Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Forum

« · 2017884 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

2 st riktiga profiler, bakom kulisserna. Den ene mer hjarndod an den andra, helt otroligt att en forening kan hitta 2 st sadana “profiler”...

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Tycker vi ska undvika stolpskott samt pedofili

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Vi fortsätter blanda och ge.
Verkar som AIK absolut inte vill synas på någon radar för tidigt.


Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

God jul Barbro! Far dra en liten juletrudelutt sen nar jag har mer tid

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Förmodligen.
God Jul till dig Yoda och alla andra Skellefteå AIKare.
Får du tid i julstöket är det inte bara jag som är övervänt, utan alla här på HS njuter gärna av en finstämd melodi med text så intelligent.
Ingen riktig jul utan ett verk av Yoda Marklund som vi västerbottningar brukar säga.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Garanterat att tomten i Qatar ar pedofil

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Ligan är så himla vakna när det gäller skitsaker men de stora syndarna blundar de för.
När Widing gjorde en obscen gest fick han två matchers avstängning men Luleås spelare, ledare och fans får hålla på år efter år.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Qatars representanter i farten igen... luktar lestadianism

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Nar ska ligan satta ner foten och stoppa Qatar hockeys pedofili och nazism? Jag tycker det ar skamligt att det far fortsatta. Samma sak med rallymannen Kovacs. Alla vet vad han gjort, och anda far han fortsatta buskora utan att hamna I finkan.

Nej, det har med “jag visste inte” fungerar ej langre. Vi vet nu vad Qatar gar for. De goda krafterna maste stoppa Qatar och kasta ut dem ur ligan!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja... maste lyfta fram Stolpen i HV. Gor en otroligt stabil insatiably, tungan pa vagen ikvall. Mycket duktig, hatten av!!!

Sen kan man anda gladjas over att pedofilerna fran norrbotten kammar noll efter en fadas i slutminuten, men nara 0-0...

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Sargutdunkarmedleydiggande pedofilgnetfinnar

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Duncan:

En kalasmatch av dem. Sen krydda kalaset med lite pedofili mot barn och ungdomar, lite allman nazism sadar bara, lite upprepade rallyattacker. Klart Qatarhjonen ar nojda, 7 raka hemmatorsken

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro: Håller med till 100%. Luleå (eller råttan som jag kallar dom) gjorde årets bästa hemmamatch. Fattar inte hur de kan leda serien. Hade varit normalt om de låg på 13:e plats.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Jag tror de vantrivs med tabellen, fansen iaf.
I laget är ju få från Luleå så de får gilla läget men att det är ett skämt att kanske sämsta laget leder det står jag för.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Visst tusan ar det markligt att Qatarhjonen ar sa himla daliga forlorare med tanke pa hur mycket de har fatt ova pa ett forlora?

Kanske ar det nagot leastadianskt? De ar fodda forlorare och kommer sa att forbli. Det leastadianska sager da att de anda ska vara forlorare bara for att spa pa den olyckliga miserabla kanslan... vad tror du Barbro?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Borje har analysen klar. Egentligen var Qatar battre. Och det var domarns fel!

Vi aker pa 3x1 och Qatar far hela en utvisning. Ja du Borje...

Engentligen... har domarna vart daliga... 15 ganger i rad i Koop arena och i slutspelet! Hihihihihi!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Simon Robertsson Berts pajk, är yngst i år i SHL. Härligt när vi fortsätter få fram ur egna led och visar att det växer så det knakar i plantskolan hela Sverige applåderar.
De som inte applåderar har en annan syn på framgång.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Luleå har alltid svårt ta poäng när de möter lag som inte gör en plattmatch.
Var ganska orolig inför matchen, dunkel form och halva laget borta men rapporterna är glädjande!
Med rätt lag, rätt spelare på rätt plats och bra form är vi svårslagna.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Ja dynastiernas leker med gnetfinnarna och kniper enkelt den 7e raka bortasegern mot pedofilerna Qatar.

7 raka bortasegrar.
8 raka slutspelssegrar.
Lagger man ihop bortagrundseriematcher i Koop arena samt slutspelsbataljer sa ar det alltsa 15 raka till dynastiernas. Ganska jamnt eller? Hihihihihihi!

