1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580616 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 2212022 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD:

Dilegua, o notte
Tramontate, stelle
Tramontate, stelle
All'alba vincerò
Vincerò
Vinceroooooooò
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
luffaren: Tjeckisk center på G?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: ja JJ vet vi inte riktigt vart vi har efter den här säsongen. Han är blixtsnabb efter isen och har en plock i klass med Brattströms. Men jag tycker att han kryper ihop lite för mycket ibland, som Svedberg. Det hade varit guld om Hirsch hade varit kvar som målvaktstränare.
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Timrågogogo: Skellefteå AIK är ju också i SHL.
Kommentera

Sv: Silly Season 2021-2022
Tom Topp: Delar din tillförsikt där, vi har en homogen backsida nu men målvaktsförvärvet blir hyperviktigt. Framåt är jag förhållandevis lugn, det finns redan potential och kommer komma in mer
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: jag är säker på att någon spets kommer det in, det kan vara Jonte, Lodin, Emil eller någon annan vi har diskuterat här inne. Men är vi stabila bakåt så tror jag att fler vågar ta initiativ anfallsmässigt. Talangen finns där, titta bara på Lundin vilken center han har blivit sedan han kom till Timrå!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
TimraStockholm: Örebro kunde gott fortsätta vara Vipers. ;-)
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Tom Topp: Jag är ändå lite avvaktande till det än så länge. Beror helt på vilken spets Nubben landar.
Helt klart kommer det vara som natt och dag på förra SHL sejouren, men denna gång finns inget Allsvenkt lag på andra sidan isen i ett kval heller..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
🇨🇿 🇨🇿
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Tom Topp: vi har ju ingen spets forward nästan?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: men det känns som att den här gången har vi ett lag som klarar sig utan Jonte!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
kulltorp: Tänk att de e nån som kan dekryptera mina emojis! 👏👏😇
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
kulltorp: Kan ju säga att det kommer svida lite extra om Jonte inte tar en plats men "måste" spela AHL före SHL.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: JonteD och jag är på samma linje.
Finns bara en anledning för Jonte att dra till NHL och det är pengen. Ngt spel i San Jose blir det ej.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Bara jävligt synd att ingen världsartist vågar eller KAN? sjunga live 2021. Det ser ju bara pinsamt ut med mimande skuggfigurer på scen. Skämmes!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Tragiskt. Vila i frid.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Tillhör kanske inte silly Season, men detta är ett par supportrar från Norge man följt nu och då på Twitter. Brukade som jag förstått åka från Norge till NHK arena en eller flera ggr per säsong för att så laget i våra hjärtan.
Vila i frid käre Timråbroder. 🙏
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Någon som ser invigningen av EM???? Mäktigt så in i en helvetes jävlar!!!!!!!!!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
SebastianH: Lovar bildbevis här med!! 😅
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Haha! Den kör jag på också. Tar senap på. Bildbevis kommer utlovas!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Men va fan du kan ju tjuvträna de e ju inte fel!!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Årsbokslut med resultat +461 000 och i stort sett bibehållet eget kapital, bra jobbat Timrå IK!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Vill väldigt gärna ha samma magkänsla som JonteD, men denna gång säger min magkänsla tvärtom, all logiskt tänkande placerar Jonte i SJ kommande säsong. Det finns liksom inte ens en tvekan att han kommer nobba NHL för Timrå. Finns ingen som kan klandra han heller.
Vi får helt enkelt se till att i bästa mån klara oss utan Jonte helt enkelt. Upp till resterande spelare från föregående säsong att bevisa vi var mer än Jonathan Dahlén..
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
FH - avdammad: Jo kyss mig där ryggen byter namn en fredagskväll! Hihi!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
snushane: Tror inte man ska dra alltför stora växlar på JonteD:s användande av diverse emojjer, han är rätt frikostig med såna 😁
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
TIK1928: Njae nu skall vi inte ta i, Ingen Jonte,
ingen surströmming. 😉
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: solbricks emojjerna säger mig nåt att Jonte kommer stanna 1 år till.😁
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
BlackBay: var väl jag som konststaterade att Frans N. inte är så uppskattad i Detroit. Han har ett dyrt kontrakt till 21/22, och prestererar inte i nivå med lönen,men kan lösas ut den 15/6. Frans har ju ett förflutet i Timrå, och torde inte bli allt för dyr. Långskott.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Surströmming bör du prova ändå, lite som livets dryck, fast som mat. 👍😋
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022 Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Släpp bomben. Vi tiger som muren härinne.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Tyvärr lilla magen men de finns ju hopp o jag lovar surströmming e jävligt gott ska du veta!!🍺🙌🙌🍸🍸
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Jag räknar ärligt Jonte som 110 procent förlorad och har redan ställt in mig på en säsong utan honom.
Lovar att prova surströmming för första gången om han skriver på för Timrå!!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Info eller magkänsla? 🙂
Min magkänslar i allafall inget vidare positivt. Finns väl ingen chans att Jonte nobbar ett envägskontrakt?😬
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat: Var det inte nån som nämnde Frans Nielsen som rykte förut eller är han avskriven?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
TIK1928: Ni får väl vänta o se!! Om de blir glädje elr sorg!😎😎
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Synct: Joda den slanten satt bra hos en panchis!! Men va visst lite snål satt bara två hundra!!🙌🍺
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: När släpps bomben😁?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: VILKET JÄVLA LAG VI KOMMER ATT FÅ!!! (när bomben släpps)???
Låst ämne

