1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578040 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 1895053 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: braa.. han gillar jag. ! Tror han kommer växa ut till en stabil SHL spelare
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
jå1: jo. Men nu har vi ju kapitalister här i forumet. Tycker dom kunde dela med sig till sina fattiga röd vita bröder 🤔 eller är jag helt fel ute då🤥
Hur svårt kan det va kopiera texten och klistra in?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Det står inte så värst mycket i artikeln. Malmö och Linköping har visat intresse men enligt uppgift har han kommit överens med Timrå om ett nytt avtal.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Mickra: jo såklart medveten om det...men ändå...
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare:

Är ungefär den gamla artikeln när han hade mycket att fundera på, nu har hockeypuls fått nys på att han förlängt om inget oförutsätt händer.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: Har inte heller plus men nåt säger mig att Wedin förlänger.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Tikkare: Stackars ST blir ju snuvade på pengar om man delar deras plusinnehåll hit & dit..
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
jå1: vi som inte har plus vore tacksamma om vad som skrivs🤔
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Nisse på Mon: Man måste ha en grym timing när man går upp. Spelarna får inte ha blivit så bra att SHL-lagen har fått upp ögonen för dem, men de måste ändå vara tillräckligt bra för kunna ha chansen att besegra ett SHL-lag i direktkvalet.
Timrås timing var perfekt i år. Ingen trodde på laget eller spelarnas kapacitet (med ett givet undantag), sen så bara BOOOM så går man upp.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Årets mest spännande hockeymatcher spelades mellan Timrå ik - Karlskrona, en match serie som väldigt många uti hockey Sverige pratade om och följde. Nu spelas finalen i shl och det är väl Ingen som får nån högre puls av att följa den. Den enda behållningen i den finalen är att få njuta av Elias Petterssons briljanta spelsinne match efter match.
Jag håller inte på Växjö utan jag håller enbart på Elias från Timrå IK han är i särklass kungen i shl och en hockeyartist i världsklass.
Kommentera


Sv: Silly Season 2018/2019
Reign in red: Härligt om det stämmer! Viktigt!
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Wedin ser ut att bli kvar i Timrå!
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Woody: Jo jag läste artikeln, men rubriken och ingressen inbjuder ju till gliringar från Leksingar och dylikt "Hörni har ni lagt ner nåt dagis idag då?". Så jäkla surt att behöva gå i svaromål på sånt
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Timråit H-sand: Det kanske är så enkelt att många redan gjort upp med andra klubbar tidigt innan dom visste att det skulle gå hela vägen.
Fördelen är att vi behöver inte göra så många besvikna att dom inte får vara kvar nu när vi förstärker med ännu bättre spelare.
Nu är vi Shl Och vi måste upp några snäpp när det gäller spelare om det ska bli något roligt.
Att spelare kommer och går det vet vi det gäller bara att dom som kommer är bättre än dom som går. Men där har vi nubben så jag är lugn.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Woody: Ja det ser inte bra ut, och många läser ju bara rubriken tyvärr
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Kattgubben: Läser man artikeln så förstår man att det är pengar som inte skulle ha kunnat utnyttjas i år ändå, och som kommer om fördelas om i motsatt riktning nästa år, plus att kostnaden kommer att betalas av genom den omförhandlade hallhyran. Därför är rubriken olycklig, jag kan hålla med om det.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Kattgubben: Nä nu fick S/T ett tillfälle att kasta skit på oss igen
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
DJ Hemp: pengar från sär och förskole projekt... ingen vidare propagandaartikel för Timrå
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
DJ Hemp: Jaa! Du kan sluta sjunga! :)
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Men nu är jag väl ändå först på en puck?

