1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

474702 inlägg · 4078 ämnen

Silly season

« · 2188396 · » Till forumet


Sv: Silly season
Robin Ztorken L: Bara det inte är lösplugg🥴
Kommentera

Sv: Silly season
Rytter: Man har gett förutsättningarna B.52:orna står klara att lägga bombmattor, neligt Nookey.
Vi väntar på smällen!!!
Kommentera

Sv: Silly season
wolper: Håller verkligen med , känns grymt bra med dessa två !

Tror vi har något stort på gång !
Kommentera

Sv: Silly season
wolper:

Jag har ju varit skeptisk till karlin. Hjärtat vill att det ska bli bra men hjärnan är skeptisk.

Men har lovat mig själv samma sak att ge det en chans och ge honom minst två säsonger att visa att han även kan ta sig an den största klubben i HA och inte bara en av de minsta.

Blir väldigt spännande att se vem man plockar in som assisterande tränare till Karlin.
Kommentera

Sv: Silly season
M Horava: fan va gött med Karlin!😁 får vi erfarenhet med anknytning i både tränare och sportchef. Jag har lovat mig själv nu att jag skall ha tålamod med dessa två herrar. Skönt att det blev ett långtidskontrakt med. Nu jäklar kör vi mot bättre tider!😁🥳🥳
Kommentera

Sv: Silly season
Silly: Spela under Karlin men med lite mer deg på kontot än vad man fick i Västervik och med en hel ort med hockeygalningar runt omkring sig. Låter ju helt ok om du frågar mig..
Kommentera


Sv: Silly season
Silly: Med tanke på intervjun så förväntar jag mig åtminstone en återvändare med Modohjärta som älskar klubben.

Utöver Bartosak då. ;)
Kommentera

Sv: Silly season
Majbrasan:
Om Karlin är årets tränare så är det kanonreklam för att få hit spelare.
Det finns nog många som skulle tycka om att spela under honom.
Kommentera

Sv: Silly season
Majbrasan:
Inte fel att Karlin har blivit ett respekterat namn i hockeysverige.
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky: Bara det fakum att vi slipper vänta in i Juni med att få höra namnet på huvudtränare.. och därtill slippa fundera på vad man får för något och fundera över potentiella språkförbistringar et. c.

Känns oerhört bra att ha Karlin klar - den förutsättningen i sig för att slippa en lika stökig säsong är monumental.

Övriga förutsättningar, ptja, det kommer nog t. ex inte vara lika många eller stora frågetecken kring hur ett virus påverkar säsongen. Plus att man grävt en rejäl grav för den s.k. Hellkvist-hockeyn för hela föreningen att kasta ner den dyngfilosofin i. Mandatet ligger hos Karlin, som sig bör.
Kommentera

Sv: Silly season
Blake: B-52erna håller på att lastas, lyfter nog nästa vecka.
Kommentera

Sv: Silly season
Blake: Det är något Gradin får stå för men.. Spelarna som kommer att ploppa in är en del bra kaliber i dom.

och nu när ni har tränaren klar så kommer det gå mycket enklare såklart, så ni kommer nog börja se lite nyheter framöver.
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky: Ligger bombmattan kvar i hangaren eller var det delar av den som föll nyss?
Kommentera

Sv: Silly season
Grattis till något som var redan klart för länge sen : -)
Kommentera

Sv: Silly season
hockey_21: En positiv sak att inga spelare nämndes är att dessa möjligen spelar slutspel nu.
Så hoppet om hyfsade namn lever vidare!
Kommentera

Sv: Silly season
Blake: Han kanske vill ta ett steg ner för att få igång offensiven igen.

www.eliteprospects.com/player/115020/christoffer-ehn
Kommentera

Sv: Silly season
jonsson: och att vi ska spela efter spelarmaterialet och inte tvinga spelarna att spela efter en speciell taktik.
Kanske skrämde bort många namn förra säsongen att tvingas spela Björn-Hockey.
Ska man in med många spelare samtidigt så är det nog bättre att sätta taktiken efter materialet.
Karlin känns verkligen som rätt man att få ihop detta.
Kommentera

Sv: Silly season
Rytter:

Gradin törs verkligen säga vad Modo har varit dåliga på, tog upp det här med att vi inte utnyttjat våra kontakter därute.
Kommentera

Sv: Silly season
Karlin på 3år, nu är det upp till bevis och han får en bra chans att över tid bygga upp något.