DYNASTIERNAS!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Jag missar matchen ikväll misstänker jag. Com hem-cmore

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Rasisten pa Qatars sida sitter dar och kallar Hedberg for apa. Hemskt! Nazister och pedofiler ar vad de ar.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Jag gillar verkligen Qatars satsning pa egna spelare fran den egna kommunen under de senaste aren. Ja under hela klubbhistoriken sedan 1978 for herrarna och 3 ar eller vad det nu var for Munksund inkopta damer. Ja det kryllar av Qatar kommun i Qatar och det har sa alltid gjort! Kanns genuint, Qatar! Sa har vi Hamstern i Sthlm som oser in pengar, genuint!!!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja nu har man fått lägga till Epstein, ytterligare en hemsk individ som sexutnyttjar barn och ungdomar i Qatars namn.
Uppladdat:

450x300-qatar3jpg.jpgqatar3jpg.jpg


Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Tillsammans ar vi bygdens lag!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
mattias - 74: Ni kommer igen... det är halva serien kvar. Gott om poäng att spela om.


Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Jag kommer ihag nar Jocke Lindstrom lagger in ett direktskott i mal borta mot Solna. Pucken studsar ut, men dynastispelarna papekar for domaren att det var mal. Domaren ringer maldomare Dahmen som ljuger och sager inget mal? Jocke star och pekar mot jumotronen, ser ni inte att det var mal? Jocke for utv for protester.

Efter matchen intervjuas swingin Roger Melin, han drar da till med:

Det ar domaren som dommer. Inget att vara upprord over.

Du Roger, det ar domaren som domer!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
... och i nyhetsflodet noterar jag att mumsbitens aktiviteter nu borjat sprida sig

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Det doftar Umea om denna lilla historia, aven om det inte var nagot urin inblandat denna gang.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
mattias - 74: Jag tyckte nog att detta var ett Mäktigt sjöslag mellan 2 lag som visade Absolut Toppform, och som för båda lagen bådar riktigt gott inför framtida utmaningar :)

Det är väl ändå för väl, att det nu är 10 dagar kvar till det är dags för spel igen :)

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
mattias - 74:
Tyckte ni var riktigt jobbiga första mötet i höst men nu var ni klart tamare.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Bedrövlig hockeymatch. Tycker synd om Leksand idag som spelade bra men räcker ändå inte, det säger ganska mycket om hur långt leksand har kvar tills man är ett stabilt SHL lag

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Tror AIK försöker slå rekord i att vinna matcher med minsta möjliga ansträngning.
Oj va vi måste ha sparat energi några veckor nu.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Simon Karlsson:

Qatar har ju vart bra de senaste 35 aren. I grundserien...

Aven duktiga pa rally och pedofili, sargutdunkarmedley, 0-0 dyrkan, kopmani etc

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro: Barbro/(Yoda,hopeless case...): HÖJ nivån TVÅ!!! snäpp, snälla!!

Jag läser med ytterst "BEGRÄNSAD" entusiasm hur Sven sitter på vårat Forum och orerar om att Luleå tagit näst mest poäng efter Färjestad under grundserien de senaste 35 åren...
På vilket sätt WHAT SO EVER??? är det intressant att känna till, då vi på dessa 35 år ENDAST förmått vinna 1 ynka SM-Guld, år 1996...
Detta säger tyvärr en hel del om att vi genom åren varit ALLT ANNAT än ett FOKUSERAT och RENODLAT Slutspelslag...

Jag hoppas VERKLIGEN att DETTA är ÅRET Då vi kan visa att vi faktiskt ÄR Tillräckligt motiverade och målinriktade för att kunna vinna ytterligare ett guld. Det skulle isåfall vara FÖRLÖSANDE!!!!,minst sagt, och vara första gången på massiva 24 år sen sist det begav sig.

Jag tycker att vi ser RIKTIGT RIKTIGT GIFTIGA UT för alla andra lag i år.
Borträknat vårt CEMENTERADE!!! Urusla Powerplayspel...
Trots detta är det egentligen bara Frölunda som jag Verkligen fruktar.

Att sen du Barbro, och Yoda(kommentarer överflödiga), sitter och dillar om diverse trams att bl.a andra lag skulle vika ner sig mot just oss??(Barbro)... lägg ner..., och larveriet om Pedofilin m.m som Yoda dillar om, helt obetydligt i sammanhanget, parallellt med att Sven På Luleås Forum skyfflar dynga i ansiktet på ER närhelst han nu får chansen, känns bara FÖR BEKLÄMMANDE.....
Sven har i alla fall 'motvilligt ' resignerat vad beträffar det i min värld Otänkbara scenariot att Skellefteå AIK till slut skulle hamna på plats 13 eller 14, bra så.

