Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Semi

« · 1964947 Till forumet


Sv: Semi
Svanru: nej du han/dom har jag slutat tjöta med å så har jag ju fått 2 Frölundaiter att tjöta med;)
Kommentera

Sv: Semi
Mike.F:

Jag har ingenting emot dig Mike, men nu får du fan skärpa till dig. Du kan inte dra ned dynastiernas u smutsen och jämställa med Qatar. Skärpning tack!

Men lycka till mot Qatar. Får ni det att handla om hockey är jag helt säker på att ni tar det. Ni är ett skickligare hockeylag med fler strängar på er lyra.
Lycka till! I semin är vi alla indijaner! :-)
Kommentera

Sv: Semi
Mike.F: Ja det är logiskt och du får ge dig in i kampen med göbben i norr på siten. Jag vill inte ha er i en final då mina vänner har en fömåga att inte vara så storsinta som du men lycka till.
Kommentera

Sv: Semi
Jaha så det blev som väntat LHF!! Må bästa lag vinna! LHF favoriter men VF har spelat upp sig! Det blir en tuff uppgift!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Semi
Jaca: jag håller med dig att nivån är olika men barnsliga som få är dom på båda!!
Petersson har varit en väldigt rolig överraskning!!
Hoppas ni någon gång går upp igen så kan ni representera Norrland på ett bättre sätt;)

Mike.F
Kommentera

Sv: Semi
Mike.F:
Det kan jag kanske hålla med dig om till viss del, skillnaden är främst att kunnandet kring själva spelet är bra mycket högre inne på Luleåboken om man istället ser till det så kallade "hockeyoraklet" som gästar er på inlägget under som kör med sina "BEEEP" inlägg! Lägg därtill att om någon så mycket ifrågasätter SKAIK eller de tvås gäng därinne så raderas inlägget så fort Fröken med suddgummit vaknar till!!

Diskuterar man sakligt där inne på Luleåboken så får man sakliga svar tillbaka, det går bara inte att göra i den andra boken! Jag har prövat på det nämligen!!

Önskar er ett fortsatt trevligt slutspel och för övrigt är det trevligt att se Petersson har behållit sig goda form..
Kommentera

Sv: Semi
Alla klagar på Skaiks forum men varför klagas det inte på Luleås?? Nivån är snarlik!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Semi
Mike.F:

Trump anklagar andra för att vara oärliga. Qatar anklagar andra för att vara köpelag och spela fult. Det är tiderna vi lever i.
Kommentera

Sv: Semi
lifesson: å dom kallar oss Fulunda!! Patetiskt!!!!!

Mike.F
Kommentera

Semi
Hoppas på Hv vinst i mötet mot FBK imorgon.
Vill inte möta Luleå i semin helst. Kan bli kostsamt då Luleå enligt en uträkning. Sportbladet har tillsammans med twittraren domarna.se och disciplinnämndens protokoll från Svenska Ishockeyförbundet räknat ut vilken SHL-klubb som straffats med flest antal matcher för huvudtackling sen 2013 fram tills November 2018.

TOPP TRE: Klubben med flest avstängningar

Mest straffade klubben/huvudtacklingar

Luleå: 67 matcher (307 525 kr i böter)

HV 71: 62 (233 500)

Färjestad 55 (333 887)

Mest straffade klubben/alla avstängningar

Luleå: 97 matcher (403 025)

HV 71: 97 matcher (385 500)

Färjestad: 80 (459 987)

Känns säkrare att möta Dif tycker jag.

Postar med länken med artikeln om detta

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/zLK1kw/laget-som-delar-ut-flest-huvudtacklingar
Kommentera

« · 1964947