Knogen: Det bjuder jag så gärna på, lilla systemet går ju in. Vinst på tisdag(kan det vara möjligt) och jag börjar tro på slutspel, vem vet. Men först och främst gäller ju ödmjukhet för att undvika KS.
titran: "jag avvisade aftonbladet från pressparkeringen med orden att den endast var för journalister,dom skrattade först¨,men när dom såg att jag menade allvar blev dom mänskliga och lovade att tomas ros inte var deras kompis..."
:-D
Horcoff: Jo, vi kunde ju faktiskt se det live också ;-) Förresten; Ditt tips sög ju, men det kunde du kanske bjuda på? :-D
Måste säga att det är otroligt kul att se hur Kari verkligen jobbar med laget under match....Tidigare män i båset verkade mest tävla om vem av dem som kunde ha händerna i byxfickorna under längsta möjliga tid...
SIVASN: jag avvisade aftonbladet från pressparkeringen med orden att den endast var för journalister,dom skrattade först¨,men när dom såg att jag menade allvar blev dom mänskliga och lovade att tomas ros inte var deras kompis...
SIVASN: jag har juh knäppt kort på dej och Hubbe,samtidigt som jag mer eller mindre´idiotförklarade er 2, som dom enda 2 som trodde på MIK, jag minns att jag sa att jag skulle ta fram fotot på er 2 varje gång MIK tog poäng....nu börjar ni bli slitna i albumet,men för faan...nu går vi söderöver,...
titran: någon har lovat att gå med en skylt med IDIOT på till äckelbyn söderöver om vi slipper kvalserien...just nu så smörjer jag lädret, och jag ska njuta av varenda meter
ajon: Just det är lite märkligt. DIF-Brynäs är färdigspelad vid halvelvatiden i morgon kväll, och tjugo timmar senare ska de spela en ny match - i Luleå. Snacka om att det gynnar Luleå. Egentligen borde den matchen flyttas till tisdagen, men det lär knappast vara görligt.
SIVASN: ja jag hoppas att ni tar Luleå på Torsdag. Synd bara Djugården spelar så sent imrron kväll. För Djugården möter ju Luleå på Måndag. Vi får hoppas att inte Djugården är allt för trötta då.
Moras tråkiga hall och lag kommenterades väldigt ofta av mina sitt grannar....Skid åkare som kom till hallen för en stunds förströelse innan Vasaloppet i morgon...De hade varit lite tveksama till va de skulle göra en kväll som denna , före det stora loppet och allt...De hade ju läst om Moras tråkiga hall samt hockeylag så de tänkte efter både en och två gånger innan de slutligen bestämde sig....Och det kan jag ju säga....Nu har vi två nya supportrar....Från Trollhättan någonstans lät det som... De kunde verkligen inte förstå vart allt negativt som skrivs om Mora kommer ifrån...Ja, sa jag - Det kan inte heller vi andra förstå. De tog verkligen Laget samt Hallen till sitt hjärta....Tänk om alla trista människor där ute i landet kom hit och blev underhållna på samma sätt !!! Ja då är vi snart många MORA-supportrar...
Jag undrar var XCarl, zeb och grabbarna tagit vägen?
Är det inte lika intressant att skriva längre?