Södertälje SK

2611 inlägg · 374 ämnen

SSK-DIF 080124

973607 · » Till forumet


Sv: SSK-DIF 080124
Puh: Absolut, poäng idag känns som behövligt, annars tror jag att vi tappar tabellplacering...

Mora hemma sedan - sjukt viktigt.
Kommentera

Sv: SSK-DIF 080124
Lelle: De får hemskt gärna ge oss fel och slå Timrå också. Vi får visst lita till bortamatcherna.
Kommentera

Sv: SSK-DIF 080124
Puh: Där kom den segern :)

Om än 2 pinnar.
Kommentera

Sv: SSK-DIF 080124
Lelle: Tre pinnar på de matcherna känns helt OK.
Kommentera

Sv: SSK-DIF 080124
El Maco: Forumexperterna på vår officiella hemsida sågar Dragan jäms med fotknölarna och menar att han är seg och oengagerad. Själv tycker jag att han levererat ungefär som jag förväntat mig. Han är inget jehu på grillorna men irrationell och ganska påhittig och har ju petat in en del poäng.
Kommentera

Sv: SSK-DIF 080124
Puh: Så sant.

Frölunda borta samt Timrå borta väntar.
Tror på en seger respektive en torsk.
Kommentera

Sv: SSK-DIF 080124
Puh: Hur sköter sig Dragan då? Det lilla jag sett har han varit sådär.
Kommentera

Sv: SSK-DIF 080124
Det blev bara lite drygt 5000 åskådare, lite mindre än jag trodde. Hemma-krampen sitter tyvärr i fortfarande, med det här spelet får man nog vara nöjd med en pinne. För en gångs skull hade vi lite flyt med övriga resultat så det är ju inte totalt mörker men lite orolig blir man ju när vi bara har en center (Pakaslahti) som ser riktigt stabil ut och viktiga spelare som Videll och Pettersson har det fortsatt tungt.
Kommentera

SSK-DIF 080124
I skrivande stund har det sålts 4725 biljetter till kvällens match – det ser ut att bli en publiktillställning i klass med senaste Brynäs-matchen. Aj, aj, aj... ;)

Allvarligt talat så är det dags att bättra på hemmastatistiken, SSK är sämst i serien i den grenen. Någon gång ska man väl lyckas fast det är läskigt mycket folk som tittar på, 4-2 låter väl OK?
Kommentera

973607 · »