Tarasov: Spelarna kommer inte kunna hantera det trash talk som finns på internationell nivå om alla måste åka omkring med mikrofoner i Sverige. Det är lite som om vi skulle förbjuda tacklingar, fatta chocken att komma till tre kronor eller nhl och bli tacklad för en spelare som aldrig har blivit det förut.
Peja: Nu kör de till viss del mikrofoner i NHL så det blir en förberedelse för det isf. Det handlar ju inte om att förbjuda något utan snarare att de skall få "stå upp" för vad som sägs, tror dessutom du överskattar snackets påverkan på spelet. Tacklingar är ju en helt annan fråga och har mkt större inverkarn på spelet, blir annorlunda om man tar bort dem.
Peja: Iofs en annan fråga än "vekhet", men syftet med mikrofoner är väl redan avhandlat. Om inte annat för underhållningen. "Grisarna" vill säkert inte ha mikrofoner men övriga spelare störs nog inte av det.
Zappaholic: Här svingas det hej vilt må jag säga... Som leg SSK och f.d. vårdanställd måste jag försvara Zappaholics påstående att varje individ oavsett diagnos är unik, visst samma sjukdom/åkomma i botten men hur detta yttrar sig är lika olika som vi människor är. Däremot tas det inte upp när nu Linus har denna diagnos kan ju fatta fel beslut att säga något han med som inte är passande och triggar i gång detta. Om nu detta har skett ska vi låta vara osagt men i stridens hetta och adrenalinpåsalag så kan det ha sagts helt omedvetet. Men personligen så tycker jag att vi lämnar detta lite djupa samtalsämne och ser framemot en trevlig silly säsong som kan kanske ge trevliga alt. otrevliga överraskningar..
Tarasov: Fast snacket mellan spelarna kommer ju inte vara underhållande om alla är snälla och fromma som lamm. Som domarnas mikrofoner nu - skulle det ha ökat underhållningen? Det enda som det har gjort för mig är att förstärka bilden av att gemene domare saknar självkritik. Men jag kan förstå varför domare går med på att ha mikrofoner, de avskyr ju all kritik.
Zappaholic: Uppfattningsförmågan nere på noll ser jag, vi kommer inte längre. Du påstår du är polis, sorgligt att ens skattepengar ska gå till sådana som dig.
OM det vill sig väl, Rangers som ligger skrynkligt till kan Skellefteå AIK ha representation i alla fyra semifinallag. Oskar Sunken Sundqvist är visst uppflyttad i Pittsburgh visserligen pga skador men ändå. West Nashville -Viktor Arvidsson vs Edmonton -Adam Larsson East NY Rangers -Oscar Lindberg vs Pittsburgh -Sunken
Vore riktigt mäktigt och inte så vanligt tror jag en klubb i SHL är så starka i Stanley Cup.
fan att man inte hade mer tid så att man kunde följa Skelleftegrabbarnas framfart i världens bästa liga. Arvidsson, Lindberg, Adam Larsson, Skellefteåprodukten Oscan sunken Sundqvist, så många storspelare man kan följa!