1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577865 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 1938632 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Jockz: klart Printz blev över när det går fort 25 skulle tä kA upp men skabbla och visp var mif i kapp
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hockeyoraklet: Hardegård är ju kvar även nästa säsong och är Nubbens och Freddans favorit. Så han kommer aldrig bänkas eller lånas ut...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hockeyoraklet:
Spotjävlaon. Tack, du skrev inlägget så slapp jag
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hockeyoraklet: Bättre, ja. Men inte mycket. Han har fortfarande svårt för höga skott - Oavsett kvalitén på försvaret. Dessutom är han ganska svag i positionsspelet. Vilket han visar idag på deras 3:e mål och dubbelt upp mot Saik hemma.

Han är nog lite upphaussad. Han gjorde - vad? - ett bra slutspel i Sverige innan han drog. Och lyckades inte slå sig in i NHL.

Näe. Han är definitivt inte så bra som vi hade hoppats på.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hockeyoraklet: håller med på hela inlägget....bah!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Nisse på Mon: Svedberg hade varit mycket bättre i ett annat lag, nu spelar han bakom ett uselt försvar, då blir han frustrerad, filmar som en dåre och släpper alla fösare över midjehöjd.

Ser att Palmberg blir hyllad här inne och man undrar varför han inte får mer speltid. Han får ingen speltid för han kan bara spela i offensiv zon och även detta gör han halvhjärtat. Idag tar han avslut som om han har monopol på att göra mål.

Anledningen till att Hardegård och Printz får spela är att det inte finns några andra backar på marknaden, alternativt vi har slut på pengar. Inget att gnälla över, det är ingen överraskning att Printz är smidig som ett kylskåp.

Idag gick tåget, det blir kval. Teoretiskt kan vi så klart komma ikapp Örebro/Mora men det finns ett problem: dom är ett par klasser bättre än Timrå på ALLA positioner. Enda anledningen till att ett av dom lagen får kvala är att lagen ovanför är ännu bättre. Årets upplaga av Timrå IK har inget i SHL att göra, förhoppningsvis överlever vi kval och kan bygga ett helt nytt lag nästa säsong.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Nisse på Mon: Var står det att emissionen bara ska gå till det du säger? Vi har seriens sämsta lag och målvakten är den största besvikelsen hittills. Att Molinder är kvar och att Dallas fick gå är ju en gåta....
Timrå måste värva ny målvakt, center, målskytt och en back av SHL klass och det kommer inte att ske om aktieemissionen misslyckas.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Sputnik: David Printz får förhoppningsvis svårt att sova ikväll, så jävla kostsamt att tjuva i jobbet i denna serie och speciellt i det skedet av matchen. Det gör han nog aldrig om, förhoppningsvis spelar han inte i det läget igen, från 3 till 1 poäng. Fan vad detta suger!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
The great one: Nu blir det svårt med sju poäng upp till Mora.
Tyvärr är det för många som inte har klarat spelet i SHL. Mest besviken är jag på Niklas Svedberg som jag trodde skulle rädda oss i många jämna matcher men så blev det inte.
Bara ett mirakel kan nu rädda oss från kval ......
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Nisse på Mon: 0 poäng mot Mora nästa match, då är det jättekört...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
roger_sundsvall: hade kvittat med 3 målsledning, man tycks alltid hitta ett sätt att förlora matcherna på...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
står 3-1 o får P.P
gör man 4an dödar man matchen
..skyll er själva
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Bragd-Birger: Bara vi nu får satsa aktieemmissionen på ungdomarna, sociala projekt och 5 % utdelning...då...alltså....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Kerstin_k: Förresten; sparka Svedberg också. Första målet slipper han ta på sig. Men övriga; va faan liksom. Rädda en jävla puck i ett avgörande läge nångång.

Jävla sopgäng. Säger - i affekt förvisso - att det inte finns en chans för detta lag med dom backarna och målvakt att undvika, eller överleva, ett kval.

Blir allsvenskan nästa säsong. NO doubt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Jockz:

Exakt, synd när publiken äntligen börjat hitta tillbaka då tar vi 3 av 15 poäng. Bra matcher till ingen nytta. Nä, nu är kvalet klart om vi inte vinner 4-5 raka vilket inte lär hända.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hade man något hopp om att undvika kval för det ikväll. Hur fan ska man kunna ta dom poäng som behövs om man skänker bort dom säkra? Fy faen!

Och: känns jävligt roligt att gå in i kvalet med Svedberg som målvakt. Litar inte på honom för fem öre. Hauken var två klasser vassare.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Matsg: visst man kan skylla på att det är ”svårt att va målvakt i Timrå” men dom flesta matcherna är inte så farlig, det är bara att inse att Svedberg är totalt nonchalant och har stora brister.. verkligen en utav nubben sämsta värvningar tyvärr.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Webmaster: Fy fan vilken usel jävla insats av Timrå. Riktigt jävla värdelöst. Fy fan vad glad jag är att jag slapp lägga pengar på att åka till arenan.

