1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580632 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 2052864 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Jag ville ha honom väck efter SHL-säsongens debacle, 12 raka torsk kan inte vara okej. Men jag blev överbevisad igen, han gör det väldigt bra i HA - även om jag tycker att han har några tydliga brister så väger de positiva sidorna över. Skulle inte vilja byta ut honom till nästa säsong.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: vad är det för fjant som är webmaster i Modoforumet? Jag skrev." Så kul var det att träna Modo, ho#an Hellqvist sålde sig billigt till knätofsarna"
Straffet= 720 tim blockering🤣🤣🤣🤣
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Knylan: en del vill Freddans avgång, förstår inte varför. Med små medel har han gjort jäkligt bra. Hoppas han blir kvar några år till. Han är duktig och jag tror han har lätt att få ett lag med sig. Omtyckt kille! In Freddan we trust!
Glad Påsk🐣
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nämen, har Modo gjort likadant? Ojdå.

Nåväl det är väl skillnad att ta från damhockeyn, eller?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Oerhört stressigt. Men om vi ska se det positivt så har vi bara ett bekräftat tapp hittills...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Vi måste hålla avstånd på 2 m i dessa tider...men en liten elektronisk kan du få. Tror att du behöver det 😉
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Blir ju åtminstone mindre stressad av Timrås situation än modos, men visst skulle man vilja se en kråka på nåt papper snart.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hahl Bundy 2.0: bara jag som blir stressad av Timrås "stilltje"?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hahl Bundy 2.0: Nu ska vi klyktattare kramas tillsammans, kom hit nu.. :-)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Helt tyst kring Timrå!
Ska man bara luta sig tillbaka o chilla? In Nubben we trust... liksom.
Jag gör det... varför stressa i onödan!?
Räcker med att modoiterna är stressade o knaprar stesolid och cipramil som en annan äter M&M.
Bajsränderna kommer ju inte att gå ur på flera år däruppe.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Köng ;)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Knylan: Freddan är kung!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
DalleRalle: Vi ska nog trots allt vara lite nöjda med att ha en tränare vars resultat verkar flyga lite under radarn, kontra Hellkvists resultat som nästintill överskattas. Men det är väl så det fungerar i den där branschen, eller kanske mer specifikt Leksand i det här fallet, att man eftersöker en viss profil mer än något annat. Vi får med största sannolikhet bara luta oss tillbaka och konstatera att Freddan förblir orörd trots att hans resultatstreak är minst sagt stark.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
DalleRalle: Ja, men han är körd och kommer att lämna till 100%
Det är bara ett spel för galleriet nu....
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Har man inte fattat att man ska lägga av med långa kontrakt?

I modolägret så kommer det bara bli kaos oavsett vad. En infektering i hela klubben som kommer sprida sig mer och mer dag efter dag om han stannar. Drar han kommer det givetvis dra med stora problem det också.

Som att bli pissad rakt ner i munnen som modoit, fastbunden mot ett träd och kan inget göra, då läget är som det är. Segt läge minst sagt.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Snarare frigör man platser på ortopeden i Övik...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Krama Freddan och inse att det hade kunnat vara värre, haha!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: Va? Blir det NHL-lockout? 😜
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: Ja och i Timrå är det dött på sillyfronten. Vad får vi, bottenskrapet i Danska ligan? 😬
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Verkar bli många "grannens grabb" i Modo nästa säsong
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Rytter: HA är bara en köttmarknad. Härnäst kommer de andra 2 bottenlagen LHC och Brynäs att sikta in sig på Timrå
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Till skillnad från censuren på Domsjöverket?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Puckat: Mkt spännande förslag med Linus Söderström tycker jag. Kanske rent av realistiskt? Är väl bara att Jonte kör en övertalningskampanj 😁
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: Förstår inte riktigt vad du menar. Ingen tokbevakar väl nåt som har med Timrå att göra. Inte ens Zäta. Jag kom in här för att slappa lite...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: du verkar få pling i telen när jag skriver för meddelandet hann knappt landa innan du kommenterade. Sitter du dygnet runt och tokbevakar timråtråden så ingen skriver något negativt om modo?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
sargad:

Visar också intelligensnivån hos klubbarna när dom exekverar strategin ett år för sent. Eftersom vi omöjligen kommer att mötas nästa år blir den tämligen ineffektiv. Så jag vet inte vad det skulle ge att köpa sönder ett HA lag då det inte förbättrar ens chanser att bli kvar i SHL.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nucky: kul med svarta siffror för pengarna lär ni behöva spendera. Hur går det med bartis och kangis, har ni lovebombat tillräckligt så de stannar i klubben?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nucky: Det kanske är Nubbens fel att inte Björne trivs hos er?

