Fotboll

16154 inlägg · 40 ämnen

Serie A

« · 1335144 · » Till forumet


Sv: Serie A
Klassmål av Zlatan igen!
Kommentera

Sv: Serie A
IBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Kommentera

Sv: Serie A
T T:
Äckligt snyggt.
Kommentera

Sv: Serie A
Hehe, den lille 26:an ger verkligen allt för att försöka hindra Zlatan:
Kommentera

Sv: Serie A
Då har Ibra skjutit in 3p på en konstspark :-)
Kommentera

Sv: Serie A
Poffa: Hur snyggt som helst men polarn justerade honom i firandet.

Han precis byta kanal efter hockeyn :-))
Kommentera

Sv: Serie A
Men Zlatan, vilket mål.
Kommentera

Sv: Serie A
T T:

Zlatan cykelsparkar in 1-0 för Milan mot Viola.
Kommentera

Sv: Serie A

Fixad straff, mål och Materazzi ut på bår.

En dag på kontoret för kungen av Milano.

Kommentera

Sv: Serie A
Wayne Gresky:

Men Materazzi är ju helt speldum.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: YES! Vilken klippa! Zlatan! Starkt att ta den.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Drömstart Zlatan!
Kommentera

Sv: Serie A
Milanoderby.

GAME ON!
Kommentera

Sv: Serie A
Berka:

Tror säkert Milan spelar med Zlatan och Robinho på topp på söndag. En match som jag faktiskt skall se.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Å så är det milan-inter på söndag
Kommentera

Sv: Serie A
Hence:

Dessutom har man Pato skadad i minst tre veckor...
Kommentera

Sv: Serie A
Berka: Kommer vara kännbart att de tappar en bra avlastare, och som du säger också en som kan sätta bollen.
Kommentera

Sv: Serie A
Hence: Superpippo är ändå bara inhoppare, zlatan och pato är rätt givna på topp, men dom tappar ju en grym matchavgörare.
Kommentera

Sv: Serie A
Får Zlatan än mer speltid?
Kommentera

Sv: Serie A
Dream Team:

Hyfsad strut =)
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Herrej-vlar vilken strut! Helt oanonnserat rakt upp i krysset. Jag tänker genast på spelare som Zico och Eder när jag ser såna sällsynta mål, wow!!!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Det ÄR vackert.
Kolla bollen i slowmotion i slutet av klippet.
Kommentera


Sv: Serie A
Bissett19: Det skottet var så vackert så klockorna stannade!
Trodde inte mina ögon igårkväll.
Bollen var helt "still" i luften, ingen rotation alls.
Kommentera

Sv: Serie A
T T:

Finns inte många som har en lika fin bollträff som Pirlo.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Å jävlar vilket skott!
Kommentera

Sv: Serie A
Berka:

Satan vilken balja av Pirlo!!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Italienska ligan har inte mycket att säga till om längre, seg,halvdålig,oftast dåligt underhållningsvärde tyvärr.

Att inter tog cl i fjol måste vara årtiondets bragd, 75% flyt 25% milito/sneijder
Kommentera

Sv: Serie A
Berka:

Så typiskt Milan och många Italienska lag att sluta spela vid 1-0,pang,smock,bong så kvitterar Lazio.

10 min kvar.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Okay, jA tyvärr får jag väl se sammandraget på sportnytt senare =)

Jaså spelar milan bra?, jag tycker dom har spelat rent bedrövligt de 2-3 senaste matcherna, långsamt tempo och ingen spelide varvat med fruktansvärt mycket slarv.

