Södertälje SK

2611 inlägg · 374 ämnen

MODO-SSK 080119

971024 · » Till forumet


Sv: MODO-SSK 080119
Metal Guru: Allright..

Leksand skall tydligen släppa två nyförvärv i morgon...
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Lelle:
Nej, sydliga änden på DITT nuvarande län.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Metal Guru: BHC...? Borlänge eller?

Grabben lirade förra säsongen däruppe i trakterna med Team 91... emellanåt i en fortsättningsserie. Hur det gick där låter vi vara, tror jag :)

Men visst var det resor upp dit. Ludvika, Säter, Borlänge, Falun, Mora, Hedemora var några av lagen jag kommer ihåg.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Lelle:
Då har kanske min som spelat mot din. Finns i södra länsändan med bokstavskombinationen BHC i bagaget. Numera är det dock bara innebandy för min 92:a.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Lelle: Låter bra!
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Puh: Helt sant! Vi kommer ett gäng norrfans som skall sjunga iaf. På läktarn skall vi allltid göra vårt. Nu tar vi Djurgårn.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Lelle: Vet inte om man ska hoppas på mycket folk på torsdag, med tanke på hur SSK brukar "belöna" en storpublik. ;)

Viktig match är det i alla fall men det är det ju alltid. Vi måste börja visa upp samma kampvilja hemma som vi gör borta. Märkligt det där, SSK som alltid varit svaga borta tidigare.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Puh: Väntad förlust dock... satt själv i sekretariatet på grabbens 92-match mellan SHK och Gimo.. sms:en haglade i telefonen... samtidigt som man skulle ha full koll på bortautvisningarna i grabbens match :)

Nu blir det resa ner till Telgeland på torsdag, dags att åter lufta strupen!
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Metal Guru: Ungefär det enda vettiga han har gjort i matchen. ;)
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Puh:
Dragan ger hoppet åter, med 10min kvar.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Två puck out har gett två mål i häcken, helt otrolig.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Tack och godnatt...
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Puh:
2-3 i GBG nu...
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Kvitterat både i J-köping och Gbg nu...
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Metal Guru: Ser inget vidare ut just nu, 2-1 till MODO.
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
Puh:
Kryss inför sista.
Luleå ångar på, och kommer plocka in ytterligare - så en vinst behövs för SSK. Om Gud vill blåser det även upp tre poäng till Mora, och med en SAIK-förlust blir botten ånyo komprimerad.

Vilken jävulsk serie vi har i år!
Kommentera

Sv: MODO-SSK 080119
För att fortsätta monologen så var det riktigt surt att släppa in mål på en totalt onödig puck out-utvisning. Desto skönare kvittering, härligt att Paka och Klasen fortsätter producera.
Kommentera

MODO-SSK 080119
Ingen champagnehockey i 1:a direkt men som Klasen sade i PPV-intervjun så är det inte SSK:s uppgift som bortalag att bjuda på skönspel. Skönt att se att man är med i matchen i alla fall även om det känns som att Modo har ett övertag.
Kommentera

971024 · »