NHK Arena byggs om!!!1
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Tråkigt med Johnsson blir ett helt nytt lag vad säger supporters Rohdin till Brynäs bara gratulera en riktig spets helt komplett, men det finns hopp...
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Skrubben: Inte hela laget, men de centrala delarna. Jag är dessutom så naiv att jag tror att ett lag kan bli bättre från ett år till annat även med stora delar intakta. Spelare är också människor, i vårt fall unga människor, som utvecklas från år till år. Titta på EP och Borgman till exempel. Jag hade gärna behållit den Allsvenska spelaren EP några år till. Jag tror han hade klarat steget till SHL galant....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
T T: Köpt...x2
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
kulltorp: Inte ett dugg orolig. In Nubben we trust!
Kommentera


Sv: Silly Season 2018/2019
Nisse på Mon: Innan vi gick upp... under kvalet... så så Nubben att 15-16 st var klara. Redan då.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
sargad: undrar hur flykten hade sett ut om TIK inte gått upp?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
sargad: Palmberg får ta det. 9:e bäst i HA
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Rytter: I dagens värld betyder väl hans floskler ungefär: Läxan ger mig mer flis som jag inte kan tacka nej till.
Jajaja.. man blir en aning cynisk med åren..
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Rytter: Ja.....och jag tänker att det kanske inte står i motsats till varandra. Att det faktum att Leksand är elitsatsande inte är detsamma som att vi inte är det. Finns väl en massa parametrar som spelar in antagligen till att han väljer att byta klubb.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad:

Tänkte mer vad det betyder på j20 nivå och vad skillnaderna är där mellan lif och timrå. Trode alla klubbar i superelit var elitsatsande.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Puckat: Rädd att det kan bli ett litet bakslag på juniorsidan, då talangerna får det lite tuffare att få speltid i A-laget. Inte säkert man väljer Timrå för sin framtida utveckling. Viktigt att våga spela juniorer av och till för att visa att det är fullt möjligt.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Jämtlandsfil: Specialkompetensen tekningar måste Nubben nu ha på bevakningslistan. Det var där dubbelJ var som allra viktigast för oss.
Pp/bp och likaläge eller enmålsdifferens i slutskede, då är det sjuuukt viktigt med stabila tekare.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Rytter: Inte som Leksand. Ingen klubb i hela Sverige har elitsatsat ens i närheten av vad de gjort. Sedan vad resultatet av det blivit är en annan sak....
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Puckat:

Vad menar han med att LIF har en elitsatsande organisation? Har inte Timrå det?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Skrubben: Kanske inte just de som lämnar som skulle bytas ut
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Det här är riktigt jävla illa. Vad är det som händer?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Skrubben: Tråkigt men sant.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Gorkyman: No offense, men varför vill ni att i princip hela laget ska stanna kvar? Förstår att ni älskar era spelare som tog er upp, men ska ni bli ett snäpp bättre måste fler kvalitetsspelare in.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
jå1: Bllir HV71
Edit: såg att annan nämnt att Mrmadhawk säger HV så jag ger mig själv en halv Roxette, jag skickade ju med länk i allafall. 😋
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Woody:
Jag tror och hoppas på en ersättare som är snäppet vassare jag :)
Spelarnas marknad just nu, särskilt för de som kommer från en lyckad säsong.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Woody: Nä men det ligger lite i sakens natur efter en sån här säsong, att spelare lämnar i hög grad. Vad gäller JJ håller jag med jämten, det är en förlust helt klart men nu är det som det är och han är inte oersättlig.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Gorkyman: Gallo är klar! Kinnvall tror jag kommer stanna. Wedin kanske mer osäkert men tror o hoppas han blir kvar.
Känns oerhört viktigt o skönt om det nu kunde bli alla tre! Skulle betyda mycket 💪
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Jämtlandsfil: Byggas. Just det. Helst inte rivas ner till grunden och byggas upp på nytt.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Gorkyman: Kan Kinnvall, Wedda och Gallo krita på nu då
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Gorkyman:
Johnsson har varit bra, särskilt i matcherna mot Leksand. En toppspelare på allsvensk nivå.
Men han kunde också vara rätt osynlig, få väldigt lite uträttat, särskilt mot lite tyngre lag.
Jag tror inte vi ska deppa allt för hårt, ett nytt konkurrenskraftigt SHL-lag ska ju byggas.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Gorkyman: Tror på HV som är moderklubb. Känns väldigt konstigt att gå till Brynäs i hans fall.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Ragnarok: Å jag såg ett inlägg om att han var klar för Brynäs, hittar dock inte det nu
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Ragnarok: Jag vill inte se Didrik göra samma mirakelrensning när Guter kommer fri i Timrådressen nästa säsong. Hockeyvärlden blir lite identitetslös på det här sättet. Vän blir fiende och fiende blir vän över en natt.
Kommentera

« · 1895053 · »