Fotboll

16154 inlägg · 40 ämnen

Diverse

« · 1499228 · » Till forumet


Sv: Diverse
Dream Team: hahaha bästa sekvensen var fan 2:20-2:27 snubben flyger framåt två gnger, riktiga störtdykningar :D
Kommentera

Sv: Diverse

Jag vet inte om detta har postats tidigare, men om det nu inte är så är det i alla lägen för bra för att gå miste om. Som jag asgarvade när jag såg detta! :)

Kommentera

Sv: Diverse
Här är ett foto på målvakten, mitt i sparken.

Kommentera

Sv: Diverse

Idag har jag sett den sjukaste räddningen jag någonsin sett live på en fotbollsplan. Jag har sett en överspelad målvakt göra en korsning mellan en bicykletas och karatespark uppe i höger kryss, och på så sätt räddat ett givet mål.

Respect.

Kommentera

Sv: Diverse
T T: Jaja, räknar du bort det blott ymniga blodflödet så.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Damn it ;) Butcher var det ja! Tack!
Kommentera


Sv: Diverse

Dream Team:

Terry Butcher

Kommentera

Sv: Diverse

Please help me. Vilken engelsk spelare var det som sprang runt iförd ett vitt bandage runt huvet i mötet Sverie-England i VM-kvalet på råsunda 1989?

Bryan Robson gissar jag??

Kommentera

Sv: Diverse

Wayne Gresky:

Händelsen blev Kanon på Kanon och Kalkon på Sporten på TV 4 igår kväll.

Kommentera




Sv: Diverse

Wayne Gresky:

Nu är jag inte läkare och detta kanske verkar dumt men var är det som orsakar att hälsenan slits av?

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Ja och det kan hända dig också. En ganska vanlig skada bland vanliga motionärer.
Kommentera

Sv: Diverse

Frisco:

Fy fan vad otäckt.

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Hälsenan står det överallt.
Kommentera

Sv: Diverse

Metal Guru:

Usch vad fan är det som händer med Stenman? Varning, ganska otäcka bilder.

Kommentera



Sv: Diverse

Sjukt snyggt!

Kommentera


Sv: Diverse
70 Rodrigues: Hahaha, för en gångs skull en skitlottning för rödnäsan!! Har han inte betalat fakturan till FA?
Kommentera


Sv: Diverse
sylf: Men Zlatan, klipp håret och skaffa dig ett kneg!!
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Släng ut den ur globen!
Kommentera

Sv: Diverse
Ge guldbollen till Källström.
Kommentera

Sv: Diverse
Storhonken:

Håller med.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74:
Jag fattar fortfarande inte varför inte domarna delar ut det gula kortet oftare för filmning?Spelarna har ju förstört sporten men ingen verkar bry sig!Jävla fjollor allihopa!
Kommentera

Sv: Diverse
Johnny Bravo:

Tror ändå Barcelona kommer bli straffade för Apljuden mot Marcelo samt att Villa gav Özil en lavett. Vuxna människor My ass..
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Jose sitter o säger att han stod upp som en man när han spelade o anklagar Barcaspelarna för att falla lätt.

Hmm har han inte en viss Ronaldo i laget? Den värste filmaren av alla? Dessutom de Maria?
Är dom som vindpinade ståndaktiga fjällbjörkar i hans ögon eller vad?
Kommentera

Sv: Diverse
Johnny Bravo:

Jag skrev ju vad jag tycker ;)
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Vad jag anser om Real passar inte i tryck så jag är tyst.
Kommentera

Sv: Diverse
Frisco:

Såklart Frisco jag skrev fel, sorry..
Kommentera

Sv: Diverse
Wayne Gresky: Den matchen jag såg slutade 3-2 till Barca.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: De flesta andra källor skriver att Barcelona vann.
Kommentera

Sv: Diverse
Dream Team:

3 - 2 till Real själv somnade jag runt 80 minuten men har sett det som är postat i länken under nu imorse och kan bara konstatera att det är ett rent överfall av Marcelo. Man ser även i slutet av klippet hur Mourinho nyper den assisterande Barcelona tränaren i örat. moget ;)
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Hur slutade matchen?
Kommentera

Sv: Diverse
Johnny Bravo:

Trist och se att Real skämmer ut sig igen. Mourinho är inte annat än en idiot, lär bli en lång avstängning. Marcelos bensax är bland det fulaste jag sett. Rött kort är för lindrigt, borde varit svart kort. Så jävla ful var den.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Diverse
Messi!!!
Vad snyggt!
Kommentera

Sv: Diverse
F.ö hoppas jag att Barca spelar skiten ur marängerna nu i kväll/ natt...... och resten av säsongen oxå för den delen.
Kommentera

Sv: Diverse

Nu ska jag skryta lite.
Jag har varit ungdomsledare i fotboll. Mitt lag var mycket framgångsrikt, och var rankade runt 20-25:e plats i Sverige som 16-åringar, vilket var rätt bra för att komma från en liten håla på landet, utan möjlighet att fylla på med duktiga spelare som storlagen gör, med sitt namn som lockbete.

Idag, en bit in i vuxenåldern spelar mer än 20 killar fortfarande fotboll i olika seniorserier. De finns på alla nivåer, och såvitt jag vet så finns det ännu inte någon som spelat division ett eller fem, annars är alla svenska nivåer representerade.
Femman OCH ettan kommer dock nästa år, om serierna som de ser ut i dag håller i sig.

Men,
det är inte nog.
Igår kom ett SM-guld också. I friidrott.
Men just det behöver ni inte tycka är min förtjänst.
Även om det just idag känns så.

Hyllningar till mig och mitt kloka ledarskap skickas med fördel i privata bubblor - för att inte genera andra, mindre lyckade ungdomsledare bland oss.

Kommentera

Sv: Diverse
Vill passa på att göra lite " reklam för min kompis nystartade idrottsresebyrå om det är ok.

www.tickettoride.nu
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Paul Scholes kanske är sugen att hjälpa till?
Kommentera

Sv: Diverse
Rytter:

Jag verkligen, fullt rättvist dock . Uniteds 2:a halvlek är grym. City då? Ja så här går det när man inte har en sammansvetsad lag med miljardsfixerad stjärnor. Manchini har en del och fundera på.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74:

Bra lag skapar sin egen tur.... Sedan fick dom bra hjälp av Kompany och Clichy att avgöra där i slutet.
Kommentera

Sv: Diverse
Per HApps:

Man blir fan upprörd över hur jävla många sådana här vändningar dom gör. Detta lär knappast vara den sista.
Kommentera

Sv: Diverse
Per HApps: Fruktansvärt rättvist
Kommentera

Sv: Diverse
djävla united...........
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Nej det är han inte , skulle vilja påstå att han är usel.
Kommentera

« · 1499228 · »