Leksands IF

SHL · 27330 inlägg · 1368 ämnen
« · 354912 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Ejendals arena?
-Sanna-: haha de vet du väll att ja inte har :) hört nå mer om rykterna att bobby är tillbaks?

Zcootah: Jasså.. så nu jämför du DIV. 1 med elitserien *suck* det va inte höga tankar du har om leksand må ja säga

-Sanna-: lilla flicka du har aldrig sett han lira :) du skulle sett för 4 år sen i Borlänges tröjja nummer 9 :)

Zcootah: mjaa.. det är jävligt dumt att jämföra en poäng kung och en induviduelt bra spelare i allsvenskan och i elitserien notera även att mörrum inte ligger speciellt lång upp. riskerar även nedflyttning. Men visst ja tror att Jens kan växa in i rollen så smångingom. men nu efterssom han inte heller känenr spelarna har jag har svårt att tro att han kommer få speciellt mkt speltid dom här matcherna särskilt när leksand ligger så pass pyrt till.

Sv: Snart
Snägden: jasså det tror du

Zcootah: Nu är det andra tider, Timrå spöar leksand i masland,TIMRÅ spöar leksand i TIMRÅ

jalla: nej men men rätt svårt å säga hur matchen slutar....Timrå har spöat leksand i leksand å leksand har spöat timrå i timrå så....

Zcootah: *asg*....Ja,men en dröm är det ju inte iallafall...

jalla: nej ni värvar ju frimäkes spelare nästan så man blir avis :)

jalla: Tik:are ska det vara!!!!

Zcootah: Man behöver inte drömma när man är TUK:are vettu....

jalla: drömma går ju

Snägden: Som i graven...Dom sitter väl hemma med gardinarna fördragna och vänta på att dom ska få pisk på annandan....*asg*

Snägden:F-n vad dött det var här

Snart
Snart kommer vi !!
LIF-TIK 2-5

-Sanna-: borde man ju kunna säga att han har....det var han å Thoresen som gjorde typ alla mörrums poäng....

Zcootah: Mjo. Kan hända. Men va fan. OM ja fick spela med rätt människor så skulle nog ja kunna peta in den med. En sån är inte vad vi behöver. Få se om han har lite personlig spelkompitens

-Sanna-: men jens bergenström tror kan gö en del om han får spela me rätt folk å får chansen....

Zcootah: Nja tror inte att jag kan hålla med dej. Även fast jag också ser fram emot att se Bergenström debutera så tror jag inte att han kommer att få så pass mycket speltid så att han kan göra så pass mkt poäng. Jag vill helst inte tippa för att det brukar alltid bli fel. dom är så oberäkneliga nu förtiden. OM Bales står och han gör en lika bra match som sist så kan det gå. Allt verkar bero på målvakten.

-Sanna-: ja tror leksand vinner me 5-3 å bergenström gör 1 mål å 2 ass :)

Zcootah: haha ja det tycker jag. Så du håller inte med? Vad tippar du mot Timrå då?

-Sanna-: myckey lustigt

Zcootah: Jasså. Ja men det va ju roligt då. Det var från begäran av Forslund lr? Han måste ju ha nåt till ölen ;P

-Sanna-: 1200 typ tror ja....förut tog den 1500 men dom tog bort en ståplatsläktare å gjorde nya kiosker...

Zcootah: Nej jag har ju inte det. Och jag gråter inte. Den är säkert jätte fin. vad tar den? 200?

-Sanna-: den superarenan har du aldrig sett

Zcootah: Mhhmm.. det blir det. bättre än borlänges koja

-Sanna-: blir nog bra dä

Ejendals arena?
Nu va namnet klart.. tydligen.. Ejendals Arena. Jo men det blir väl säkert bra.. Den kommer ligga där som leksands stolthet brevid LRF hallen (B-hallen). LRF - landbrukarnas riksförbund..
Så om en djurgårdare kommenterar våran snart färdiga BONDE b-hall så kan ni ju banna honom och säga att VI har faktist en handsk och stövel arena å! :D

RANDY EDMONDS KLAR FÖR LEKSAND
Enligt svenskafans.com är Randy klar för LIF som ass tränare till Jarmo Tolvanen....Uffe skoglund stannar också ...

Sv: LIF-TIK 26/12
matsby: nej från borlänge :) men han har spelat i mörrum ett par år å vann skytteligan i Allsvenskan Södra i år

Zcootah:
är det han som kommer ifrån mörrum?

Bergenström gör debut i leksandströjjan den matchen ska bli intresant :)

jon: ja det kommer att vara med på!!!

180 glada tikare är nu uppskrivna på resan! Nu får ni allt bereda er på en match! :)

Sv: ULF DAHLEN!!!
Mattias - 74:
Ja men han är ju inte riktigt frisk, han trodde ju att Leksand låg på pendligsavstånd,,typ som mörrum ungefär..

matsby: ja tror nog dom platsar i 1an iaf :)

Sv: Klackmatchen 26/12
Fanzin:

Ja fast jag är ju skitfull på annat ställe då men kommer att ha koll på vad som händer i Leskand ..

Mattias - 74: japp det gör ju det.....Men alltid bättre borta än hemma liksom. Blir iaf bra drag i hallen =)

Fanzin:

Jaja det återstår att se :)

Klackmatchen 26/12
167 anmälda till Leksand och det kommer bli rödvit dominans på läktaren helt klart .

Per HApps:

Witehall byggde hus i Göteborg och flyttade till Leksand! Konstigt eller hur?

Mattias - 74:
Nää inte om man bor i östersund!!

matsby:

Varför inte om Timrå får frimärket kan väl vi få Dahlen :)

Zcootah:
Vill du ha Krutov och C.J

Ja jäklar
;-)

MrAce: ja precis :) annars är nog både han å calle johansson välkommna till borlänge hockey hehe

Zcootah:

Göra en sk. Krutov :)

matsby: möjligt men man vet aldrig :) han kanske kastar på sig grejjorna i Östersund i div 1 :)

Zcootah:
Löven kan du nog stryka,,,

Mattias - 74: man får väll hoppas att han kommer till LIF men ja tror både Timrå , Hv71 och även Löven är med i diskutionerna

« · 354912 · »