1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4731 inlägg · 374 ämnen

HockeySnacks drift-tråd

« · 1948167 · » Till forumet


Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:

jag delar då inte ditt "ovanliga" intresse av får i alla fall...
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Tänkte bara för skrivstilen och texten i insändaren är väldigt lik en viss Ossian på NP.

Om det är samma så skämms gubbe du är ju en 60 plussare och borde inte skriva texter här som du gör.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:

kanske det, kanske inte.

Rytter, är det en man eller kvinna? Jag gissar på en tant i 50-årsåldern.
Kommentera


Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro: Vad jag förstår så verkar många andra skribenter ha problem att hamna på godkänd nivå för gästboken, även om de inte bryter mot hockeysnacks regler.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter:

jag hör fiolstråkar spela när jag läser ditt tårdrypande inlägg. Vilken tragedi.

Skriv en bok om det vettja!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter: Det är något fel på grundvattnet i Skellefteå.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:

Kan tillägga att inlägget där yoda ändrade en skribents nick så det skulle referera till en nazistisk symbol ligger kvar också. Men när skribenten svarade och frågade varför yoda ändrade nicket blev inälgget borttaget. Samma med mitt svar när yoda hånade brynäs och modo supportar och flertalet andra inlägg idag.

Bryr mig egentligen inte så mycket om dessa inlägg, men de med rasistiska, nazistiska och grova sexuella anspelningar tycker jag är fördjävligt att man inte markerar mot. Borde ligga i ansvarigas intresse att sopa rent på sin sida tycker man ju.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
#1947287 · Yoda Marklund 20x20-logo-skelleftea-aik.gif · 6 timmar sedan
{HakKorz}:
.....
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:
Det är en form av modern kraftpoesi/ordkonst som är på en sådan hög nivå att jag absolut inte vill röra den än mindre radera.
Skellefteå AIK är inte Qatar.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro: 2018-12-30 18:27 skriver du Yoda i Skellefteåboken:

”Ta en stor svart dildo och för in den i tvåan vetja! Kör ”ribbad” eftersom vårtig ej finnes”

Varför ligger texten kvar i din Skellefteåbok där du är moderator? Är det här det du kallar poesi på ett offentligt forum representerande Skellefteå AIK?
Vad tror du Skellefteå AIK tycker om det?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
NuMo:

Man får väl hoppas på det.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter: Det löser förhoppningsvis sig snart, som han som sket i byxan sa.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro:

Förklara gärna hur du tänker kring modereringen i exemplen jag skrev in. På vilka grunder togs mitt inlägg bort medan de andra får stå kvar?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter:

I Leksand var det normalt! :-)

Barbro har faktiskt städat upp så att språket, personangreppen och innehållet håller klassen. En utmärkt moderator.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Alltså om jag var den här killen marcus som fick en massa hot om polisanmälan hit och dit, du är ansvarig för sidan men skiter i diverse petitesser som jag som lättkränkt dubbelmåttstockare fått utstå... jag skulle IP-banna bisterfinnen permanent efter sådana hot! Det är vad jag skulle göra om det var min sida. Polisanmäl du men försvinn permanent, hot mot mig fungerar ej här på min sida.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
NuMo:

Trodde att sunt förnuft fanns och att man på ett hockeyforum skulle slippa läsa inlägg med nazistiska anspelningar och andra rejält grova övertramp, könsord mm.

Normalt att skriva till någon att köra upp en dildo i tvåan på ett hockeyforum? Nej inte speciellt.

Sedan är ju det sjukaste att det inlägget får stå kvar av moderatorn, medan de som diskuterar hockey med vissa små pikar tas bort.

Nej ansvariga borde sätta ner foten och det rejält.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
DansbandsWolf:

jag har aldrig skrivit om spermier inanalen, du hittar på! :-)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter: Se det som ett experiment. Gränserna måste överskridas för att man skall veta om man får träda över dem eller inte. Marcus och de andra ansvariga måste kanske berätta för oss andra hur de vill att Hockeysnack skall vara.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter:

ni är ju bara en liten gnällig mobb bestående av ett fåtal högljudda misslycakde individer, ni är ej representativa för den stora massan som läser, skrattar och mår bra. Ni behöver inte sabotera för alla andra bara för att ni inte förstår er på konst och poesi.

Ett tips: håll dig till ditt eget forum samt gå in på Qatars forum och sprid din misundsamhet, men undvik att skvallra här och undvik och läsa inne på dynastiernas högklassiga forum.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro:

Finns inga klagomål? Är du en struts eller är du trump?

Läs här får du se vad personer tycker om din moderering.

Är det ok att ändra skribenters nick när man svarar och referera till nazistiska symboler?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro: Nej det gör du inte!

Kränkande inlägg av Yoda mot mig med texter om spermier inanalen och annat icke hockeyrelaterat ligger kvar medans inlägg från mig och andra om Yodas förehavande raderas med hänvisning till att de ej är poesi.

Man undrar försynt hur ni bägge fungerar irl, har ni några vänner och familj över huvud taget?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro:

"föredömligt proffsig insats" tycker jag rent objektivt beskriver dina aktioner på ett rättvisande sätt. Bra formulerat!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter:
Jag väger allt på guldvåg och ser objektivt på alla skribenter. Det finns inga klagomål och det tolkar jag som alla är jättenöjda och anser att jag gör en föredömligt proffsig insats. Du brusar upp och är inte i balans.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro:

Du har städat upp i träsket??? Är du på riktigt???

Tur jag kan lägga in det här. Här är exempel på din moderering i konversation med yoda.

