Fotboll

16154 inlägg · 40 ämnen

Premier League

« · 1582219 · » Till forumet


Sv: Premier League
mattias - 74: Blir han kvar tror du?
Kommentera



Sv: Premier League

Peja:

Det blev Moyes. Otroligt intressant och se vad han kan göra med laget. Baines och Fellani skall tydligen följa med honom till Manchester.

Kommentera

Sv: Premier League
renen: Haha, hade varit sjukt med Benitez i United men det kommer ju inte att hända. Enligt alla brittiska tidningar kommer Moyes att presenteras som ny United-manager inom kort.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: tror knappast jag med, men det nämdes på sportradion.
Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Skulle Rafa ta över United? Säkert

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja portugisen blir det knapast, ryktas även om våran hjälte sen 2005
Kommentera

Sv: Premier League

Peja:

Moyes och Mourinho tippas ta över, jag lägger mina pengar på den förstnämnda ;)

Kommentera

Sv: Premier League
Snacka om en enorm PL-nyhet att Ferguson slutar som Man United-manager efter den här säsongen. Det ska bli intressant att se vad som händer i United nu... Vem som än efterträder Ferguson kommer ju inte att göra ett bättre jobb än honom.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: är de där rött då jävlar skulle det behöva delas ut 300% mer röda kort i varje match.
jag anser att röda kort ska handla om såpass spelförstörande moment, frivillig hands och situationer där spelare blir kraftigt skadade eller kunnat bli de ska rendera i rött.
En lättare spark på vaden är inget jag tycker är så fult.
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Tycker nog det är rätt så solklart rött där.

Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Säger absolut ingenting om det röda kortet, det är soklart men jag reagerade på att Luiz beter sig som en idiot och ligger och flinar när han i själva verket inte har ett jävla dugg ont, ser gärna att Luiz straffas i efterhand. Ponera om det varit Suarez som gjort detta, vilket ramaskri det hade blivit, folk hade krävt att FA hade stängt asv honom i massvis med matcher.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
T T: Solklart gult, definitivt inget mer!
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Hade det varit bättre om han låtsats grina? Det är ett solklart rött.
Kommentera


Sv: Premier League
Hot hot HOTSPURS!!! ;-)
Kommentera

Sv: Premier League
Robin van Judas slår in en straff och matchen Arsenal-Manchester United slutar 1-1.

Nu är det viktigt att sparka Wenger och byta filosofi, Arsenal har hela världens saker att spela för och United vill bara bli av med bakfyllan, ändå kan inte Arsenal rå på detta united.

Wenger är slut, hans egoism förstör Arsenal varje dag som går, hans filosofi är åldrig och ute sen länge, han klarar inte längre att ta ut ett lag som vinner utan ger fel spelare förtroende i match efter match även hur värdelösa dom än är!

Jag tror nog faktisk de flesta tränare i PL skulle gå längre med årets trupp än vad den gamle fransosen lyckas med.

Övrigt får man gratta United till guldet, välförtjänt !
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74:
"Glömde säga Grattis till United" 

Henchester United. 
Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Glömde säga Grattis till United till sin 20:e titel, eller grattis till värvningen av Van Persie, annars hade det inte gått. Bara att lyfta på hatten. 

Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Kan inte riktigt bestämma mig för vem som är mest barnslig av Suarez eller evra, finns ingen anledning för Evra att trissa igång bråket igen. 

Kommentera

Sv: Premier League
Peja: Det är väl ingen tvekan om att han försökte bita i alla fall. Bara det borde rendera en lång avstängning.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Det ska bli intressant att följa utredningen kring det här. Om Suarez verkligen bet Ivanovic så bör han ju rimligtvis ha ett bitmärke.
Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Rodgers har lite och jobba med när det gäller Suarez, killen har allvarliga problem, han är kanske Ligans bästa spelare men han han uppenbarligen problem med psyket. Rolig match ändå och rättvist med 2 - 2 kanske skulle vi vunnit ;) 

Kommentera

Sv: Premier League
Hyfsad balja av Luiz i kväll:

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
Peja: Rätt så långt ifrån klart skulle jag kalla det här: 

"Christian has informed us that he will not sign a new contract now," he told Voetbal International. 

"I think he and his agent want to see what their options are in the summer." 
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Synd bara att caughtoffside är nätets sämsta källa vad gäller  Fotboll. När man läser artikeln är det ju faktiskt ganska komiskt att Eriksen ska vara klar för Liverpool utan att "några personliga detaljer" (dvs kontraktsvillkoren) har förhandlats fram. Men jag hoppas att Eriksen hamnar i Liverpool ändå i slutändan.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
renen: Helt öppet om CL platserna nu
Arsenal-Everton 0-0
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Hoppas han levererar.
Kommentera


Sv: Premier League
mattias - 74: Blir sista titeln i år :)
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Nu får United svårt att vinna ;)

Kommentera

Sv: Premier League
T T: Bra match faktiskt, enda trista är att båda lagen gnäller som spanjorer vid varje avblåsning.
Sen at det knappt spelas någon fotboll pga alla "skador" byten å masking sista 10 är oxå lite trist eftersom matchen när dom spelade var riktig bra
Kommentera

Sv: Premier League
This is how it feels to be City
This is how it feels to be small
You sign Phil Jones, We sign Kun Aguero, Kun Aguero   :)
Kommentera

Sv: Premier League

Frisco:

Då har vi svaret där, skönt att inte nån match på tipset är inställd ;)

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: ja gosse jag har ingen aning!
Kommentera

Sv: Premier League
Frisco: Och Everton också.

12:45 1 Everton VS Wigan Athletic


17:30 2 Manchester City VS Barnsley
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Man C spelar väl FA cup idag.
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

United möter Chelsea imorgon i Fa Cupen , märkligt med de andra matcherna då dom "! inte " är med på tipset heller, kanske redan har spelats eller så är dom framflyttade?

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74:
West Ham United Inställd Manchester United
9 mars 13:45, Boleyn Ground



Arsenal FC Inställd Everton FC
9 mars 16:00, Emirates Stadium




Manchester City Inställd Wigan Athletic
9 mars 16:00, Etihad Stadium
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Vilka matcher då? Står ingenting på text tv 551 iaf.

Kommentera

Sv: Premier League
Peja: 3 matcher är inställda i dag i England !
Någon som har en susning om varför?
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: "Liverpool lånar in Guidetti?"

Var egentligen inte så intressant eftersom det enbart byggde på indicier. Både Man City och Guidetti skulle ju föredra att han blir utlånad till en mindre klubb där han blir garanterad speltid... men han måste bli skadefri först.
Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Intressant

Kommentera

Sv: Premier League

Peja:

Han är engelsman och dom tenderar till att bli dyrare.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
Dream Team: Har inte Liverpool några scouter? Överpris för honom.
Kommentera

Sv: Premier League
Dream Team: Ja för fan! 3-0 mot Sunderland nu med, Nice :)
Kommentera

Sv: Premier League
renen: Det här då? Intressant!
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Äntligen! Four- Nil :)
Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team:

Visade den för en Chelseasupporter, han sa " Kommer Downing skall jag börja hålla på Spurs " ;)  

haha

Kommentera

« · 1582219 · »