Frölunda HC

60325 inlägg · 3398 ämnen

Säsongen 2017-18

« · 1875557 · » Till forumet


Sv: Säsongen 2017-18
Zappaholic: same same!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: Ok. Förstår din poäng. Lycka till i fortsättningen.
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Zappaholic: om du läser på ditt egna forum som jag gör så kontrar jag bara det som skrivs där!! Tål inte fiskrens så jag kontrade med nåt dåligt kunde inte komma på något bra!! Kallar gärna Brynäs för Brynäs det brukar jag göra men fiskrens gör mig obalanserad!! Ja jag är vuxen!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: Så klart den inte är medveten. Vem vill sätta sitt lag och lagkamrater i den situationen? Ingen i Brynäs i alla fall.

Förstår att man skriver i stundens hetta, men äckeljävlar? Frölundas spelare beter sig ju likadant efter avblåsningar.
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Zappaholic: äckeldjävlar och fiskrens ser ingen skillnad!! Och jag skrev i stundens hetta men den ser djävligt medveten ut faktiskt!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: Gris kan du vara själv. Sundqvist är normalt en renhårig spelare. Nu tar han ett felbeslut. Det går fort därute. Fem välförtjänta minuter och så vände ni matchbilden som annars var vår

Och så ”äckeljävlar” också. Det kan du också vara själv.

Är du vuxen?
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Jaaaaaaaaaa!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Muuuuuuursak!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Fy faen va fult!! Bort med grisen!!!!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
2 perioder spelade av usel hockey där Mattsson kryddade den med en jätteassist till Hollywood!! Funderar på att stänga av och titta på konstsim istället!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Att äckeldjävlarna får åka in och böka så fort det blir avblåst!!! Konstigt!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Hollywood gör mål!! Såna här matcher gör ju att man längtar till att div 3 fotbollen skall komma igång!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Alltid lika jobbigt när hemmapubliken inte kan icingregeln ;)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
1 låtsas utv för Bif och 2 för VF!! Frölunda genom Mursak bästa chansen!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Brynäs borta ser ju svår utav bara katten ut trots att Frölunda är bra borta så är dom numera alldeles borta i Gävle!! Har inte något större hopp om att det ändras ikväll men skam den som ger sig!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Otto1: nej det såg inte alls bra ut!! Usch!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Aj aj, Lasch blir nog borta ett bra tag nu :/ Såg inte alls bra ut
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F:
Alltid nåt;) grattis till vinsten
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Tarasov: men Carl gjorde 2!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Tarasov: Nix!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F:
Måla Victor idag?
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Jaaaaa! Så gött och en seger efter att ha vunnit sista perioden med 4-1! HÄRLIGT!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F:
Tänkte att han är 7-8 back och kanske skall ligga på lite mindre speltid. Iom med hans ålder så kan det även vara klokt i början, kanske växer han in i turneringen då. Det skulle ju varit rätt segt om han gjorde misstaget till 1-1😀
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Tarasov: förklara för jag är lite trög;)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F:
Bara för sakens skull? Tkr jag inte, särskilt om man bedömer att han 7-8 back i laget.
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Ok! Dicken hade lite känning av något och fick vila men Grönborg e alltjämt feg! SPELA DAHLIN!!! Vad gör han annars där??

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
SEGER!!!!!! Och dubbelt sekt däng:) får bli puben och en Guinness för att fira here in London.

Min.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Yoda Marklund: finns ju en del pubar annars;)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F:

försök hitta butiker som har en mansavdelning, då kan du sitta och lira fifa när frugan shoppar :-)
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Yoda Marklund: jag vet att du retas och är djävligt bra på det;) tack för tipsen! Vädret är helt ok o vi bor i Hammersmith. Frugan 50 år idag så vi får se vad det blir? Shopping är jag rädd😁

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F:

det var en jätteunderhållande match helt i publikens smak. Rolig som fan och mängder med heta målchanser, fysiskt spel, grinigt. Vi fick 2 utv när er spelare håller fast klubban och sen låtsas bli hakad, det var inte ni som hakade. ni fick också flera konstiga utv men de mest uppenbara utv släpptes. Dålig match av domarna.

Jag retades bara.