Malmö var skitkassa. Hade värdelöst spel i egen zon och hade inget offensivt egentligen. Då bjuder man in dom gång på gång och spelar lite halvhjärtat. Helt jävla otroligt.

Brukar kunna hålla mig sansad. Men när SHL's sämsta motstånd står på isen och gör en lika jävla dålig match kan man fan kräva mer. Rätt inställning idag hade garanterat gett tre poäng.

Sparka varenda jävel. Lär Svedberg att faktiskt rädda nått skott. Bänka varenda jävel som inte täcker slagskott med tänderna först. Lägg ner hela jävla verksamheten och börja odla konstgräs i arenan.

Fy fan vad besviken jag blir på en sån här insats. Det är inget annat än helt jävla värdelöst.

Så. Nu har jag spytt ur mig lite skit.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Webmaster: Malmö till Timrå: ”Varsågod, här får ni tre gratis poäng, omöjligt att ni inte vinner detta! för vi kommer stå för SHLs sämsta insats hittills i år, ta otroligt många löjligt dåliga utvisningar, kanske nån 5+game och vi kommer ha Thorp i första backpar”.

Timrå: -”hold my beer”
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Smokey: 2an och 3an ska Svedberg bara ta ....finns inte att dom går in i ett sånt här läge....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
JonteD: Svedberg håller inte SHL klass. Alla spelare i SHL vet hur man gör mål på honom (sätt dom högt så är det mål 10 gånger av 10) Överlägset sämst
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
AVGÅ ALLA JÄVLAR
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Woody: Just sånt här uppträdande som tar föreningen 2 steg bakåt, kommer inte locka publik till nästa match direkt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Timrå IK - IF Malmö Redhawks 3-4
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Tikkare: dumpa de där jävla nonchalanta idiot backarna illa kvickt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Tonymontana: Jag skiter i det här nu. Jag trodde jag skulle vara den sista att ge upp, men med sådana backar som Printz spelar det fan ingen roll hur vi spelar. Jag börjar om i Allsvenskan nästa år. Tack för mig.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Bragd-Birger: Sjukt dåligt. Och Svedbergs insats är väl knappast överdriven?

Hoppas dom skänker dagens lön till tifogruppen.

Och kanske säja korv på läktaren tills man inser vad passion är.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Gorkyman: Och Svedberg håller på traditionen, släpper in fyra mål!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Tikkare: Dom här jävla skitbackarna som är i Timrå suger..fy fan..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Helt sinnessjukt. Skämmes ta mig fan!
Skänka bort 2 poäng när man kämpar för sitt liv...Fy fan. Usch!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
roger_sundsvall: vi förtjänar kval, man blir mörkrädd. Motståndarna kan spela hur dåligt som helst, ändå vinner dom
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Heisenberg: Mora tog två poäng också.
Helt otroligt jävla dåligt.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Rättelse han släppte 4 sållet. Seriens sämsta keeper.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Hoppas Freddan är arg på sig själv och inte laget, det är fan coachningen som förlorade den här matchen. Spela printz sista minuten? Inte spela drugge i PP utan Hardegård istället? Olofsson? Han kan fan knappt ens ha pucken under kontroll i PP. Helt otroligt jävla uselt vilka spelare man har på isen i fel situationer. Det enda som fattas är att berglund spelar i PP igen...

Freddan och thelin måste se sig i spegeln rejält. Slöseri på resurser så som man matchar laget.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Webmaster: Jävlar va dåligt!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Inga kommentarer , jag lämnar spelarbåset direkt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Webmaster: 2 jävla poäng åt helvetet.
Vi är redo för Kvalet med det här jävla spelet. Ingen tvekan.

Fy fann va dåligt
Kommentera


Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Timrå IK - IF Malmö Redhawks 3-3
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Fy faen så uselt. Sluta spela efter 3-1, sen lalla bort sig helt sista 35 sekunderna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Tikkare: tredje ggn gillt när Printz goofar så sitter den förstås.....helt OFATTBART vad dålig han är.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Tikkare: Pensionera Printz!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Smokey: så dåligt av Timrå, vi är inte bättre än såhär.. Malmö gör seriöst den sämsta matchen jag sett i shl, och vi ger dom poäng? Så JÄVLA dåligt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Kerstin_k: Jag har aldrig sagt så här om en Timråspelare förut, men Printz kan fan åka hem nu. Han har inte viljan att spela under här laget. Så jävla lamt. Skäms!!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Svedberg var tvungen att släppa 3 idag med. Fn vad trött man blir.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Gorkyman: jävla kuk prins
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
TimraStockholm: vad i helvete gör printz?!?!?! Fy. Faan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2019-01-19
Helt. Jävla. Otroligt.
Kommentera

« · 1938632 · »