1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

479930 inlägg · 4078 ämnen

Niopoängsvecka

« · 2158559 · » Till forumet


Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Nähä, shit pommes frites
Tio minuter innan baren stänger, tjingeling
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Inte så konstigt... snubben har inte lirat sen förra säsongen så inte konstigt att man hellre spelar nån som är mer van i systemet.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Ja det är bara ve till gudarna att väsby och kik förlorar sina matcher för detta lag kommer aldrig överleva ett kval. Haha timeout när det står 5-1 ???
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: Ja men nu känns det mer som han breddat ut botten i alla formationer🤕🥵
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Mora gör som dom vill. Från ingenting så åker man bara ifrån konorna i modo och mål. Hur enkelt som helst.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Costanza: Kan inte annat än att hålla med !

Vi kan byta tränare 15 ggr med det här gänget.
Men visst fan så ligger mycket hos spelarna att visa vilja och hjärta.....
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Sven Tuta: Timmander kör båten över Bottenviken, genom is och bråte.
Då hade man vela vara en fluga ombord och lyssnat på snacket😄
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Det är ju Sunkens filosofi, att bredda spetsen ut i alla formationer, det blir varken hackat eller malet.

Till nästa säsong så hoppas jag att alla tvingas stanna kvar 30 minuter efter varje träning och träna avslut för det är nästan skrämmande vad svaga avslut vi får till.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
J F K: Tror ni målsättningen är fortfarande är topp sex?
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Sunken är ett dåligt skämt.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: Japp, nu lirar han i fjärdedemman.
Zykov är redan Sunkens favvo 😄
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: På tisdag drar han till Finland
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Ingen skugga över Strömgren, men värvar vi en stjärna för 7 matcher så kan han väl lira så mycket som möjligt iaf?!
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: Strömgren avlastar Zykov i första, bra tänk🥵
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
AddMan: Som Karla reagerade, så fick jag också känslan att Styf var omtyckt. Han var inget ämne för head coach, men det har varit en dyr tränarkarusell för Modo .... jag snackar inte monetärt
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Heyerdal: Skönt att vi kan matcha in Zykov lite lugnt, han är nog i form om en månad.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
AddMan: Skiter i Styf i dagsläget, killen hade inte många rätt och man kan inte andretränargulligulla i en multimiljonverksamhet heller. Nu vill jag se att detta gäng visar nån jävla inställning i tredje och vinner matchen. Trött på att se skithockey. Grisa in poäng nu för fan!!!!
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: blir väl 4-1 i pp nu
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Heyerdal: Tyvärr inte bara det, träningen och uppläggen individuellt är inte alls samma som säsongen innan när BH styrde mycket i fysen.
Denna säsong har det varit mer upp till var och en + att man inte alls jobbat enskilt med svagheter.

Därför är Modospelarna slut efter 20-25 minuter match efter match, mycket troligt att det är därför vi varit så skadedrabbade också.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Sven Tuta: Ät piller, finns fina sådana mot högt blodtryck💊💊💊.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Dundee: Så är det.
Styf var omtyckt utav spelarna !
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: Jag drog på en bortamatch Visby-Modo. Lagen dök aldrig upp på isen🧐
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Sven Tuta: Valium 👍🏼
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
J F K: Bara att ösa framåt nu i sista. Så förbannad när laget viker ner sig. Var är ledarskapet?
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: ja dåligt med tid för träning under säsongen, bland backarna är det inte många som var med under sommaren, Öhman o Styf kommer jag på
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: Undrar om blodtrycket hinner gå ned tills imorgon vid samma tidpunkt
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Monno: Visby är bra så här års!
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Istället för att spela bort pucken så försöker Haag dribbla. sedan undrar jag varför en ytterforwars är där överhuvudtaget, för en sådan framför mål är aldrig bra.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
KB65: Det är aldrig för sent att förlora!

Nä det börjar bli för sorgligt det här...
Vårt hopp att slippa kval är inte att vi tar fler poäng än Visby. Utan att Visby tar färre poäng än oss...
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Tyvärr tror jag tränarbytet hade negativ effekt på spelarna. Spelmässigt uppträder vi lika yrt men får känslan av att spelarna gillade Styf betydligt mer. Säger ju ganska mycket det som Rockwood säger med.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
KB65: Löven vilar upp sig inför helgens dubbelmöte, jag tycker Modo tappat det mesta tyvärr, skapliga i två perioder förra matchen men försvarsspelet blir sämre o sämre
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Costanza: Det var då det, hoppas klockan stannar på 1921, eller 2119.
Tittade just på 1-1 målet, hur kan vi släppa det?
Sex Modospelare i egen målgård men ändå är det en moraspelare som får klubban på pucken🥶
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
digitalbath: Man har haft en dålig försäsongsträning, man har inte heller haft någon individuell träning under säsongen.
Modo är sämre tränade än övriga lag.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
digitalbath: Nä, felkomponerat från ledning ned till enskild spelare
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: Laget orkar 30 minuter sedan är det soppatorsk. Är spelarna dåligt grundtränade?
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: 3-1 är smickrande siffror!
Hade Mora varit lita skarpare i avsluten så hade det stått 8-1
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Klockan är nu 1921.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Gavelo: Äsch, bara två insläppta i andra perioden. Vi släpper alltid till 2-5 mål då.

Fortfarande nog mycket kvar av matchen för att ta det här till typ 6-7.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Majbrasan: Det ser väl ut som vanligt, samma kvalitet som vi nu vant oss vid.
Vi är varken bättre, eller sämre ikväll, det tuggar på i samma fotspår 🙂🙂🙂
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Vi är så fruktansvärt dåliga på markeringsspel. Mora leder fullt rättvist är klasskillnad mellan lagen. Nä vi får be till gudarna väsby och Kik förlorar sina matcher, för med det spel vi uppvisar nu blir det ej många poäng in på kontot.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
modogurra: Instämmer. jävligt irriterande
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Nieminen: Det är obegripligt dåligt. Hur kan alla spelarna vara så dåliga? Inte det enklaste, hockeyns abc, som de flesta kan vid 13års ålder finns i årets MoDo.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Robin Ztorken L: Jaha, tur att hotellbaren är öppen en stund till
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Heyerdal: Jag ställer mig frågan hur vi ska kunna vinna matchen när vi inte ändrat taktik, att kasta ner pucken i anfallszonen har aldrig och kommer aldrig att lyckas!

3-1 och Ridå
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Sir: Det här laget har ju gett upp allt.

Sylle som vi hyllat, istället för passa till snabbar spelare framför ska han bums avsluta själv. Tappar pucken och ingen orkar bry sig om spelvändningen som kommer typ.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Sir: Apropå inget så leder Hästen med 4-0 över löven. De kom till Umeå med 4 backar.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Heyerdal: Japp. Man bara häpnar hur Modo spelar.

När Corrado kliver över, så undrar man varför exakt ingen av forwards jobbar hem. Det har blivit bättre, men vi tappar forwards fortfarande.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
jonsson: Vet inte ens varför jag startade TVn vid 1-1. Jag har aldrig sett ett sämre MoDo på isen än den här säsongen.

Det är upp till Väsby om vi spelar negativt kval eller ej.
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Heyerdal: Ridå, over and out!
Kommentera

Sv: Niopoängsvecka
Heyerdal: Varför är vi så fruktansvärt dåliga i 2a perioderna alltid?
Blir så trött..
Kommentera

« · 2158559 · »