Frölunda HC

60325 inlägg · 3398 ämnen

Frölunda - MoDo

« · 1131566 Till forumet


Frölunda - MoDo
Det ser onekligen bra ut nu, och med hemmamatch och allt så borde man kunna göra processen kort med MoDo. MoDo å andra sidan krigar frenetiskt för att slippa kval, och islossning mot Luleå ger väl inte mindre råg i ryggen.

Men det blir 3 poäng till Frölunda och 1 poäng till Expertpanelen.

Matchen slutar 4-2
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Klinth:

Drei-Drei... för helvete!
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Klinth: 4-1
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
MODO i Scandinavium brukar vara en bra kombination, om man håller på Frölunda dvs. Vi fortsätter att avsluta serien starkt.

5-2
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo

Klinth: Nu är det så här, jag och Dragan har gjort en deal. Ni förlorar på torsdag med 2-4, detta samtidigt som övriga resultat går MODO:s väg. I gengäld har jag lovat ett SM-guld till Frölunda.

Alltså, 2-4.

Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Poffa:

2 - 2
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
qslig: Det där snor jag. Tack! 5-2 är alltså mitt=)
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Linnea: Leave me alone! ;)

Aja, då tar vi en fem-etta.

5-1
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
qslig: Inte en chans. Ser jag nåt jag vill ha så tar jag det, så enkelt är det=)
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Linnea: tur att man sitter säkert bakom skärmen då :)
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo

3 - 2

Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Alisandali: 2-5 !! Undrans om Zakke verkligen är magsjuk?? Då blire ju tufft för MoDo. Men vi håller tummarna, att Svedda bara silar 2 , Kung Skröder gör 2+2 , Zukka 1+2 samt Salle o Ulmer målar på.
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Skönt med vinst trots att man inte spelade på topp. Syntes att det saknades den där sista gnistan.

Linnea; du får ta Kahnberg i örat för att du bommade resultatet, starkt att missa målet där :).
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
qslig: Ja men skojar du eller.. Jag hade ju nästan räknat in mitt resultat där. Hade ju varit fint att sätta tre i rad.. Men Klinth backade ju upp med 4-2 och säkrade en poäng till experterna så jag ska nog kunna sova inatt i alla fall=)

Känns riktigt bra nu inför slutspelet, blir tufft att ta andraplatsen med tanke på vilka matcher HV och Linköping har, men ändå.
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
nån som av nån anledning har en Frölunda tröja till salu? :P
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
lu93rowa: Såg ett ställe faktiskt där det fanns massvis med Frölundatröjor till salu. Hmm. Vad hette stället nu igen? Än minns inte. Men snäll som jag är får du en länk i alla fall. http://shop.frolundaindians.com/default.aspx?main=ListProducts.aspx&cat=127
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Dragan 2k: Äh, nu läser du fel mellan raderna igen. Han/hon/den/det undrade om ni kunde förbarma er och donera en tröja till Salo.

Förresten, han som PPV-kommentatorn kallade Kjelle, han verkar vara trevlig. Nästan lika trevlig som han som hette Jean-Paul eller något sånt.
Kommentera

Sv: Frölunda - MoDo
Dragan 2k: Eller så var det en sån han/hon/den/det menade...
www.tradera.com/Frolunda-Troja-fran-70-eller-80-talet-Retro-Vintage--auktion_85271516
Kommentera

« · 1131566