Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Södertälje-Frölunda 060306

685366 · » Till forumet


Sv: Södertälje-Frölunda 060306
piff: Det lilla man såg på tv, så tyckte jag att ssk tillätts göra lätta mål. Frölundaspelarna blev inte heller speciellt glada när kallio gjorde mål. Dom gick nog knappt på halvfart i dag.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dragan 2k:
Nej det är absolut ingen värdemätare men man borde vinna sista matchen innan slutspelet för att må lite bättre. Men de kanske bara gick på halvfart för att vara heta första kvarten. Vem vet?
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
piff: Man ska inte dra några växlar av denna matchen. Hellre då mot HV och LHC som är de som vi konkurrerar med. En totalt betydelselös match i sista omgången mot ett lag som spelar i kvalserien ger ingen värdemätare.

Jag är inte ett dugg orolig.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dragan 2k:
Svårt att veta vart man har dem. De kan göra toppmatcher mot de bästa lagen men samtidigt göra en skitmatch mot ett bottenlag.
Det ska nämnas att de förlorade sista matchen förra säsongen också och vi vet ju hur det gick. Men jag tror de kan få det svårt i en ev. semi och final.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Aaah. En fin avslutning på säsongen - en förlust i Södertälje.

Men å andra sidan kan jag inte tänka mig att för mkt fokus lades på matchen. Man har ju trots allt slagit både Linköping och HV på kort tid.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Varför gör ni så mot SSK i kväll. Hade hoppats på er ikväll...
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Klinth: Då sprack mitt tippande...
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Klinth:
Visa respekt, hm...borde inte alla Ni experter visa respekt för mig istället?
För jag har då bestämt för mig att de yngre skall visa respekt för de äldre....
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Häda icke kvinna!!! Du bör visa oss din respekt annars kommer våran vrede att drabba dig med dubbel styrka!!! Mohahahahaha!!!!

Eftersom jag inte haft ett enda rätt hittills så bör det ju bli min tur i slutspelet... Läran om sannolikhet du vet ;-)
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Klinth:
Finliret, jo tjenare du.....
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Klart att vi "spelar" färdigt grundserien. Sedan börjar kampen om SM-guldet. Slutspelet. Vi vet väl alla att den som vinner grundserien knappt blir ihågkommen medans den som vinner SM-guldes hedras som hjältar!!!

Det är då vi experter tar fram finliret ;-)
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Klinth: Det känns som man ville "sno" Paddans 1-11 tipps , men jag låter bli det och tippar 1-10 istället .
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Södertälje - Frölunda

Expertpanelen:
Dragan 3-6
mok 4-7
Klinth 2-5
Danne_l 1-3
Linnea 3-9

Utmanare:
Sannes 2-4
Brynästigern 1-7
Piff 2-8
Mattias-74 1-6
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
mok: Det slutar 2-5!
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
per162: Hade du frågat Kallio hade han säkerligen sagt att det är inget han siktar på men att det vore en bonus :) Men går det väl i SSK matchen tror jag säkerligen han kommer satsa järnet på att trycka in en del puckar :)

Gistedt hoppas jag får chansen nästa säsong,
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dream Team: härligt med en varhavinter, ta vara på snön! Va lycklig att ni inte får ta frostet från frysarna och tänka på isen!!!
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Hejsan.. har lite frågor till er kunniga Frölunda supporters. Tror ni Kallio satsar på att vinna skytteligan? ganska troligt? och tror ni Gistedt kan få chansen i kassen?
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dream Team:

Detta är straffet vi åker på, eftersom vi hade en sådan fin höst.

Nähä hörrni, nu är det läggdags, klockskrället ringer imorgon igen.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Oj, det låter lätt bitigt, skulle man kunna säga. Det är väl i nivå med vad man upplevt av kallgrader själv. Hela Europa verkar ju ha drabbats av en riktig vargavinter. Det är ju mer vinter nu än någon gång det här året. Mars ska väl vara en vårmånad?
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dream Team:
Min mor som bor cirka 5 mil norr om Uddevalla hade i morse minus 28 grader, det borde väl vara ett värre köldhål än Göteborg. :))

För egen del så hade jag inte mer än minus 17 när jag kollade fram på förmiddagen.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
mok:

1-3
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes:

Frölunda vinner med 6 - 1
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
gud: Den kyla vi har i stan nu är väl inte så mycket att klaga på rent temperaturmässigt. Där har man väl härdats i mycket värre köldhål än Göteborg. Men det är ju en mycket råare kyla här än uppe i norr. Och nej, jag har nog inte vant mig helt vid detta riktigt än. Så då har vi alltså ett bootcamp att vänta inom kort då. Nere i hamnen, säger du. Tid och plats, mer exakt?
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306

Linnea:

Är det så som du beskriver så är det ett träningsläger som gäller för honom vecka 12 nere vid hamnen..Du kan se till att han kommer loss va??

Förövrigt så ska också Dragan vara med på det..

Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dragan 2k:
Hade Ni bara 8 minus idag, det är ju för fasen sommarvärme ju.

Sen är det inte så konstigt att Göteborgarna fryser, de går ju klädda som om det vore sommar.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
gud: Han har nogh acklimatiserat sig väl för det är hans om gnäller mest över att det är kallt. Du får nog ta det på ditt ansvar att påminna honom om hans rötter; )
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306

Linnea:
Svinkallt, nähä du det var det inte alls igår, sådeså!

Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306

Linnea:

Du som lever med en lapp borde ju veta att detta inte är kallt..

I byn din sambo kommer ifrån går dom i kortbrallor i denna fesljumma kyla

Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Drygt 8 minus enligt Charles.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Inte kallt?! Antingen är du hälften eskimå eller så hade du nog tankarna på annat håll. det är ju svinkallt...
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dragan 2k:
Hur kallt är lite kallt?
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes:
2-8 slutar det, utan någon förklaring.
Det bara blir så!
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Det har nog varit lite kallt. Det sa en av mina chafförer i alla fall.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306

Linnea:
Skylla på vädret, är det kylan du tänker på? Fast där nere i storstan har det inte varit så kallt eller? Jag var där igår och då var det inte alls kallt, vara bara lite lagom.

Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Linnea: Hm... och för egen del skyller jag på vädret... 3-9 menar jag ju.

...Och för övrigt anser jag att Karthago borde förstöras.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Dragan 2k: Bara 6-3? Men Dragan har du inte druckit tillräckligt fin whiskey, har du slut på gåslever? 9-3 blir det och inget annat.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Klart att Frölunda vinner...sticker ut hakan och säger vinst med hela 7-1.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
mok: Underlig match är helt on the money som vi säger på Pokertouren. Det blr dock en målsnål tillställning där Frölunda tar 3 poäng till via en fin 6-3 vinst.
Kommentera

Sv: Södertälje-Frölunda 060306
Sannes: Blir en underlig match..... 4-7
Kommentera

Södertälje-Frölunda 060306
Jag vet inte om tippandet skall fortsätta trots att utmanarna redan har kammat hem segern.

Grabbarna vill ha kvar vinnarkänslan inför slutspelet så jag slänger in ett 2-4 det tycker jag känns som rätt så okej.
Kommentera

685366 · »