Jag ber en stilla bön till högre makter om att det spel vi presterat de 15 senaste omgångarna består även under slutspelet, DÅ JAG FAKTISKT REDAN NU fokuserar på det.
För förmår Luleå spela på det sätt som vi gjort under en ganska lång tid nu, ÄVEN Under Slutspelet !?!?!!, då tror jag faktiskt att vi Vinner Guldet i år.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Hahaha ja vad ska man tro? Kan det vara pengar med i bilden som gör att HV lägger sig?
Bl.a 3 PP utan ett skott på mål! då kan man säga Luleå får matchen gratis på isen men knappast innan.
AIK såg piggare ut ikväll men tyvärr ser det för lekfullt ut. Verkar som de är bekväma med en mittenplacering innan jul.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Visst far man tycka olika, smaken e som baken. Men pedofili och upprepade mordforsok med rallybil, klart over gransen.

Losningen ar att degradera Qatar till div 1. Ligan behover satta ned foten.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Synd att SHL tystar ner och mörklägger, media blundar och ingen vill lyfta fram hemskheterna i ljuset.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Jag haller med om att Qatar ar ett hot mot ligan. Tanker pa dessa upprepade terrorbrott mot de hockeymanskliga rattigheterna. Tanker aven pa pedofilin och rallyattacker.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Vinsten igår var ett fall framåt tycker jag.
Långt ifrån vad vi visat tidigare men det är bara hoppas de har läget under kontroll annars klättrar vi knappast.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Ja Luleå HF måste vara mardrömmen för SHL rent pr-mässigt och nu leder de dessutom serien efter ännu en plattmatch av motståndarna.
LHC har skotten 4,1,8 på hemmaplan! I andra har de ett pp men producerar ändå bara ett skott på mål.
Alltså jag hävdar ett div.2 lag hade lett serien om de fått möta det motstånd LHF gör i match efter match.
Bert säger på pk att det nog är hans fel som tränat laget för hårt. Kan mycket väl vara så för nästan alla lag med ambitioner till våren vet att serien är lång och det måste tränas hårt även under hösten.
Bulan däremot tror jag skiter i laget, jobbar kortsiktigt och gör det som blir bäst för honom.
En spelidé som inte utvecklar någon och hotar sporten för publik och eventuella yngre spelare.
Toppform och lätt träning hela säsongen ger övertag i serien, enklare segrar och glans åt tränaren i flera månader.
När slutspelet drar igång ryker LHF direkt och Bulan får en lång härlig semester.
Efter ett par tre säsonger är egot Bulan genomskådad och måste dra vidare till någon ny lättlurad klubb.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Men anda skont att vi skippar pedofili mot barn och att rallydrapa folk.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Tror AIK får tänka om för halvfart räcker inte till några tre poäng.
Nåja det måste finnas mycket uppdämt nu och kanske nyttigt för gruppen hanka sig fram på förnedrande tomgång.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja rallymannen Kovacs domd efter olovlig korning. Kanske Hamstern lassat upp en sedelbunt for det blev bara boter??? Rallymannen har ju liv pa sitt samvete.

Men Borje, Han lovade ju att det var Guter det handlade om? Han loooooovaaaade! Han loooooooovvvvvaaaaaddeeee!

Ja du Borje. Aterga till dina listor vetja, listor och maraton-nonsens

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Du kan ha nytta av nedanstående länk :)

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Qatar hockey = pedofilernas riksforbund kryddat med mordare och ligister

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Kikade lite pa Qatars bortdomda mal igar. Hihihihihihihi! Fan vad kul att de domer bort ett sadant mal, fantastiskt bra gjort att Larking. Harligt! Kanske borde de ha dammat pa en tvaa till Tyrvainen bara for att javlas lite extra?

Sa matchen slutar alltsa 1-1 dar Kovacs har assist pa Qatars enda mal. Annu en nolla i vardegrundstabellen alltsa.

Sitter har och funderar. om rallymannen nu doms till fangelse, borde inte ligan ta tillbaka vardegrundspoangen fran Qatar? De anstaller en grov brottsling. Ja Qatar skulle da halka ned till sista plats dar de hor hemma.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{mumsbit Forsberg 1978}:

Hej mumsbit, jag tycker att du ska ta en grov beeep och for sedan upp den i beeeep. Mumsigt!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Du fortsätter med ditt pedofilsnack.... Du är en sorglig människa, tycker du ska försöka få hjälp för din och din omgivning (om du har någon vilket är tveksamt) skull!

« · 2017884 · »