1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

474552 inlägg · 4078 ämnen

Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven

2337341 · » Till forumet


Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
hanzon:
Absolut det håller även jag med om men steget därifrån till att Jon Häggkvist skulle vara årets största är rätt långt.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tarasov: Lite väl tunt med inslag, kolla in hur dom gör i Löven.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
KB65:
Ja misstänker att Jon gör ett riktigt bra arbete, skulle förvåna om han inte är väl värd pengarna.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tarasov: Sociala medier, kommunikation med supporterföreningarna och samarbete med lokaltidningen är väl bland annat några av sakerna som hamnar i hans ansvarsområde. Där har det blivit väldigt mycket bättre.
Sen är det förmodligen massor med saker i bakgrunden som vi inte märker av alls. Jon är en klippa. Fortfarande glad över att vi lyckades anställa honom till den positionen.

Men visst MoDo-channel har hamnat lite i skymundan. Det som läggs upp där är bra, men det får gärna finnas mer. Det tror jag de flesta tycker.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett:
Jo men han har kanske fler uppgifter än MoDo C, vi vet inget om de prioriteringar han förväntas ha. Eller den arbetsbörda han bär, dessutom ny på positionen. Att utifrån den knapphändiga informationen hävda att han är årets flopp tycker jag blir fel. Har uppfattat Jon som rätt så skärpt och med tanke på att man inte sitter på all info om vad som händer så behöver inte ta fram motorsågen den direkt..... men det kommer såklart fram här direkt utan att man försöker förstå.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tarasov: I ärlighetens namn har inte matchreferaren eller inför match-artiklarna varit bra. De har ofta varit av karaktären:

"MoDo har inte förlorat två matcher i rad. Ikväll kunde sviten brytas. Men MoDo är fortsatt starka på hemmaplan, även om det satt hårt inne och krävde ett drömmål av Woods på övertid".

Jämfört med föregångaren som vare sig behärskade svenska språket, kunde något om ishockey eller var bekväm med att stå framför kameran är såklart allt ett lyft...

Men 79 kr i månaden för MoDo Channel är närmast bedrägeri. Då är det bättre att man gör det till en bonustjänst för medlemmar i klubben. För det första så tycks inte övrig media ha några som helst problem med att trolla fram intervjuer. För det andra borde de ju kunna intervjua supportrar, sätta ihop highlights för att summera säsongen etc.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett:
Svårt att veta utan insyn, spelare tränare kanske inte ville ställa upp. Sen vet jag inte du har ju inte anmärkt på ett enda matchreferat denna säsong 😀😃😃
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Veteranolle: Jag tror att alla är ense om att det är LHC som har hängt på repet i många år som ska ta den platsen😉. Min uppräkning där hade inget med lagsympatier att göra, utan endast vilka lag som har svagast möjlighet att etablera sig i toppen. Men jag kan lätt gå med på att ändra mig genom att stryka Timrå efter en sjuk silly season såhär långt.

Otroligt nog, efter att Brynäs skickade HV till HA för ett år sedan har mina sympatier för BIF växt. De gjorde det med en class act med respekt och värdighet rakt igenom. Jag har själv bott i Sundsvall och har sympatier med Timrå sedan, Hahl, Pärssinen och Pöyrölä. Det naggades ordentligt i kanten efter att Dahlen eller DJ:n spelade HV-låten i firandet av avancemang, men det kan jag låta vara hänt om HV ställer allt tillrätta de närmaste två veckorna😊. Tyvärr har jag också sympatier för Löven, så det är svårt att plocka fram ingrediensen hat, precis som det var mot BIK.

Har svårt att se IKO som SHL-lag på lång sikt, påminner för mycket om Karlskrona även om IKO har en större tradition.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Micke Magic:
Skojade bara lite, tror inte Karlins utspelet påverkade. Ert djup på forwardssidan däremot, alla kedjor blir ett hot. Tror att Gradin ville ha det så men var inte beredd att lägga pengarna på det, dessutom lyckades vi aldrig riktigt få till det med en ersättare för Modigs. På det tappar vi får förstacenter.

