Är det bara jag som anser att det känns beiget att skicka in Steen & Co efter att Foppa & Co precis varit inne? Känns som natt och dag fördelat på laget. Gillar egentligen inte att laget har toppar, utan ser hellre en jämn fördelning rakt igenom och att man toppar i avgörande spelmoment såsom PP och ÖT
Björn W: Det är länge sedan jag har varit nervös under en hockeymatch, men nu jäklar pumpar hjärtat för fullt. Eller är det att jag inte kommit över åsynen av hur bestämt TIKbiff satt med armarna i kors genom hela matchen i torsdags.
Klar onside. Klar och klar. vårt jäkla krav på millimeterrättvisa visar sig bli millimeterorättvisa i stället. Det kunde lika gärna vara tio meter fel.
Trist första period, inget spel alls. Bara en massa utv och dåligt spel. Hinote, eller vem fan som helst som kan parkera framför målisen är ett krav i PP.
Björn W: de grinar oss i ansiktet, vi har dominerat matcherna mot hundarna men de är 2-2 i matcher, tänk om vi kunde ha lite lite medflyt då hade vi ledat med 3-0 denna match.
I klykan.