Sv: Apropå nånting...
Nu när vi är i SHL kommer Timrå IK att kunna utöka sitt intag på 14 platser på hockeygymnasiet? Nu är det ju vi och Luleå norrut så det finns ju en hel del talanger att hämta.
Kommentera

Sv: Silly Season 2021-2022
TIK1928: 8 backar 12 forwards.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat: Hur många backar har Timrå på kontrakt nu? Och hur många forwards?
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Förhoppningsvis är en av de tre återstående forwardsplatserna vikt åt V.Lodin. Drömnamnen på de resterande två platserna hade för mig varit J.Forsbacka Karlsson (Färjestad) och Petter Emanuelsson (Luleå), alternativt J.Nilsson (Färjestad) och J.Deschenaeu (Brynäs). Helst av allt E.Pettersson och J.Dahlén förstås, men det lär nog sluta vid en dröm. Målvaktskollega till J.Johansson går jag på C.Gibson, i brist på annat. Känns som ett intressant namn.

J.Johansson (C.Gibson)

R.Alvarez - J.Forsbacka Karlsson - P.Emanuelsson
T.Erixon - O.Bohm

E.Andersson - A.Lundin - J.Lööke
J.LaLeggia - N.Zajac

V.Lodin - C.Liljewall - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Carlson

V.Liljegren - J.Olofsson - E.Walli Walterholm
P.Svensson - F.Westerlund

J.Blomqvist
M.Madsen
J.Boyce

Timrå IKs SHL-lag börjar ta form😎Känns fortfarande helt surrealistisk att säga den meningen🤩
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
roger_sundsvall: Sen lär det komma in en rejäl drös med pengar för coronastödet från staten för Januari till April.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
hubbenorlen: Jo det är hans största akkileshäl faktiskt. Nöter han skotten så kan han absolut växla upp till en tvåvägsback med större offensiv uppsida!
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Om jag vore tränare skulle jag beordra Westerlund att träna skott efter träning fram till seriestart.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
JonteD: Hartmann har kontrakt! 😎👍
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Du kompis en dum fråga??? Visst har Hartman kontrakt?😎😎
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
Öndulat: gissningsvis får man 1000x pengarna.
leiciester stog i 5000x pengarna året de vann ligan.
Låst ämne

Sv: Silly Season 2021-2022
iexil: Backsidan är riktigt solid! Det enda man kanske saknar är nån till Högerskjutande back då FilleFillur är enda just nu. Då vet man inte hur mycket speltid han kommer lyfta än heller. Men man kan ju inte begära allt för mycket. Forwardssidan har ju å andra sidan ett gäng högerskyttar. 😊👍
Låst ämne

« · 2212022 · »