Handboll

93 inlägg · 14 ämnen

Slutspelet 08/09

1159669 · » Till forumet



Sv: Slutspelet 08/09
ante08:

Hemma från Globen.
Jävligt bitter torsk.

Det var 4-500 molokna Etunabor som lämnade Globen.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Sannes: men Guif ska då vara med än nörjda med sin säsong ändå härligt med 2 otippade lag i final iallfall. Och kan säkert ge en liten fingevisning till dom överiga topplagen som sagt. Men sen känns det ju exra jobbigt att förlora en final men Guif har gjort det mer än bra i år måste jag säg.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
ante08: Bästa hemmapubliken i hela serien, nja alltså...
Mina erfarenheter när det gäller Nolhagahallen är inget vidare, man har blivit hotad på läktaren för att man höll på motståndarlaget.
Men det har väl kanske blivit bättre, var ju några år sedan detta hände...
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
65selander: Javisst var det en bra match, synd bara att den slutade som den gjorde.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
65selander: måste säg att jag verkligen unnar Alingsås det här sm-guldet tycker dom särklass har den bästa Hemma publiken i hela serien. Men bra match var det iallfall och för inte tala om spännade.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Bissett19/Sannes: Tråkigt för er men det var bra match iaf.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Sannes:

Japp.
Kommer befinna mej på Globen under finalen.

FORZA GUIF.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Bissett19: Alingsås och jag är fortfarande en urusel kombination, åååhh det är verkligen mitt hatlag i handbollens finrum. Och att ha dom i final är liksom bara.......
Så jag kommer att hålla hundra tummar på GUIF, jag hoppas verkligen att de klarar av detta.
Heja, heja GUIF!
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09

Sannes:

Nu är det Handbollsfeber här i stan kan jag lova.
Blir en härlig final på Lördag.

Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Sannes: jaha Guif-Alingsås i final vem trodde det innan säsongen startade.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Bissett19:
Det skulle ju vara väldigt kul om GUIF kunde slå Sävehof men jag tror tyvärr att man inte kommer att klara av det.
Skulle ha varit intressant att se den matchen, men tyvärr så går fotbollen före denna dag, Öster-Oddevold smäller bra mycket mer tycker jag.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Fortsätter monologen.

2-2 i matcher mot Sävehof för GUIF,Game 5 på Söndag.
650 pers från Smestan kommer att åka ner till Göteborg för att stödja killarna i en femte avgörande.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
Fortsätter min monolog.
GUIF krossade Lugi i kvartsfinal nummer 4 med 13 bollar.

Nu hägrar Semifinalen.
Kommentera

Sv: Slutspelet 08/09
GUIF-LUGI Svt 24 19.00

Tips:28-24
Kommentera

Slutspelet 08/09
Mitt kära GUIF lyckades idag slå Lugi och kvitterade därmed matchserien till 1-1,ny match på Tisdag i Sporthallen i Eskilstuna.
Kommentera

1159669 · »