1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

478714 inlägg · 4078 ämnen

Forum

« · 1924094 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Pantern - Modo
greykarn: Vad gör Werner för spännande?
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
wolper: Nu betalar wernblom tillbaka :D
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
J F K: ja känns nästan som vi får igen för senaste matchen vi fick med oss så mycket. Haha. Jaja träna bp iallafall.. yess werner!!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
J F K:

Jag undrar ifall domaren rörde ihop det och fick för sig att Enström slog av motståndarens klubba.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
J F K: så jävla snyggt av werner även om han tappade position i bp.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
wolper: Klubban gick av, men det såg verkligen inte ut som han mer än petade på killen.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Petosöjä:

4 min på Enström för till synes ingenting. Domaren fortsätter att övertyga.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Petosöjä: Vilken skojardomare det här är.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Haha vafan
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Petosöjä: Varför fick han slashing? Dåligt med repris bilder.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Tarasov: Hade den suttit av Hedberg så hade det nog kunnat vara årets solomål!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Amitiel: På tal om utvisning om någon har spelat powerplay så gå in på matchhändelser mellan Kiruna och Boden där kan vi prata om två minutare!!!!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
MsÖ:
Själv gillar jag denna del av allsvenskan, här finns plats för alla oavsett arena. Allt behöver inte vara marknad/vin+middag/helhetslösningar/kundperspektiv. Egentligen har jag inget emot det nyss nämnda utan gillar att båda världar kan samsas i samma liga🎉🎉
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Kul att se Molin på plats, sitter kanske och diskuterar en comeback med Sundlöv ;)
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Synd att vi inte kunde ta vara på 5 min pp men samtidigt massa spel i bp som vi klara. Ser ut som hedberg börja mer och mer bli vän med pucken. Kul!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Amitiel:

Tycker Hedberg ser grymt het ut, målet lär inte göra saken sämre.

Svårt att uttala sig om matchstraffet när det bara finns en kamera i arenan...
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Jadeland fick väl matchstraff föra matchen mot Modo också om jag inte minns helt fel.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Bad_Brett:
Har du nån aning varför Pantern får ha en Islada!?.. Borde väl finnas bättre arenor!?..
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Rytter: Konstigt att det tar honom för charging och inte armbåge eller nått, såg inte super hårt ut hoppas OP är OK.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Gavelo: Jag tycker inte att den var så fruktansvärt ful. Jag har inget emot matchstraffet, men det var väl lite oflyt där också? Armbågen träffar som det ser ut olyckligt. Det åkte parallellt så kraften var inte fruktansvärd.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
IK Pantern - MODO Hockey 0-2
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
hk:

Enligt coachen som är här och skiver är ju den kedjan sämst och de ska spela i var sin kedja. Nu ser man deras styrka, går ju inte att stoppa när de får upp farten.

Fy fan vilken ful tackling, samma jävla jadeland som var upprörd efter 0-2 målet och ville ha utvisning med sig bakom mål. Kändes som frustration från honom.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
JonteD: fyfan va fult!! Pettersson som gjort så bra fan! Hoppas han klara sig bra!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
modomille: Definiera äckligt?
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
modomille: otäckt ful tackling!!!!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
hk: gillar wernblom. Bara den med handsken som va onödig. Å en annan som va riktig annars va det inge utv. Så jäkla skönt mål!!!!!😀bra utdelning bp😀
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
hk: Finns det något äckligare lag än Pantern?
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Werner kämpar på för att slå något rekord i antal utvisningar i en match verkar det som.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
modomille: 300kg
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Robin Ztorken L: snyggt!!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Robin Ztorken L: Hedberg! 0-2
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
hanzon: Dags att sätta i karantän några matcher nu.
Verkar som han tror han är bättre än han är, lita divalatfasoner!
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Randy Marsh:

Werner förtjänar verkligen inte att åka på den sista. Mot axeln så kan ju inte ta för boarding där.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Randy Marsh: ja nu börja det bli lite överdrivet. Speciellt när han hoppat situationer åt andra hållet. Haha han gillar inte wernblom. Två av dem var men inte de andra
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Randy Marsh: Älskar Wernblom. Han verkar riktigt irriterad.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Gavelo:
Ja nu får han ta och lugna ner sig....
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Gavelo: Wernbloms handstoppning var definitivt utvisning, men annars känns det som om vi verkligen inte har domaren med oss. Släpper något bakom mål och sedan tar ytterligare en tveksam på oss. Jag får verkligen inte ihop hur Wernblom åkte ut senast.

Bra boxplay hittils tack och lov.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Dags att Wernblom taggar ner
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Gavelo:
ja men vad är det för jävla nivå på den här korpserien alltså? tar utvisningar på precis allt. Man skäms
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Gavelo: Eller domaren som tar allt på Modo just nu.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
atomragnar: Werner är överhet
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Bad_Brett: Till råga på det så är ju spelet i liknande nivå som den tiden.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Rytter:

Kameravinkeln är det bästa, känns mer som att man sitter på läktaren själv.

Däremot skäms jag nästan över att sitta på detta. Påminner om när jag gick på gymnasiet och kollade när klasskompisarna lirade med B-juniorerna i det lokala laget. Och jag tror baskemig den arenan hade fler sittplatser.

Vi måste borta från detta snarast.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Petosöjä: Gillar verkligen juniorkedjan. Fan vad dom kör och skapar en del också. Helt rätt ge dessa mer istid.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Rytter: de är väl så jävla trångt i den här bussen att man inte kan vrida på huvudet!!!😂
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Rytter: Kanske nödvändig utvisning där för att förhindra ett friläge 🤔
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
modomille:

Skönt att fixa detta och bryta snacket. Hoppas bara det inte tar 33pp före nästa pp mål.

Se så enkelt det kan se ut när pucken får gå, byta kant snabbt efter ingång, kontroll på pucken där och sedan flytta över till andra kanten och sätta upp för avslut. Där fick motståndarna för första gången på känge vrida på huvudet och då blir det farligt.
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
IK Pantern - MODO Hockey 0-1
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
modomille: shit va nice! Å snyggt med inge tur !
Kommentera

Sv: Pantern - Modo
Rytter: Äntligen, proppen ur nu då?
Kommentera

« · 1924094 · »