Sportspel

569 inlägg · 61 ämnen

Eastside Hockey Manager 2007

904713 · » Till forumet


Sv: Eastside Hockey Manager 2007
79 Andersson:
Det kommer inte komma några mer Eastside hockey manager spel har jag hört eftersom företaget lagt ner projektet pga det inte vart lönande
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Deas: ingen som vet om det kommer ut något nytt Eastsid Hockey Manger spel i framtiden som man kan köpa ute i handeln
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Jonte321: Är väl lite som att jämföra äpplen med päron. NHL07 är ett actionlir medan EHM är en managersimulator...
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Finns betydligt roligare spel än detta måste jag säga. Tror nog bestämt att jag håller mej till NHL 07 ;o)
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Deas:

Och snart kommer det en update som fixar till Elitserien :-)
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Frella: Det är bra :) Du kan iof vänta nån vecka till så har andra patchen också kommit. Det är en del smådetaljer som måste fixas nu i början.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Deas: Så hur är spelet nudå? Värt att lägga pengar på? Eller räcker det om man håller sig till FM? =)
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Nikki: Jag har själv varit aktiv på forumet på www.eastsidehockeymanager.net på sistone och är lite överraskad över systemet med researchen. Det blir väldigt subjektivt, och några stora missar har gjorts. Kan inte utvecklarna bara använda ISS scouting reports som grund för spelarattributen på de yngre spelarna? Och t,ex spelarpresentationerna från tsn.ca/nhl för de äldre?
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Hej, det är jag som fixar Elitserien för EHM.

Anledningen till att Tomik och Sekeras inte finns med är att den tjeckoslovakiska head researchen har bett mig att föra över dom, vilket jag gjorde. Spelar dom i MIF fortfarande skall jag givetvis åtgärda detta.

Sedan har jag en fråga, jag undrar ifall någon här inne skulle vara villig att hjälpa till med sitt favoritlag. Med hjälpa till menas att se till att samtliga spelare är där dom skall vara, är så bra/dåliga de skall vara och så vidare. Ni förstår nog. För tillfället är Modo, Frölunda, Djurgården och troligtvis Luleå och Färjestad upptagna. Hör av er till mig antingen på mail : "nikkinajn snabela gmail dot com" eller vid mail här på HS. Detta rör bara Elitserien.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Magnus: Ja några spelares attribut är skumme men i stort sett är det roligt! Jag har efter 30 matcher nu äntligen kommit över 0.500 och börjar klättra mot slutspelsplats med Pittburgh :)
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Spelade 16 omgångar igår och det känns riktigt bra, som vanligt stämmer inte alla spelare men det är sådant man får leva med. Däremot är det dåligt att Lubomir Sekeras och Robert Tomik saknas i Mif när Harkins och Prochazka finns i SkAIK. Dålig faktakoll av ES med andra ord.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Frella: Speciellt vyn där man ser spelet är ruggigt imponerande den här gången. Det är helt i realtid (om man vill) och man ser allt. Spelares fart och storlek osv, vilka som transporterar puck osv. Allt kan hända och alla spelares olika attribut spelar hela tiden in.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Frella: Jag har bara kikat litegran men det verkar väldigt bra. Som EHM 2005 fast en hel del nya funktioner med.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Deas: Hur är spelet i övrigt?
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Det sistnämnda stämmer nog efter lite justeringar. Just nu är spelarnas attribut väldigt konstiga dock. Det känns dåligt scoutat.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Frella: Släpps idag faktiskt :) Kommer inte finnas i butiker. Det verkar bli enormt bra.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Går att beställa på länken.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
79 Andersson: Släpps väl idag eller i dagarna för nätnedladdning på SI-Games. Ingen aning om det kommer släppas i butik.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Deas: någon som vet när Eastside Hockey Manager 2007 kommer ut så man kan köpa det i butikerna?
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Magnus: Slår man ut det på antal underhållningstimmar är det nog det billigaste jag någonsin kommer köpa :P
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Deas: Äh, jag har redan beställt för 29€...men det är det också lätt värt.
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Då har jag precis beställt min kopia :) 26 Euro är det lätt värt (fick 3 Euro rabatt, maila om du ska beställa och vill veta hur du ska göra för att få det).

Tro om jag kan vinna Stanley Cup redan första året med Pittsburgh? :)
Kommentera

Sv: Eastside Hockey Manager 2007
Åååh, jag är så sugen. Pens blir perfekta att börja med iom. alla talanger de har :)
Kommentera


904713 · »