Sen tror jag också att er slutspelsvana spelade roll.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Windom Earle: Tex hade det riktigt jobbigt igår. Han stämplade ut på 62% och totalen blev 66% för Tex och Tikkanen( Tikkanen hade 85%).
av någon anledning fick Gropp, Hutchings, Perron luft under vingarna i samma match och det har man verkligen saknat under denna serie även om hutch glimtat till ibland. Är det någon som vet vad som händer med den där Wahlberg ni har på backen. Han har varit väldigt duktig tycker jag. Hoppas ni får behålla karln. Sedan hade ni vunnit en del på att Ingman blivit avstängd då han har haft det ytterst tufft. Trodde uppriktigt att han skulle vara en av era bästa pjäser i slutspelet. Vi har haft våra beskörda besvikelser i slutspelet. Bengtsson, Gropp, Wiklund, Fitzgerald (mot MoDo) William Eriksson, var sådana vi hade väntat oss klart mer från. Med Liss och Vainio på skadelistan och Lindgren avstängd (med all rätt) så är Löven ett klart svagare lag. Med spelare som Rahimi, Freddan och Endre så gick det ändå vägen till slut även om jag själv inte trodde på det. Men då visste jag inte att Rahimi skulle dominera så som han gjorde samt att Freddan var lika bra som alla andra backar i Löven förutom Rahimi som har varit extrem denna serie. Är överraskad och tacksam och skulle inte vilja må som ni gör just nu. Om Löven mot alla odds skulle gå upp till SHL så blir det en märklig säsong i höst. Med HV och DIF som kommer lassa in massor. Blir (det kommer inte att inträffa) en väldigt tuff säsong för många lag.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Windom Earle: Du skriver att Modo är en SHL klubb i HA. Ja det är vad man har hoppats på men nu är det dax att bevisa det också. Annas blir man ett farmarlag till alla SHL lag som plockar godbitarna varje vår. Nästa säsong kommer att bli Modo:s där man tar klivet upp i SHL.
Men det ska inte bli på Timrås eller Brynäs bekostnad.
Nej det ska bli på nåt av ett söderlags bekostnad. IKO, MIF, Växjö ,LHC , HV ( om dom nu går upp)
Nu kanske inte Leksand tillhör kategorin söderlag men tänk om Modo fick chansen att peta ner dom till HA. Det skulle göra gott t.o.m i ett Timråhjärta.

Heja Timrå och Modo
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Windom Earle:

Tackar. Men det finns inget att beklaga eller sörja, det är ingen som har dött eller skadat sig. Solen gick upp idag också som den har gjort hela veckan. Våren är här och vi går nu in i den roligaste delen på säsongen "silly season" där drömmar och hopp om nästa säsong skapas.

Vi räckte inte hela vägen fram till final vilket såklart är tråkigt då det gett lite extra matcher och intäkt samt gett värdefull erfarenhet för framtiden, men ska vi vara realistiska så hade det nog tagit stopp där.

Du är välkommen in hit och diskutera finalen och Rahimi's grisspel. Kommer se matcherna och hålla på er i finalen av rent egoistiska skäl, då jag gärna slipper konkurrera med både HV och DIF nästa år och det känns mer överkomligt att konkurrera med t.ex Löven/DIF.

Så kommer bli HV supporter nu kommande veckor, inte för att jag gillar HV på något sätt utan för att det är det bästa för Modo ifall HV går upp.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Micke Magic: Jag tror inte vi hade kommit tvåa utan Karlin. Troligen hade vi hamnat runt femma-sex som bäst. Det finns en anledning till att han fick priset som bästa tränare i allsvenskan.

Karlin var nog lite för ärlig. Han - precis som jag och många andra - har svårt att acceptera att en så pass begränsad hockeyspelare tillåts ha en helt egen regelbok och därmed vara en bra spelare. Jag var precis lika irriterad när Jonas Frögren tilläts åka vattenskidor efter spelare, hålla fast och crosschecka bara för att han en gång varit en bra spelare och hade någon form av frikort från utvnsningsbåset.

Men, till skillnad från mig så måste Karlin jobba med det där. Ja, det är orättvist och märkligt ur så många synvinklar, men det får inte påverka så mycket som det gjorde.

