IF Björklöven

3859 inlägg · 99 ämnen

Silly Season 16/17

1746959 · » Till forumet


Sv: Silly Season 16/17
Jaca:

Om ni är riktigt snälla kan ni få låna vår 31a bästa spelare som då blir bäst i ert lag.
Kommentera

Sv: Silly Season 16/17
Yoda Marklund:
Han kanske måste ge plats åt nån hemvändande NHL-stjärna som spelat för Manitoba Huskies Moose Blue Stars eller nått i den stilen och som bara stod ut ett år med att vara hyllad stjärna eller nått vad vet jag?? ;D
Kommentera

Sv: Silly Season 16/17
Jaca:

om Erik inte erbjuds ett nytt kontrakt hos dynastiernas dynastiförening så förstår jag honom att det kan vara aktuellt att avrunda karriären i de lägre serierna - ni ska ha beröm för att ni enträget kämpade er upp från division 1!
Kommentera

Silly Season 16/17
Ett rykte som tydligen har startats av MrMadawk är att Löven visar ett intresse för den Skellefteå kommun fostrade Erik Forsell.
Har hört av en som har en "viss" insikt i SAIK och han säger att det tisslas om att han inte kommer att erbjudas ett nytt kontrakt!

Erik som fick sin "fostran" som vissa populärt kallar det för i Löven under 4år innan han flyttade hem till kommunen!!

Vad som talar för detta ryckte är att hans andra hälft är just från Umeå och även han finner det lättare att finna ett jobb i en sin frus hemstad!

Innan "vissa" här börjar yla så vill jag än en gång säga att detta bara är ett rykte och att det är startat av MrMadhawk!
Kommentera

1746959 · »