Frölunda HC

60325 inlägg · 3398 ämnen

Final

« · 1971705 Till forumet


Sv: Final
Nej detta håller inte!! Dif hetare över hela isen och det är tur att många skott inte träffar mål! Djurgården har steppat upp och spelar tufft och bra!!
Skärpning Frölunda!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Final
Snart släpps pucken på Globen och det är ju bara att hoppas att killarna är med från start!! för det kommer att gå undan ikväll!!
VF känns bättre men det gjorde ju FBK oxå och se hur det gick! Nä på med blåstället å kör FRÖLUNDA!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Final
robban101: ja det var inte en match som man hade tänkt sig utan det blev en match som Dif nog hade tänkt sig!!!!!! Det blev liksom inget spel utan raggarhockey som Djurgården gillar!! För vi gillar ju egentligen inte den typen sv hockey!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Final
Mike.F: Känns som om det kunde gått åt vilket håll som helst.
Får hoppas att det beror på att dom inte spelat på ett tag, annars kan det bli jobbigt.
Mattson släpper två skott som jag tycker han borde tagit...DIF´s första är riktigt snyggt, kanske inte avslutet men spelet innan. ..Reideborn gjorde knappast sin bästa match heller, vilket man tackar för :-)
Kommentera

Sv: Final
Oj oj oj så var första finalen slut!! Djurgården mycket bättre än vad jag vågade tro men vi vann!! mycket viktigt

Mike.F
Kommentera

Sv: Final
Så var det då äntligen dags för final och eftersom jag önskade Dif så får jag väl hoppas att det går hem!! Djurgården har inte imponerat på mig men trots det så är dom ju i final!! Jag får hoppas att Frölunda fortsätter på den inslagna vägen och spelar som dom gjort i stort sett i hela slutspelet!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Final
Huge: e det så?? Finna nog en å annan som håller på Dif!! Skit samma vi vinner;)

Mike.F
Kommentera

Sv: Final
Mike.F: Hetare??
Ajaj, skriv inte det på dansbandssidan, då blir du bortmodererad. Och skriver du ”värmlandsäckel” som svar på när moderatorn kallar DIF för ”djurgårdsäckel”, då blir du avstängd därinne.
Skillnad på folk och folk, vettu la.... 😀
Blir iaf en roligare final nu att titta på, DIF gjorde sitt jobb och nu är vi alla jöttlaböööörjare...👊😆
Kommentera

Sv: Final
Så det blev Djurgården ändå! visste att dom inte skulle vika ner sig i 3 raka matcher men jag trodde nog Färjestad skulle vara tuffare mot mål!! men det var dom inte!!! 7:e matchen var jämn men Djurgården var liiiite hetare!!

Mike.F
Kommentera

Final
Det är klart att man hoppas på Dif då man får hemmaplans fördel + att jag tycker nog att Fbk är det bättre laget denna serie och säsong även om Dif var ruskigt bra delar av säsongen!

Mike.F
Kommentera

« · 1971705