Dock är jag helt övertygad om att vi vunnit om inte Lindgren överfallit Vigenault.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tarasov: Jag tycker Modo var klart bä¤ttre dom första 3 matcherna men efter Karlins utspel blev man sämre samtidigt som Löven kom in i serien bättre.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Majbrasan: Så är det nog. Han kommer nog se till att ni ständigt är ett topplag som Kenttä har gjort i Löven.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Micke Magic: Jag är å andra sidan inte säker på att vi spelat en semifinal mot er om det inte hade varit för Karlin. Därmed inte sagt att han skulle vara ofelbar, men han är ändå det bland det bättre som hänt MoDo på ett bra tag.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Micke Magic:
Nä Karlin gjorde rätt, tyvärr så sluta han gnälla därför förlora vi 6 och 7 😤.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Tycker Karlin får ta på sig förlusten. Han har lagt totalt fokus på exakt fel saker filmningar, domarna, Rahimi. Det har smittat av sig på era bärande spelare som Woods, Aagard, Sveningsson att agera där efter även Tex. Scoutingrapporten stämde tillslut det mentala fanns inte där när de gällde 10 insläppta sista 2 matcherna, i hans viktigaste matcher i karriären.

Matchserien var överlag väldigt jämn, tror Modo hade vunnit den med en annan coach i båset. Att Karlin faktisk inte heller tackar eller gratulerar Löven efter matchen är också väldigt omoget. Stråhle är 10 år yngre och en rookie i sådana här sammanhang men han framstår oerhört mycket kyligare & mognare än Karlin.

Det är märkligt inte Gradin agerat med alla fd NHL-stjärnor som sitter i arenan måste man ju sett karaktären inte var där den skulle och sagt till han.

Nåväl. Som jag sa till min polare igår matchserien är lite som man spelar om vem som får stora eller lilla silvret som finns i Fotbollsallsvenskan, HV blir en jäkla svår nöt att knäcka men de är åtminstone inge covid, publik på läktaren och det ska spelas om det.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Lararen, du vet väl om att det räcker att skapa ett konto? Ett annat tips är att inte starta nya ämnen hela tiden, utan tryck på knappen "kommentera" istället. :)
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Windom Earle: Nästa säsong blir ett nytt getingbo med DIF, VIK, AIK Löven MoDo och säkert någon till kommer storsatsa.
Jag är, trots den bedrövliga finalmatchen, glad för vi måste stärkt kassan rejält med de sju hemmamatcherna vi fick.
Nu lär vi ha pengar att skaffa oss en mycket bredare trupp och inte stå o falla med två spelar , Tex och Sam.
Hoppas vi lärde oss något av det.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Ska stämma in i kören av beklagande. Lider med Modo och er fans idag. Som matchen utspelade sig igår så visar det på den potentiella nackdelen med att ha game seven i hemmaborgen. Det är klart att HA:s koncept med två inledande hemmamatcher är en stor fördel, men det kan vara komplicerat att ha avgörandet hemma med förväntningar på laget och när det börjar gå illa kan det vara riktigt svårt att stoppa blödningen. Jag (som själv är målvakt i ett hobby-innebandylag) lider enormt med Tex, oavsett vad ska man inte ha 67 % i räddningsprocent i en match av denna dignitet, eller någon match. Oavsett om det är försvaret eller han själv som misslyckats så har han en riktigt jobbig morgon idag. Hoppas att han kommer tillbaka starkare av erfarenheten.

Jag hoppas att Modo kommer tillbaka starkt nästa år oavsett om det är för att slåss om seriesegern med bl.a. mitt HV eller om det blir ett race med DIF, Löven, VIK och ev AIK. BIK är ju alltid med i topp 6. (En lantisklubb möjligen, men jäklar vad skickliga man är på lagbyggen.)

Svensk hockey och HA i allmänhet mår bra av många starka och satsande lag i HA. Intressant att följa resonemangen också, om det visar sig att DIF ställer ett vassare lag på isen än vad HV gjort i år (som ju är ett helt nytt lag jämfört med förra säsongen med vissa trotjänare, dock i undanskymda roller), så kanske Modo ändå måste satsa. Detta ser ut som ett upprepat mönster, med SHL-degraderade lag som rustar sig till tänderna första HA-säsongen. Jag hoppas att ni hittar en stabil kärna i truppen och kan spetsa med importer, så att ni kan utmana "SHL-laget" och som någon sa, en dag ramlar LHC, BIF, IKO, MIF eller Timrå ur och då kanske satsningen inte blir densamma som HV:s och DIF:s och Modo står redo med en väl inspelad kärntrupp som kan spetsas.

