Brynäs IF

710718 inlägg · 7953 ämnen

A propósito de nada

« · 2128030 · » Till forumet


Sv: A propósito de nada
Samsung:
Fast ”en bra start” skiter man i från Brynäs vuxenvärld också.

Har en ensamstående bekant som arbetar som lärare och har barn som lirar i Brynäs.
Brynäs krävde att den skulle ställa upp för föreningen på arbetstid (ställa in lektioner). Hen jobbade inte ens i Gävle utan sa ”jag kommer efter jobbet då jag varken får eller kan ställa i lektioner och har dessutom inte råd”. Hen bidrog till en bra start och hade sina lektioner, stressade sedan iväg och när hen kom fram så pratar varken lagföräldrar eller organiserade anställda med hen utan iggade hen

Och hur går alkohol på en arena hand i hand med en bra start?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Axle San: Ja, det kan du ju fråga Campese om i nästa frågestund. "En bra start" står antagligen på alla ungarnas Brynäsjackor nuförtiden. Det är oftast föräldrarna som är problemet när ungarna beter sig som drägg.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Samsung: Undrar jag hur mycket stålar som går till jackor åt ligister?
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Samsung: Respektlösa tonåringar finns det gott om, inte överraskad av din upplevelse.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
xxxx BIF xxxx: ja helt otroligt hur det blivit. När jag var liten och blev tillsagd av nån så hade man ju sinnes respekt.
Men just det här med en bra start, att man är ute i skolor och berättar hur man ska vara en bra vän osv.
Känns ju som världens jävla total nonsens efter dagens upplevelse.
Kommentera

Sv: A propósito de nada
Samsung:
Men den attityden är inte direkt ovanlig hos ungdomar idag tyvärr.
Det som är ”roligt” gör man, vad är det värsta som kan hända, någon vuxen försöker skälla på en, sen då?
Skulle någon ”lära dem hut” kan du ge dig fan på att det står ett par föräldrar och försvarar sina barn, och ”tar det vidare”.

Men det är klart, kommer man undan med ihjälskjutningar idag så..
Kommentera

Sv: A propósito de nada