HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

HA-finalen 2022

2342670 · » Till forumet


Sv: HA-finalen 2022
Soulless: Det finns många kyrkor i Jönköping, tog tid att besöka alla.
Aldrig sett något mer brutalt än vad Saik skrev
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: Du försvann i eftet söndagens grusade shl-fest, blev nästan orolig ett tag där 😅

Surt idag men grattis till er, ni var bäst hela året och hur mycket jag än tycker löven förtjänat ett avancemang så räcker det inte, man måste även vinna matcherna.

Kan ni skicka ned nått sunkigt skitlag utan pengar nästa år så vore det uppskattat 🙃
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: Grattis HV71!
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Tarasov: Det blev lite tajtare än beräknat, jag såg inte ens avgörandet inatt, klarade inte av det. Stängde av till period 5.
Men fyfan vad ångesten gick snabbt över till ett lycko rus större än julafton som barn.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj:
Grattis men du höll på att jinxa sönder avancemanget😀
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Kristallkulan hemma har aldrig fel, det blev 4-2 till HV mot Löven som jag tippade i tråden när slutspelet drog igång.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
puffe: Känns som min tippning med hv71 4-2 mot Löven känns rätt realistisk nu?
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Tyvärr tråkigt från ett sportsligt perspektiv. Dock klarar inte mina nerver en tajt matchserie, hv71 får gärna vinna 4-0 så den här mardrömmen äntligen tar slut.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: Grattis till SHL HV. Ni vinner bägge med 4-0. I söndags såg Löven trötta ut, igår såg Modo trötta ut.

Efter torsdag är oavset lag slutkörda.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Börjar dra ihop sig, 50/50 nu mellan Löven och Modo
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Om ni får möta Björklöven hoppas jag att det blir 20-0 till HV i varje match.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: Plocka gärna fyra snabba natcher mot Heart of Hockey. Helst fyra raka .
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
TIKTok: Samtidigt skulle ju bara HV damma av Gnaget i Kvartsfinal i SHL för några år sedan. Alla minns ju hur det gick. Det är ishockey. Pucken är rund och allt kan hända!
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: Knappast. HV är ändå klara redan, spelar ingen roll vilka det blir i final.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Undra om Löven tar två raka nu och det blir Håve mot Löven?
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
puffe: var det inte Jesus som gjorde nåt konstigt den här tiden ?
Men kallade dom han inte för Modos ..tror att det står i bibelen på nån sida i mitten .
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
dempa: inget är klart än, förutom fördelen med ett bredare lag och extra vila för HV.
Intressant dock att se skillnaden mellan DIF och HV. Dif verkar förlora flera sponsorer, HVs sponsorer ökade sina stöd istället.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: alright, grattis till finalplatsen. Inte mycket lär hindra er från SHL. Även om ni gått in med enorma muskler så, grattis.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
puffe: Det måste du nog ha drömt om.

Ser ut som Löven har hittat ett vinnande koncept mot Modo som ser trötta och gnälliga ut.
Frågan är bara om Löven orkar plocka två matcher från hv71?
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Va?: Nej, varför spelar man ens. Undrar om inte det var du som även skrev att Timrå aldrig skulle kunna rubba Djurgården?
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
Va?: HV kanske sätter in damlaget på borta matcherna för att skapa lite dramatik i matchserien
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
puffe: Haha tror du seriöst att Modo ens har en suck mot HV?? Nej, modo kommer KANSKE lyckas dra det till en 7e mot ett löven utan spelare. Men där tar det stopp. Jag gratulerar HV redan nu till SHL platsen.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: Var match-serie lever sitt eget liv, men HV är laget som har något att förlora. En press man kanske hanterar, men liite jobbigt ändå att alla anser att man i princip är klara för SHL redan.
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
puffe: Tror Hv71 kan slänga in j20, och fortfarande vinna mot BIk.
Finns inget som talar för att de skulle rå på Hv71. Dessutom lyckades Mora göra fler mål på BIk än vad Västervik gjorde på Hv71 under hela matchserien
Kommentera

Sv: HA-finalen 2022
hajraj: tror mer på 4-1 för MoDo mot Karlskoga :)
Kommentera

HA-finalen 2022
Vilka lag tippar ni, och matchresultat?
Jag tror på 4-2 till Hv71 mot Löven
Kommentera

2342670 · »