtida NHL lag som dikterar villkoren för var han skall spela.
De kan resonera som så att Brynäs backsida ser allt för stark ut och nya "plantskolan" Växjö, HV, LHC t.ex. är bättre alternativ om han skall få speltid.
Jag kan tänka mig att mötet handlade mycket om strategi/taktik och försäkringar från Brynäs sida inför förestående diskussioner med NHL-laget.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: Förstår att man kan få till diverse bildeffekter på isen, men ljudsystemet? Borde inte en arena ändå ha ganska begränsad akustik? Eller är jag ute och cyklar? Ska bli spännande att följa, i alla fall.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Peja: ja. Jag gillar ju själva tanken. Men det är jävligt mycket pengar.

Alla skulle ha en miljardär som sponsor.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Daniel Lövve Lö: Ja jag hoppas mkt på honom i vårt lag kommande säsong och ge han speltid med en erfaren back...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Inkazar: 40 miljoner för att få snyggt intro och ljud? Wow.
Kommentera


Sv: A propósito de nada
Daniel Lövve Lö: Där skulle man vilja vara en fluga på väggen ;)

Kul att du kommer med lite info från Gavlerinkens inre.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: har du verkligen lyckats missa det? Det står öööverallt. Men okej, här har du:
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Jag va på kanslit nyss och då kom Adam Boqvist och hans agent och skulle ha möte med Bengtzen och tränarna kl 13, så vi får nog höra snart hur det blir med Adam!

Dom har väl sagt dom skulle prata denna vecka så är väl ingen nyhet så, men kul veta att det nog händer nåt inom kort=) Jag hoppas dom får till det nu, en profil kommer Adam va och där har vi en back för ett 2a power play tex.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäsgubbe: Saknar någon källa/länk till info om detta. var har du läst det?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: Huh? Passade på att ta upp det här för att just Luleå ska förbättra arenaupplevelsen med 40 milj.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Skrubben: Det som kommer få mkt folk till Brynäs matcher är om vi får en ny storhetstid...men visst lite mer hype inför matcherna tycker jag är välkommet, teman...skadar ju aldrig att se hur andra lyckas dra publik!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäsgubbe:Hur kommer Luleå in i bilden?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Skrubben: Man kan ju köra det någon timme eller halvtimme innan match. Så det inte känns som man sitter och väntar på att matchen ska starta. Använd det för att hypa upp publiken. Om det blir för ofta kanske man kan ta det på helger istället.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Brynäsgubbe: Säkert kul att se några gånger, men hur många matcher tar det innan man tröttnar på det? Tveksamt om det kommer fler människor till matcherna på sikt. Men det blir nog en hype till premiären mot oss.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: He, he mkt gissningar nu :) Aaron och Alvarez är de enda just nu i ryktesväg till Brynäs på Eliteprospects, och jag hoppas på Aaron P...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Luleå storsatsar på arenaupplevelsen. Skulle bli hård i brallan om Brynäs gjorde såhär. Folk och inte minst jag själv skulle vallfärda för att se nåt sånt.

Sedan spelarpresentationerna i videon... Föreställ er Brynäs... åååååh.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stuffbon: Vi kan köra hänga gubbe.

Finns ett R i namnet?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stuffbon: Kom igen... Rykten är ju bokstavligt talat av sportpressen livnär sig på. Hur många spelare säger "det blev ingen deal för ryktet spreds i Sportbladet". Så hur sannolikt är det att en deal går i stöpet för att nån anon på Hockeysnack nämner ett namn?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stuffbon: Men hallå vad är det med dig? Säg bara namnet.. herregud.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Zappaholic: Just dissa är väl det som övervägande har gjort...
Kommentera

Sv: A propósito de nada
KulaShaker: nån som litar på mig iaf!
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Dissa behöver man inte göra. Ifrågasätta och undra är däremot ganska så sunt.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
KulaShaker: "Och hur tänker du kring Brynäs?

– Jag har ett år kvar på kontraktet med Davos, men Brynäs finns ju alltid och är alltid intressant för framtiden. Jag och min tjej kommer ju härifrån och Gävle är hemma."

:-)
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Lite läsning om A som i Anton fram till 9:31
Kommentera

Sv: A propósito de nada
atilla: Kan så vara.
Jag väljer inte att dissa nått förrän det visar sig vara fel bara.
Sen får man göra som man vill..
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Ta en titt på stuffbons historik innan du försvarar honom. Merparten av inläggen består av ”Någon som vet något om nyförvärv”. Tror du verkligen han skulle behöva fråga så hela tiden om han hade information inifrån?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
ellis: Det va ju alla mot pettisbif oxå i början na är han kom med info.
Sen har han ju haft flera rätt.
Visst missade Holloway, men där var det väl Bud som ändrade sig.
Man ska inte bara vara misstänksam. Då blir man cynisk som människa.
Utan tro bra om människor.
Sen visar det säg att man har fel, då får man döma dom då.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stuffbon:Ärligt talat så är vi mycket skeptiska till din historia.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stuffbon: Varför skulle det sabba en deal?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Stuffbon: Bengtzén har öppet deklarerat att det är Palushaj som är huvudspåret. Är denna spelare ett andrahandsalternativ om det spricker med Palushaj, eller jobbar man på båda?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: kommer såklart inte gå ut med namn eftersom det du säger kan sabba affären! Men mannkan alltid hoppas på denna spelare
Kommentera

Sv: A propósito de nada
mk: Tror inte att Stuffbon sitter inne med sån information som kan sabba en eventuell affär.
Kommentera

« · 1898583 · »