Känner att jag spottade ur mig floskler nu, men sammanfattningsvis. Modo är en SHL-klubb i HA. Lycka till nästa säsong!
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Johan J: Jag bor på Alnön så besvikelsen finns även här ;)

Jag tycker vi gjorde en bra grundserie där vi nog tyvärr levt lite på 2 kedjor, framförallt den första.
Fram emot februari så såg vi tendenser att Modo tappat i spelförmågan, vi började kryssa en vansinnigt massa matcher och spelet hackade, fler individuella misstag dök upp och det som sett så säkert ut tidigare såg helt plötsligt inte alls säkert ut längre, tyvärr höll detta i sig över hela slutspelet, vi kom aldrig upp i den nivå vi legat på tidigare.
Dock blev det en jämn serie där våra enskilda målbjudningar blev direkt avgörande.

Modo själva har alltid varit sin största motståndare.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Beklagar förlusten i matchserien.

Avsaknaden av offensiv spets blev tydlig när Vigneault försvann. Avstängningen på Björklövenspelaren är på tok för kort. Min uppfattning är han skulle bli avstängd hela slutspelet. Det känns som att matchserien vände där.

Modo har varit jämna under hela säsongen. Björklöven har stundtals varit helt under isen. Hade någon frågat innan slutspelet drog igång hade jag inte sett Björklöven i final. Men de har växt för varje match. Förstår att besvikelsen är stor i Övik idag.

Som Timråsupporter ser jag gärna att Modo spelar i högsta serien. Hoppas Modo får ihop ett slagkraftigt lag som kan vara med och göra upp om SHL-platsen nästa säsong.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rytter:
Att vi haft en kaosartad situation inom ledningingen. Jag tror definitivt att det har bidragit till att spelare sökt sig åt annat håll. Vi har ju inte direkt andats stabilitet på ledningsfronten de senaste åren. Tror det blir bättre nu och framöver.

Sen har vi ju värvat spelare som snabbt utvecklats och uppenbart blivit för bra för denna liga. I Tambellinis fall var han ju för bra redan när han kom. Inte konstigt att dessa drar.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo:

Det är märkligt hur SHL lagen främst plockar spelare från Modo.

Vi har ju enligt många här ganska dålig spets som inte klarar att leda laget och dominera i slutspel ändå är våra spelare högvilt bland shl klubbarna jämfört med de ledande i andra klubbar.

Mora får t.ex behålla ljunggren, wernblom, Persson. Löven har fått behålla deras spets genom åren och tappat några enstaka.

Vad är det som gör att vi skeppar så många spelare till shl jämfört med våra konkurrenter?
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rytter: Jag med, en del av mig vill se HV förlora men följderna av det skulle bli för stora för att det ska vara värt den glädjen.

Att inte ha Löven i serien skulle innebära 2-6 derbyn färre på hemmaplan med allt vad det innebär för ekonomin, dessutom skulle vi vara isolerade i norr och det är inte bra (räknar inte Östersund alt. Hudiksvall)

Nej, låt HV gå upp, de hör hemma i SHL, sen ska vi ta revanch på de gröngula i höst, ska personligen finnas på arenan när vi möter dom första gången, då ska 3-8 bli 8-3 efter hattrick av Marenis!
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Eller ännu mer salt i såret: Löven tar SHL platsen !!🤮
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
BobbyG: Men det har varit en dålig sömn.
Man hatar ju att förlora mot exempelvis ett skadeskjutet Löven, att göra det i 7:e avgörande inför ett fullsatt hemma genom att man viker ned sig och inte alls klarar av att hantera pressen känns givetvis extra surt.

Nu sitter vi och väntar på manfallet när SHL skall plocka våra russin, ska vi gissa på att Löven blir av med 0 spelare till Shl och Modo 6 kanske?
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
BobbyG:

Ja den gjorde ju det, från och med idag och till finalen är färdigspelad så blir jag HV supporter.

