Frölunda HC

60364 inlägg · 3398 ämnen

Säsongen 2001-2002

1009 · » Till forumet


Sv: Säsongen 2001-2002
Det stavas Niklas Andersson o en pånyttfödd patrik Carnbäck som under Connys ledning kommer nå storform
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
Jag ska säga dig att jag tror att det kommer att gå bättre när Huselius försvann. Visst....han gjorde mycket mål och så men han var ju helt överlägsen. Man skulle kunna tro att det bara var Husse som spelade i elitserien och alla andra spelade i div 5.
Nu måste Frölunda visa upp att dem hade och har fler spelare än bara Husse.
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
hur skall frölunda komma sexa när dom inte har kvar deras gulle gosse husselius??
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
Det vart ju konstigt Matz att du tror MIf vinne eftersom du håller på dom :)
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
Jag säger helt partiskt att DIF tar hem det igen. Frölunda kommer sexa och ryker i kvarten. mif vinner ingenting.
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
jag tror mif vinner sm-guld...
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
I fall Niclas andersson kommr upp i samma stadard som han gjorde när han var över i nhl så tror jag att han kommer vara en god ersättare för husse.
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
Fredrik Sjöström ska lira juniorhockey i Calgary.
Kommentera

Sv: Säsongen 2001-2002
Med Conny som ny tränare så kan allt hända.
Du får inte glömma bröderna Andersson heller. Inte purunga men ack vilka spelare. Det skall också bli intressant vad Fredrk Sjöström kommer att uträtta i rinken till vintern.
Jag måste också säga att jag tycker att vi har fått en av sveriges absolut bästa målvakter i Petter! Härlig värvning!!!
Kommentera

Säsongen 2001-2002
Vad tror ni om nästa säsong. Är det tillräckligt med bra gubbar för att fylla upp den tomma platsen som Huselius lämnar efter sig
Kommentera

1009 · »