Yoda:
Pinsam jävla insats. Nyttigt att få känna sig som en MoDo/Brynäs supporter.

Rytter:
Du kommer aldrig få känna dig som en modo eller brynässupporter.

Du kommer aldrig få uppleva stoltheten vi känner att våra klubbar fostrat stora spelare som spelat hem vm guld och os guld för Sverige. Spelare som dominerat i Nhl och vunnit sc, poängligor och tillhör de riktigt stora där borta.

Mitt inläggs tog bort, yodas är kvar. Idag har du tagit bort inlägg från nästan alla skribenter. Inget grovt eller stötande från dessa. Men yodas inlägg där han hånar andra står kvar. Dessutom är inlägget där han ändrade en skribents nick så det refererade till en nazistisk symbol kvar.

Snälla förklara för alla här hur du tänker när du säger att du städat upp. Förklara gärna din moderering också. Du sitter bevisligen på rättigheter du inte klarar av att hantera.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
JohnnyKnoxville: Så här är det alltid när Yodas AIK har förlorat, proppskåpet går och inte blir det bättre av att han dricker alkohol.
Så ni förstår dagens situation när Frölunda förnedrade hans lag å det grövsta och han var där på plats och såg fiaskot så var snäll med honom :-)
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Jag tycker du ska överväga att sluta med alkohol. Och med HS.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Hur mår du egentligen?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Näe nu polisanmäler jag dig för ärekränkning, undrar om det blir åtal?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Fortsätt gärna. Du kan konsten att bete dig.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Jag tycker han är den bäste genom tiderna.

Varför har du en profilbild på Percy Nilegård med ditmålad mustasch och glasögon? Läs dina egna inlägg! Är du helt från vettet människa?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Du förnekar dig inte.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Barbro är den sämste moderatorn på HS genom tiderna. Överlägset.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Ja vi får se.

Du känns inte helt läskunnig om jag ska vara ärlig, alternativt har du problem med förståndet?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter:

Har inte MoDo ett eget forum där intressanta allsvenska diskussioner flödar? Om du går in på dynastiernas forum som gäst och enkom saboterar den höga standarden Barbro satt så raderas skiten.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Farbror Barbro:
Du städar liksom lite bakvänt!!
Som moderator bör man vara lika kritisk åt båda hållen och det är bevisligen inte Du!!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Vi får väl se. Bara en som förtalar och ärekränker här på HS och det är du min vän.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter:
Jag har rensat upp i träsket men du är ändå inte nöjd! Vad begär du, att inget skrivs?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Kanske dags för ytterligare en anmälan. Vad har du anmält för, skicka pm om du vill. Skrämmande att modereringen inte fungerar.

Idag har säkert 40 inlägg raderats, inget som brutit mot reglerna som finns uppsatta på sidan. Yodas inlägg som refererar till nazism får stå kvar, samt övriga hån mot andra klubbar och fans.

Ynkligt är ordet, både från moderator och den som är ansvarig för hs.

Lösningen är enkel, finns tre val.

1. Utse en vettig moderator
2. Stäng av de två på livstid så andra supportrar till saik vågar sig dit
3. Stäng boken för gott.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Lycka till! Ganska många skulle hamna i finkan om rättssystemet var anpassat efter lättkränkta rättshaverister med dubbla måttstockar.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Rytter: Jag har polisanmält Yoda två gånger hittills.

Marcus som äger sidan är ytterst (och straffrättsligt) ansvarig så jag har försökt meddela honom också men han verkar inte bry sig.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Nu får någon ta tag i saik boken.

Normala inlägg tas bort om de inte berömmer saik. Men referenser till nazistiska symboler får stå kvar. Modereringen fungerar inte, stäng boken eller byt moderator.

När en skribent redigerar nicket när han svara på ett inlägg så det står {HakKorz} istället för personens nick, ja då är botten nådd. Inlägget är anmält flera gånger utan åtgärd.

Nu får de ansvariga för hs sätta ner foten.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
bisterfinnen:

Nej Tom, det har jag inte gjort.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Du har ju lovat att du inte ska skriva när du dricker.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund:
Är du 10 år?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat:

Näe jag ljuger inte och jag beter mig precis som ni gör.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Fortfarande så har han inte dödat någon som du påstod. Så jo. Du ljuger. Men killen är ångerfull.
Till skillnad mot Albin som inte gjort något fel. Vissa skillnader där som du inte vill förstå.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund: Vad har det här att göra med Hockeysnacks drift?
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat:

Om du nu absolut vill jämföra så är Albin Eriksson är en 18-årig kille som hamnar i bråk med vakterna på fyllan. Robin Kovacs är dömd för vårdslöshet i trafiken två gånger då det andra tillfället tyvärr leder till ett dödsfall. Nu är han och buskör igen när han inte får köra bil, han försöker fly från polisen, och ni låter honom spela nästa match som ingenting hänt!
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Vombat:

han var inblandad i ett dödsfall där han blev dömd för vårdlöshet i trafiken, hans andra förseelse för det. Nu verkar han inte känna någon ånger av detta utan han är ute och buskör igen, och försöker fly från polisen när de ska stoppa honom.

Det kanske inte är så allvarligt, eftersom han spelar som vanligt ikväll.
Kommentera

Sv: HockeySnacks drift-tråd
Yoda Marklund:
Du skrev att kovacs dödat en människa. Det var det jag ifrågasatte. Jag känner till historien om den händelse som du hänvisar till. Som han uttryckt stor ånger över. Till skillnad från Albin Eriksson. Som nekar till anklagelser och tycker att han inte gjorde något fel. Vissa skillnader där. Eller??
Kommentera

« · 1948167 · »