Att byta till leksand känns dock som ett tveksamt karriärskliv för vem som helst. Trodde den klubben var mest för att varva mer karriären samtidigt som man får bra med deg ett år till.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
sargad: Väldigt bra liknelse, men det är ju på nåt sätt hysteriskt att sätta IKO och Leksand i samma mening som Barca och Real.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Klassiska manövrar från Läxan o Oskar. Beprövat koncept som t ex Barcelona och Real Madrid körde med i många år. Köpa sönder de lag som kommer underifrån och liksom slå två flugor i en smäll. Förstärka egna laget och söndra motståndarna.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: Känns så skönt att vara här igen. Det var så deppigt på förra stället.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: Om det nu vore sant hade du försökt dra ner oss till att vara sämre än en ”vanlig” klubb, medan du nu nöjer dig med att dra ner oss till alla andras nivå.. ;)
Det skvallrar ju om hur du egentligen ser på det själv.
Blev du förresten besviken över Widebro’s nyhetsuppdatering häromdagen?
Han meddelade nämligen att Modo återigen får svarta siffror i bokslutet, och jag kommer ihåg att du fantiserat om att Modo skulle gå rejält back.
Lilla, lilla människa som kalasar som du gör på andras olycka..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: grejen är ju att modo är som vilken klubb som helst men de själva har ju haussat sig rejält genom åren och wennerholm har ju byggt på det i media. När det kommer till kritan så är det alltså mycket mycket roligare att träna Leksand.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: ha ha...sorry, missade det 😬
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
MrLöven: nu är jag ju inte MoDosupporter utan Timrå dito...men dock..m
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: ja du inte lätt att veta...och jag är definitivt inte rätt person att uttala mig om det. Har bara läst Sanny Lindströms blogg och vad BH tydligen har sagt till massmedia. Hur som helst, ni har blivit grymt brandskattade....det kommer vi också att bli, om än inte på er nivå. Sjukt att seriens dominanter ska bli dom största förlorarna...
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
MrLöven: på en direkt fråga till P. Hägglund, från mig, vad manfallet berodde på ... Om det finns någon schism mellen spelare och föreningen MoDo som gör att halva truppen försvinner, menade P.H. att de flesta tappen var väntade. Ok. Men om nu också B.Hellqvist också är på väg. Är detta bara tillfälligheter? Vad händer i MoDo?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: precis så är det, mentalt har han redan lämnat, det är ju bara att läsa hans uttalanden...sen får man väl se hur mycket masarna får hosta upp för att lösa ut han!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: Du kanske vill att Dahlén går till Leksand?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Timrågogogo: Håller med. Rent korkat om MoDo plockar tillbaka en förvirrad trött skåning utan driv som otroligt nog blir jättetaggad när han hör rösten från en Tjomme i luren.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hahl Bundy 2.0: vill björn till Leksand så går han till Leksand. Modo gör sig själva en björntjänst om de tvingar kvar honom. Modo borde komma över trotsåldern snart.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Charlie2: Han har kontrakt men verkar inte som att han blir kvar ändå
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Puckat: Vore bra. Men osannolikt, han går nog till något småländskt. Oskarshamn kanske!?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Puckat: Hur ser det ut med han från LHC vi hade som 3:e målis? Har han kontrakt hos LHC, har för mig han hade väl bra statistik?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Ser att det pratas om målvakter, Linus Söderström kanske kan vara något?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Finns ingen gräns hur fräcka o äckliga Oskarshamn o Leksand är.
Leksand vill ha Modos tränare nu o han verkar intresserad. Fortsätter det här så tampas Husum o Modo om att vara bäst i Ångermanland.
Det är hårt att vara Timråit men det kunde vara värre... man kunde ha varit Modoit!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Ja det gäller att hitta en bra målis nu. Det trodde vi ju i o f s att vi gjort under SHL säsongen men där hade vi fel!!! Ser gärna att Nubben hittar en ny Haukeland eller ännu hellre en ny Kimmo Kapanen. Tror nästan han är min favorit keeper i Timrå alla tider. Pekka får ursäkta men Kimmo vinner min röst på att han var här fler säsonger.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
RasmusVS: Bra stats men mestis är väl betydligt sämre än HA?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Beror nog på vilket spår de vill ta. Finns ju målvakter i Mestis också. Joe Cannata spelade i ECHL liksom, en mestiskeeper eller andrekeeper från Liiga duger gott för HA, förutsatt att man hittar rätt nam med potential alltså. Förväntar mig inte att vi lyckas ta någon som redan nu har förstaspaden i Liiga.

Typ denna kille?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2020-2021
Nick Sörensen kanske skulle passa i TIK... sitter på utgående kontrakt och får inte förlängt i RBK... Nick kan säkert utan problem gå ner i lön och spela i Allsvenskan... det enda problemet är hjärnskakningen men han har ju vilat sedan jul. DeSousa lämnar också men tror han hamnar i Liiga igen... Schira får inte heller förlängt men blir kanske för dyr för TIK...
Låst ämne

« · 2052864 · »