1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4732 inlägg · 374 ämnen

HockeySnacks drift-tråd

« · 1659548 · » Till forumet


Sv: HockeySnacks drift-tråd
Klickar man på Silly season - tråden i MoDos forum så finns det inga inlägg.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Tackar.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Hälge: Nu ska det vara fixat.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Hälge:Samma sak för mig, måste åtgärdas snarast.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Om jag klickar på någon tråd som inte är den det diskuteras i, så kommer jag ändå bara till den som är aktuell.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Är det bara jag som direkt hamnar på mobilsidan även om jag surfar från laptop? När jag ser URL så ser det inte ut att vara någon mobilversion som jag är inne på.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jag har bannat användaren som spammat och raderat alla brev som denne skickat.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Monno: Fick också skiten!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Monno: Jag har också fått samma meddelande.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Monno: Den fick jag också..
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd

Vet inte om det bara är jag som fått ett ytterst märkligt PM från yummybb.

"Hej. kära
Hur gör du.
Mitt namn är Jessy nathan, jag var imponerad av att skriva till dig, jag kommer att gilla mig och dig att hålla en mycket bra relation utöver vänligen vänligen svara mig via e-post så att jag kommer att ge er mina bilder och mer om me.Here är min e-rutan ([email protected]) i hopp om att läsa från dig. Fröken jessy.
Vänligen skicka mig en budbärare till min [email protected]"


Känns som en blockerbar person?

Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
T T: Nu funkar det.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Hälge: Det är som i tabellen, du får titta längst ner i botten.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Hälge: Samma problem här.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Klickar jag på Timrå IK;s forum så syns inte mitt namn, mina vänner eller mina sidor, dvs inget syns på höger sida. Det är bara där det blir så.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd

Marcus:

Jag loggas ut HS hela tiden. Och sidorna uppdateras inte som de brukar. Någon fler som har problem, eller är det bara för mig. (Annars är det väl något annat.)

Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Nu är servern uppdaterad för en ny säsong. Jag har en hel del arbete kvar att göra i bakgrunden innan allt är stabilt men jag skulle tro att sajten ska fungera som vanligt. Rapportera eventuella konstigheter här.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Förmodligen så kommer HS att ligga nere ett tag imorgon eftersom att servern ska uppgraderas. Så skriv av er ikväll :)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Nej, det verkar som allt funkar som det ska!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Det gick snabbare än jag trodde med flytten. Det verkar som att sajten är igång igen och att allt fungerar. Jag hade räknat med att det skulle jävlas men det gjorde det inte.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Imorgon torsdag så kommer HS att vara nere mellan 16.00 och 18.00. Kanske kortare tid. Anledningen är att servern ska flytta till ett nytt hem.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
NuMo: Jag gör det så sent som möjligt, efter kl 23.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus:  Öhh! Vänta till efter nedjoggningen är klar i alla fall. Om det går.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Senare ikväll, efter matcherna, så kommer HS att vara nerstängt. Det ska bytas lite hårdvara. Stoppet beräknas bli 30 min.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
T T: Det stämmer! Efter det avbrottet så dök internet men nu verkar det ha kommit tillbaka.
Kommentera


Sv: HockeySnacks drift-tråd
Ang Apple så har jag problem med min iPhone4 .
Om jag väljer att länka i länkfältet så försvinner "Skicka"
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Poffa:¿ʇəp llıʇ ɹəlläʇs ɯos spɐdı ɐɹə ɐɹɐʌ ʇəp uɐʞ ˙ɹəu ɥɔo ddn sʌıɹʞs ʇxəʇ uıɯ ʇʇɐ ɯos ʇəp ɹɐʞɹəʌ ɹoʇɐp uıɯ åd
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Poffa:
Det kan inte vara möjligt att texteditorn ställer till något sådant,
när den annars är så from och laestadiansk i sin framtoning.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
ÖstrandsNisse: Jag har samma problem. Det är texteditorn som ställer till det.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Någon med IPad 2 som kan svara på ett inlägg som skrivits? Jag kan inte besvara på min padda. Fler med samma bekymmer?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Metal Guru: Har också Google Chrome, det blir ingen skillnad, tyvärr men va fan det är ett i-landsproblem :-)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
70 Rodrigues:
För min del ser det helt normalt ut (Google Chrome)

Hur ser det ut om du loggar av din användare?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Kan ej se Hockeysnacksbannern överst på sidan, trodde först att det var fel på min dator men har provat en annan dator och problemet är detsamma. Någon som vet vad det kan bero på, kan det vara något kontofel??
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Det kan bli problem med HS ikväll då jag uppgraderar programvara på servern. Det borde inte bli något längre avbrott i sådana fall. Sedan så kommer jag att uppdatera sajten de närmaste dagarna så att den blur up-to-date.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Kör du inte klustrat? ;-)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Ikväll så behöver jag ta ner sajten eftersom det ska bytas hårdvara i servern. Jag ska göra bytet så snabbt jag bara kan så att nertiden blir så kort som möjlig. Så ifall ni inte kommer åt sajten så vet ni vad det är som händer.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jag kommer att ta ner sajten för en stund inom kort. Den beräknas vara tillbaka så fort som möjligt, men vänta inte uppe :)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Det kommer att bli ett litet avbrott snart på sajten. Arbetet beräknas ta ca 20 min.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Nu har vi haft avbrott i några timmar. Det är sajtens DNS-leverantör som är utsatta för en stor DDOS-attack. Men nu verkar det ha stabiliserat sig.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Det kommer eventuellt att bli lite underhåll av sajten nu i em. Så håll i er ifall det blir lite skakigt. Förhoppningsvis blir det inga avbrott.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Frisco: Och oljud man inte kan bli av med.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
T T: Infoga bild.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vad är det för terrorfunktioner som Wayne Grezky har hittat?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Är det någon fler än jag som upplever HS som väldigt segt? Det har varit så ett tag för mig nu.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: De gjorde du bra ;)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Kvällens frånvaro av HS berodde på det att det hände något med databasen. Jag har ett ytterst märkligt felmeddelande som jag ska undersöka imorgon. Vad som hände vet jag inte men det räckte med en omstart av servern för att det skulle gå till sig. Eftersom jag var i en hockeyhall hela kvällen så kunde jag inte fixa det förrän nu. Och det är ju lite tråkigt, men nu är vi igång igen...
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Bissett19: Det är nog ett "konstigt beteende" som Salle beskriver. Jag tror inte att det var så här Marcus hade tänkt sig.
Kommentera


Sv: HockeySnacks drift-tråd
Jag får inte upp några glödlampor och inga "gröna rutor" i den bok jag är för tillfället.
Istället hoppar de senaste inlägget fram och som sagt utan glödlampor.

Skall det vara så?
Kommentera

« · 1659548 · »