Ha det bra i London. Skulle rekommendera en lång promenad på South bank (södra sidan) från Borough market (mat) österut bort till Tate Modern som är gratis (om du gillar modern konst). Om vädret tillåter. Sen kan du ta London Bridge över till norra sidan och ta höger in på St Catherines dock, en fin marina med bra pubar och matställen.
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Yoda Marklund: roligt att du skriver att Frölunda hakar!!! Varför skulle det vara konstigt? Frölunda fuskar ju jämt och har alltid domare, domslut, sekretariat och Gud den allsmäktige med sig!! Å Lasch!! Vilken gangster och Hollywood stjärna!! Trump däremot gillar jag inte!!!
Over and out from London

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Svanru:

Jag flikar in. En riktigt rolig grinig insats där båda målvakterna är väldigt bra. Tufft spel, offensivlusta, full jävla fart framåt, kunde lika gärna ha slutat 9-8.

Domarna är dåliga (åt båda håll) och Trumpälskaren Lasch borde ha fått sig en fet jävla smäll i plytet. Irriterande kille Indijanena är bra på att hålla fast klubban och fejka hakning.

Där har du min objektiva sammanfattning.
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: Kan ge dig info :) Tyvärr låg ni under med 4-0 efter första perioden och ytterligare en förlust dock lyckades ni pytsa in två mål men som sagt det hjälpte inte
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Kvällens match sänds tyvärr inte i London trots mängder av sportbaren;) så jag håller tummarna medans jag är ovetandes! Känns som en svår uppgift att tvåla till Skellefteå på bortaplan 2 ggr i rad men att spela som sist mot bk dret går inte iallafall!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: Kul för dig att ha dubbelt urval. Lycka till med jakten
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Svanru: å lite gay också!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Svanru: soz för fat fingers men du förstår, nog wermlänning skall det vara😱
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: det är ju lite werlänning i dig eller hur🤗
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Svanru: humor👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: Jag vet att ni innerst inne älskar oss och berömmer oss för våra framgångar. Syskonkärlek du vet.
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Svanru: OCH!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
eltifoso: Menar du att nordkoreanen sköt iväg sin raket idag igen utan anledning. Det missade jag men om det hände är jag inte förvånad det händer alltid underliga saker i silverladan.
Men 9 poäng av 12 mot lillebröderna är inte fy skam😎😎😎
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Klantigt försvarsspel men i anfall är det av bästa klass!! Får la va nöjd med 1 pinne!! mot Haugen!!! Utan honom 2 siffrigt!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
eltifoso: nej! Klantigt!! Men förvånad över resultatet! Er mistlur har ljudit flera gånger trots ej mål vad är skillnaden????
Ser att du är missnöjd med domaren! Fbk kunde haft 5 utv till men jag skall inte klaga!!! Det jämnar väl ut sig!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: förvånad någon att en lallare sköt av en målraket!?
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Mike.F: Detta måste ni bara ta, vi saknar hela första femman ju😂😂
Wikstrand , grundel , Ryno , Lindqvist och kapten Alexander Johansson

Var snäll och håll ner siffrorna en aning bara
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Ta detta nu Frölunda!! Bra att vi är bra borta men vi kan ju inte underprestera hemma varje match!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
Yoda Marklund: Jag har gett upp hoppet om att få vettiga domare. Man vet det är verkligen illa då man som i mitt fall sitter och skrattar i nästan varenda match åt hur vrålusla utvisningar till och med motståndarna åker ut för. Förr i tiden kunde man på sin höjd erkänna att det var en lite petig utvisning för de på andra sidan.

Situationen du pratar om låter som karma i mina ögon :) Det var helt jäkla otroligt när Bill Sweatt, under sin tid i Luleå, åkte på en tvåa för holding när Jimmie suger tag i hans klubba och sliter den ur händerna på honom, i mitt tycke århundrats solklaraste holding the stick...sedan gjorde ni så klart mål på efterföljande fusk-PP...fast jag är inte heller något fan av Tedenby som ofta/alltid faller otroligt enkelt.
Kommentera

Sv: Säsongen 2017-18
5:40 kvar och det ända som kan rädda kvällen e om Looserpool tappar poäng!!

Mike.F
Kommentera

« · 1875557 · »