men jag tycker den dära Lucas är ett stort hån för liverpool, har du sett om han har spelat bollen framåt nån gång ? Tycker varje match som han är med i spelar han bollen i sidled
Ja många jämför lucas med Sidledsdanne. Sissoko är iaf det sämsta som spelat på mitten i Liverpool. Han gick till Juventus och fick en ordinarie plats. Det säger allt :)
Lucas är en talang som kommer utvecklas till en bra spelare hoppas jag
Projta: Bredden är väl större i England och också svårare att lyckas där. Även om landslaget inte går särskilt bra så är väl PL bäst. Se bara på MU: Bäst i England, bäst i Europa och bäst i världen :-)
mattias - 74: På ett sätt tycker jag det är trist att Pennant försvinner, det är ingen dålig kantspelare egentligen, kommer ofta till bra inlägg. Men det är väl hans attityd som varit omöjlig att handskas med antar jag.
Ja, botten och botten förresten - det är ju nästan hela nedre halvan. Tottenham går alltså, vid vinst i morgon, från 20:e till 12:e plats. Det är ganska jämnt, kan man säga.
Skall man skratta elller gråta åt detta. Messi ? Visst kanske men Lampard och gerrard byter inte klubb i England.. Ärligt talat vad sysslar city med, finns det substans i dom här rykterna tror du ?? Dessutom spelar kaka Lampard och Gerrard på samma position.
scim: Gör precis som ett större antal av oss andra här inne, tar vad som skrivs för en absolut sanning, utan att själv kritiskt bedöma sanningshalten, kanske?
mattias - 74: Bellamy är ju en bra förstärkning om man ser vad han kan bidra med på planen. Han har ju dock ett rykte av att ta med sig problem till alla klubbar han sätter sin fot i. Hoppas Hughes (eller hans efterträdare) lyckas hålla ställningarna i omklädningsrummet.
Hursomhelst så känns övergångssumman åtminstone 5-6£m för högt om man ska tro den summa som står i tidningarna. Fast å andra sidan, har man hur mkt pengar som helst så spelar ju priset en underordnad betydelse. Fast då kan man å andra sidan ifrågasätta varför man värvar en spelare som Bellamy...
scim: ja, men City hade ju en så stor marginal ner till Bolton...
Jag får inte riktigt ihop Citys värvningar med snacket runt om. Om det nu finns sådana pengar som det snackas om och man på allvar försöker värva Kaka, varför värvar man då dels en bänknötare från Chelsea samt en psyiskt instabil och på senare år ganska skadebenägen spelare för ett enormt överpris? Visst, jag förstår att det är till sommaren som de stora värvningarna är tänkta att göras men vad ska man med Bridge och Bellamy till då? Bridge syftar väl kanske till att bredda backbesättningen, men Bellamy? Var ska han ens få plats bland spelare som Robinho, Vassell, Danny Sturridge, SWP och eventuellt också Kaka?
"Bridge syftar väl kanske till att bredda backbesättningen, men Bellamy? Var ska han ens få plats bland spelare som Robinho, Vassell, Danny Sturridge, SWP och eventuellt också Kaka?"
Glöm inte Jo, Bojinov och Caicedo som Bellamy också slåss med om en plats i startelvan. Sedan har du Chad Evans som räknas som ett framtidslöfte.
Känns som några anfallare kan komma att lämna City när det är så hårt om platserna i anfallet.
"– Det visade sig bli en smärtsam men användbar läxa. All negativ press gjorde mig besluten att undvika dålig publicitet. Efter det här höll jag alltid låg profil när jag gick ut."
Vet du att han är skyldig . Så länge han inte är dömd så kan han vara oskyldig, har du tänkt på det? Det kanske är som det står i artikeln att vissa hatar mig och vissa vill mig illa. Han kanske blev provocerad ? Så länge han inte är dömd så tänker iaf inte jag döma honom mer.
Är inte rooney uppväxt i samma område som Barton och Gerrard för övrigt ??
För övrigt kan bara instämma med artikeln , det är synd att det har övergått till ett rent hat mellan lagens supportrar och att det går ut över vissa spelare, i det här fallet Gerrard.
Nej jag vet inte att han är skylldig har inte heller sagt det, däremot så är det lustigt att han säger:
"All negativ press gjorde mig besluten att undvika dålig publicitet. Efter det här höll jag alltid låg profil när jag gick ut."
Ifall han var så besluten att hålla låg profil och undvika dålig publicitet så kanske man inte ska gå ut och dricka och umgås med folk som får en åtalad för misshandel.
Men men han kanske resonerar på samma sätt här som angående filmningarna han kommenterade.
Har han inte rätt att gå ut och dricka några öl när han är spelledig i en vecka. Och av artiklarna att döma efter misshandelsincidenten så var han inte speciellt berusad heller samt att en del vittnen påstått samma sak. Går man ut som offentlig person på krogen med kompisar så får man räkna med att man får höra en del kommentarer bra som dåliga och får en del dryga fyllskallar efter sig.
Angående hans filmningar så är detta orelevant i detta sammanhanget eftersom det inte var det vi diskuterade. Dessutom har jag sagt att du skall hålla isär begreppen filma och förstärka.
Gerrard är inte mer än människa han heller. Menar du att man skall hålla sig från festligheter bara för att man är känd ??
City har inte gett opp Kaka