Kul för ibra, han måste ju börja leverera,så han inte hamnar i frysboxen
Kommentera

Sv: Serie A
Berka:

Ibrahimovic trycker in 1-0 för sitt Milan mot Lazio,ett riktigt krigarmål.
En riktigt bra match är det.
Kommentera

Sv: Serie A
Berka:

Här har du tv tider för fotbollsmacher.
Kommentera

Sv: Serie A
Berka: Fast när jag kikar på deras hemsida verkar den vara inte med, trots att det står på svenskafans att den ska streamas.
Kommentera

Sv: Serie A
JD: jaså, det ska jag genast kolla upp, tackar!
Kommentera

Sv: Serie A
Berka: Den lär nog streamas på Bet365.com.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Jaha, här har man en sjuhellsikes massa kanaler, men skaknar just den.. typiskt ;)
Kommentera

Sv: Serie A
Berka:

TV4 Sport klockan 20.40
Kommentera

Sv: Serie A
Sänds milans match på tv ikväll, någon som vet?
Kommentera

Sv: Serie A
Frella: Funderar också på att ge ligan en chans igen. Tidigare har det varit ultratråkigt att se på tycker jag med idel slängningar, filmningar och liknande. Va fasen - Pippo körde inget av de klassiska grepp som han gjorde förra gången jag följde ligan.

Skönt att se dessutom en match i Serie A där det inte var pass pass pass fripark. Sedan att Milan var en rejäl besvikelse får man ta. Tar väl tid att spela ihop så många stjärnor även om jag tycker att det stora problemet i matchen var undermåligt mittfältsspel från Milans sida.
Kommentera

Sv: Serie A
Dragan 2k: Av de två matcher jag sett av Serie A (Milan - Lecce & Cesena - Milan) är jag positivt överraskad över den fotboll som presterats. Såg även litegrann av Cagliari - Roma, där Cagliari spelade förvånansvärt offensiv fotboll, och även där gillade jag vad jag såg. Man kanske ska ge Serie A en chans igen?
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Sicken antiklimax. Här har man sett fram emot Zlatan och Milan hela veckan - är ingen fan av Serie A egentligen men såg framemot att se matchen idag och så får man se Cesena spela en riktigt bra fotboll mot Milan som såg håglösa ut.
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74:

Juve slutade ju på sjunde plats i ligan förra säsongen,Milan trea bakom Roma och Inter.
Juve lirar i den "högintressanta" Europa Leauge,medans Milan lirar CL!

Tror Zlatan kommer lyfta Milan rejält....
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Milan är något av en elefantkyrkogård. Det finns gott om bra namn, men de flesta är på nedgång. Jag tror dock inte att de är chanslösa i jakten på ligasegern. Konkurrensen känns inte lika mördande som i England t ex och Inter kan nog vara lite mätta.
Kommentera

Sv: Serie A
Dragan 2k:

:-)

Zlatan kommer nog lyfta laget en del tror jag men samtidigt är väl inte Milan ens rankad som topp 3 längre i Serie A. Rätta mig gärna om jag har fel men visst räknas Juve Inter och Roma som bättre än Milan i dagsläget.
Kommentera

Sv: Serie A
Dragan 2k: Fast oavsett vilket beslut han tar så tar han rätt beslut just i det ögonblicket med de förutsättningar han hade då han tog beslutet.
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Jag tror nog att Zlatan kommer gör bra ifrån sig i Italien men jag garderar mig med att säga att han komma att göra dåligt ifrån sig. Skulle tro på att det är en 50-50 chans att han gör bra ifrån sig.
Kommentera

Sv: Serie A

Zlatan verkar i princip klar för Milan. Skall vi tro att detta är början på slutet av karriären eller vad tror ni andra. Han lär ju inte åstadkomma det han gjorde i Inter på långa vägar. Vad tror ni italienkännare här inne?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Serie A
renen: Verkligen ! 1a halvlek var lite sisådär. men 2a var riktigt bra !
Bra även av Ranieri att han vågar ta bort Rossi och Totti, det ska han ha otroligt mycket beröm för, vilket sedan visade sig var ett geni drag.

Hoppas nu att Roma håller i detta !
Kommentera

Sv: Serie A
T T: Härligt att Roma vann derbyt, vore jäkligt kul med en ny Scudetto vinnare, istället för tråk Inter.
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Det måste ha spekulerats om ett uppgjort kryss men så blev det inte. Lazio vann, 2-3.
Kommentera

« · 1335144 · »