Spännande.
Kommentera

Sv: Silly season
J F K:

2år med Andreas Eriksson, riktigt bra förlängning.
Kommentera

Sv: Silly season
Amitiel: Jag tror inte heller att någon av de förväntade förstakedjespelarna är klar.
Kommentera

Sv: Silly season
hockey_21:
Stod nyheter, plural : )
Kommentera

Sv: Silly season
Amitiel: Förväntar mig bara Karlin, allt annat är en bonus.
Kommentera

Sv: Silly season
Känns som folk inte ska bygga upp sina förhoppningar allt för mycket, nu kan det ju förstås hända att någon första kedja spelare är klar, men är väl rätt stor chans det är 2-4 kedja spelare och förlängningar som blir presenterade idag om det blir några.
Kommentera

Sv: Silly season
dempa: Det var en väldigt lååååång dragning av Hedman, snyggt mål.
Undrar vad det blev med Ullmark i hans förra match? Han klev av efter 3 räddningar och inget insläppt, men inatt var han med som andremålis. Undrar om han kände av förra skadan.
Kommentera

Sv: Silly season
SKiLMY: känns som det är mer än 1 som kommer presenteras sen.
Kommentera

Sv: Silly season
Vad kan vi förvänta oss att få in idag? Karlin, Hasa och Modigs? Erik Karlsson spelar fortfarande i en semifinal i Liiga.
Kommentera

Sv: Silly season
jonsson: Äntligen, kanske bombmattan blizerar idag?
Kommentera

Sv: Silly season
hanzon:

Kl 12:00 händer det grejor:)
Kommentera

Sv: Silly season
Sir: ja men känslan är att man droppar nån klar spelare också, det får vi hoppas.

för övrigt tkr jag vi bara kan lägga ner gnabbet med jalapeno nu, sluta skriv om leksand här för stunden.. (apropå ingening)

hedmans mål inatt var KLASS. däremot ruskigt orättvis seger. florida har något på g, riktigt trevliga att titta på !
Kommentera


Sv: Silly season
Mr Goofy: Hade varit trevligt med en nyhetsuppdatering samma tid idag, så har man något till kaffet.
Önskar gärna en liten fredagsbomb också, hade inte skadat
Kommentera

Sv: Silly season
hanzon:
Enligt ÖA skulle han presenteras idag har jag för mig
Kommentera

Sv: Silly season
Är det någon här som vet när och var Karlin ska presenteras som ny tränare?
Kommentera

Sv: Silly season
Alfredshem 1921: Du har tyvärr inget vidare track record i dina insides, så jag väljer att vara väldigt skeptisk till att du har rätt.

Att Widebro väldigt gärna vill in och peta i sporten vet jag tyvärr.
Kommentera

Sv: Silly season
Alfredshem 1921: av JW? Finns inga andra alternativ, eller
Kommentera

Sv: Silly season
J F K:
Du har nog rätt där gällande Bik
Vet inte varför erbjuda lägre lön till Peters men det blev han
Dock inte av gamla eller nya SC
Kommentera

Sv: Silly season
J F K: Förhoppningsvis tar vi in en stabil förstemålvakt o då får Peters lite lägre lön, bara en from förhoppning
Kommentera

Sv: Silly season
Nucky:
Det blev Gladers förslag på organisation som Widebro sa nej till tidigare.
Blir bra detta
Kommentera

Sv: Silly season
Alfredshem 1921: Jellvert tar nog BIK, som ligger nära Örebro geografiskt. Västerås är förvisso inte heller jättelångt ifrån Örebro.

Varför ska Perers gå ned i lön om vi ökar budgeten?
Kommentera

Sv: Silly season
Rytter:
Ska inte Jellvert till Västerås?!
Peters erbjuden lägre lön, tveksam där
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky: Trodde Muzik var bra för örat
Kommentera

Sv: Silly season
Eller: Muzik är en skön grabb!
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky: såja 1-0
Kommentera

Sv: Silly season
Gavelo: Fast Gunler fick det inte att lossna hos oss heller även när vi gav han mycket chanser så tog han aldrig den. men är glad över att det går lite bättre för honom i brynäs.

jo men vi har ju er att tacka för många av dom med, vi vidareutbildar bara lite!
Kommentera

Sv: Silly season
Gavelo: Bor numera i Småland. Har haft ett helvete sen vi åkte ned, men numera med tanke på HV situation så är det ganska lugnt här hemma.
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky: Haha :)
Luleå spelar förbannat mycket roligare hockey nu som för 10 år sedan, sen är dom duktiga på att hitta unga talanger ute i Sverige som verkligen bidrar på allvar, är väl egentligen bara Gunler som ni ”slarvade” bort, men i övrigt är det en skön mix
Kommentera

Sv: Silly season
Sven Tuta: Klart du ska hålla på oss i luleå, ganska självklarhet
Kommentera

Sv: Silly season
Nooky: Om jag måste ” hålla” på ett lag i SHL då är det Luleå. Vem f.. håller på tolvfingerstaan
Kommentera

« · 2188396 · »