Bäst för oss är att HV går upp så vi slipper både HV och DIF i serien nästa år.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
solen gick upp även idag mina vänner :)
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
JoakimE: Ja det är väl ganska uppenbart att det inte är amatörhockey. Frågan är väl snarare varför spelaren inte har presterat över hela säsongen. Men visst, med tanke på hur försvarsspelet såg ut mot Löven så kanske vi ska skeppa halva laget och dessutom skicka med Karlin som ju är ansvarig för att styra upp en bra defensiv? Så kan vi börja på ruta 1 för 20:e gången, det har ju funkat bra hitills.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Nooky: Dock ej en plantskola?
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Bad_Brett: Hade vi sluppit Andreas Johansson, hade vi kanske inte behövt Hallam heller
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Smurfen: Därav att vissa håller på Man United,Liverpool,Man City o allt vad dom heter, Har man en själ till idrotten håller man på QPR, eller för all del MoDo

Att hålla på ett lag är inget 'mesta mästarna-jippo' Allt är lidande
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
sim0nster: MoDo är inget man håller på för kortsiktiga vinster, det är en livsstil. Vad är Sam Hallam jämförd med ex.vis Peter Forsberg?

Vill man ha guld, gröna skogar och konstgjord lycka är MoDo ett uselt alternativ
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Nooky: Exakt. Jag kan lova er att MoDo hade varit i SHL om man haft Sam Hallam i båset de senaste fem säsongerna.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
sim0nster: Hade också tagit det alla dar i veckan som läget känns nu !!!
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Växjö's framgång är inte bara att pengar har pratat, det är dom har haft rätt personer på rätt platser genom en hej dundrans år- därav har dom också blivit het på marknaden med att spelare vill komma till dom.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Tråkigt att vara plastlag ala växjö och spela toppen av shl år efter år? Hade nog hellre tagit det.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gäsp: Kvällens sista drink
Kommentera


Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gäsp: För mej är MoDo förknippat med talangutveckling och att man låter talanger få chansen.

Om vi blir ett renodlat köpelag är själen borta delvis.

Jag ser en stolthet i att det finns spelare fostrade i Övik, Sollefteå o hela Ångermanland. Annars är vi snart ett plastlag, typ Växjö.
Förstår att du inte förstår mej, men det är jag det
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Förstår inte ditt tankesätt men men det är jag det. Jag hade förövrigt gärna sett Freddan A i någon slags roll inom juniorverksamheten.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Rytter: För mej räcker det med att dom visat upp sej i J20 . I en grundserie finns det alltid tid o plats att ge talanger chansen. Anser tränarna att dom är mogna för A-laget har dom förhoppningsvis karaktär
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Frontschwein: Nu är du ju bara pinsam med ditt jäkla snack !!

Tror inte många här inne är så road över att du skall vara rolig på nå sätt å framförallt inte efter en sådan här kväll !!

Jag är helt övertygad om att fler än jag vill ha en seriös silley å inte nå jäkla Kalle Anka snack här inne !!
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: vi har råd med 2-3 juniorer. Styf Styf och Styf kan pröva lyckan i Ankeborg.

Resten ska vara russin.

Annars är vi modo lagom i vanlig ordning.

Målvakterna i år förutom tex har varit ett skämt. Skeppa alla backuper och börja bygg dyrt där om tex försvinner.

Fö inte hans fel att vi föll.

Mycket bra keeper.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
puffe: Vi kommer aldrig att göra en sån satsning att vi riskerar vår ekonomi men likt förbannat är jag säker att vi kan satsa bra utan risker.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Hör dej med, fast svagt, är nog långt avstånd.

Vi riskerar vår ekonomi om vi ska köpa oss till en SHL-plats mot HV, eller kanske för den delen Djurgården. Vi måste vara lite smartare, lite bättre på att hitta spelare, vi har inte råd att mäta oss med rikemansklubbarna mer än en gång kanske.

Dock tycker jag vi skulle fått in ett par spelare senaste deadlinen, hade kanske varit tillräckligt,
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo:

Juniorerna ska spela i ÖSK tills de bevisar sig där. Sedan är de redo för en plats. Precis som Nordin gjorde.

Duger det inte för dem har de fel karaktär och kan dra vidare direkt.
Kommentera

Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
BobbyG: Är också grymt besviken på hur MoDo channel utvecklades som , har verkligen blivit ett eller flera bak steg efter Jons inhopp !!

Han hade ju så mycket nytt och många idéer han skulle plocka fram men vad hände 🤔

Har också för mig att han uppmanade vi fans att komma med förslag och idéer på vad som skulle göras så att det blev en mer intressant MoDo channel , inget där hände ju heller 😡
Kommentera

2337341 · »