1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580615 inlägg · 6216 ämnen

Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08

1849755 · » Till forumet


Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Smokey:

Det sådana här kvällar man är glad att man slipp köra till match 🚘...
Då man vill tömma och glömma...
När torsken fan kom!
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
DJ Hemp: Haha okej! Ja testa på du ;)
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Jobbig lillördag i Uppsala.
Tycker att Timrå snurrar på bra från start. Vi har en 4-5 lägen som kunnat resultera i både 0-1 och 0-2.
Ett jävla slumpskott från nära blå... Var det deras andra eller första skott på mål? 1-0.

Enock slarvar och vi får en i baken. Backar slarvar... Brattström hade inte sin bästa dag på jobbet... Nej. Det var en sådandär skitmatch där Almtuna lirar mer typ skrapa fucking trisshockey.

Hårtorken och efterföljande effekt från Freddan vid 5-1 var matchens behållning. Stark och tuff avslutning till 5-3 får vi ta med till nästa match.

Shit happens och mesilen Berglund glänste tills korna gick hem och farsan Challe som alltid brukar knalla förbi klacken och tjata lite häckade i Örebro. 50-60 tillresta på bortastå?

Serielunk när den är som värst.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Puckat: Kaijser och Kinnvall var bäst i dag. Wedin och Johnsson som alltid en bra arbetsinsats. Annars såg det ut som vanligt när vi möter lag som spelar på gränsen. Ingen annan har påpekat det, men det var oerhört mycket slashing och fasthållning precis över gränsen. Om de lagen dessutom ger sina 100 procent och åker skridskor medan vi inte når upp till normal standard slutar det så här. Grötigt och trångt. Jag har en bestämd känsla av att vi kommer att få se en helt annan match på fredag.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
DJ Hemp: Retsticka...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Undra när vi senast förlängde med en spelare under pågående säsong? Tycker Kinnvall är värd att satsa på. Förläng och visa att vi tror på honom!
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Heisenberg:

Det handlar mest om att jag ibland testar lite udda humor. Den går långt ifrån alltid hem. Men det kan jag leva med tills man blir ihjälslagen.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
sargad:
Der bar tömmen å glömmen Jungen 👍
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Skit med förlust, svagt spel i egen zon ikväll.

Men Kaijser! Tog initiativ, bra speed, bra inställning. Kvällens behållning, var värd att få sätta en.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
sargad: Ja, jag är glad över hur vi ligger till. Bara påpekade, det hade suttit extra fint :)
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Heisenberg: "Vid vinst hade vi haft 10 poängs marginal till tredjeplatsen.."
19p ner till negativt kval. 11p marginal till positivt playoff .

Nya tag mot Tingsryd.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
The great one: Din koll är inte så stor som du vill anspela på. Så här såg det ut innan kvällens match:

9 3 0 0 0 6 14-18 (-4) 9 (Tabellrad med Almtuna-ögon). DVS Timrå hade tagit 6 av 9 möjliga 3 poängare i Uppsala.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Vi är Timrå IK och vi ger aldrig ALDRIG upp!
Nya friska tag på freda då vi hälsar Lovein välkommen 👍
Vi kan inte vinna 52 matcher...
Ibland kommer torsken 🐟
Bar att bryt ihop och kom igen..
Tyck synd om Bratten ikväll...
5 kassar var för mycket, men....
☀ lyser över Timrå IK imorgon igen..
Först i tabellen..
Känns så himla underbart 👍 😊
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Puckat: Jadu.. Helt puckat, Puckat..
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Haha.. Ja må så vara, men någon åtgärd behövs inte då jag har lärt mig acceptera det :)
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Heisenberg: Du måste lära dig att älska mer än att hata. Du har ett mörkt hjärta som måste åtgärdas <3
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Hur fan kan man använda Berglund som skytt i PP framför Zetterberg? Är ju där Z har sin enda styrka.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
DJ Hemp: Varför ska vi glädjas åt att de vann? Storsint att glädjas åt en konkurrents framgång? Nja...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Efter timeouten blev de bättre
tyvärr gick de inte hela vägen
men kriga in i de sista gjorde dom
...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
kulltorp:

Jo, det fattades ju bara tre mål för att vinna matchen. Annars kan vi ju alltid glädjas med våra länsgrannar som vann i kväll. Det kallas att vara storsint. 🙂🙂🙂
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Olle: skitmatch!!! På n igen bara . GO TIMRÅ IK.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
DJ Hemp: Men det var vi väl inte egentligen...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Huvudsaken är inte att vinna utan att deltaga och kämpa väl. Sedan var vi ju så nära, så nära...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Vid vinst hade vi haft 10 poängs marginal till tredjeplatsen..
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Andersson: alldeles för få ville vinna tillräckligt mycket ikväll. Sjukt att vi i år igen är så beroende av ett par gallerjuniorer.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
palleparling: Didrik fick assist enligt swehockey
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Almtuna IS - Timrå IK 5-3
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
The great one: Det skrev jag efter första perioden. Till skillnad från dig så har jag ingen spåkula där jag kan se framtiden.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Olle:

Klart jag tror på skrock när dina jinxar alltid resulterar i mål för TIK :-)

Fortsätt så.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Asså vad är det som händer? Undra vad oddsen skulle varit om man tippat på att missilen Berglund gör mål, och nu även Didrik?
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Fan vad vi började spela nu då...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Olle:

Usel match!? Du tyckte ju vi åkte åttor kring motståndarna...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Jag har ändå suttit och väntat på den här förlusten i några omgångar nu. Trodde den skulle komma tidigare, hoppas vi studsar tillbaka direkt nästa match bara.

Haha Berglund..
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
The great one: tycker du kan lämna skrockfullheten åt religiösa och förlorare, det är bara att skylla ifrån sig. Nä vi gör en usel match helt enkelt.

Haha och där stänker Berglund dit en puck då på ren jävulskap.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
kulltorp: Topp-lags-beteende efterlyses härmed. Glöm, gå vidare och påbörja en ny streak nästa match.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Almtuna IS - Timrå IK 5-2
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
är det november nu ???
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
kulltorp: Brattström känns inte riktigt med... han är lite konstig i balansen och placeringarna...

Sedan står ju fan spelarna på hälarna!

Det luktar illa om den här insatsen även om halva laget är borta...
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Men va gör dom????????
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
.....jag orkar inte....
SKÄMMAS!
Kliv upp på läktaren och be de fantastiska supportrarna om ursäkt!!
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Vi är Timrå men nu har vi gett upp . Tyvärr gick det inte vägen idag . Ja det är 19 minuter kvar , men nu får de va
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
kulltorp: Otroligt usel inställning och spel. Rannsakning o hårtork!!!!!!! 5-1
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Modano: och där var det godnatt! Nåväl, med denna inställning och lojhet så hade vi förlorat mot Sollefteå i div 2 också så det är bara att glömma och gå vidare.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Olle:

Säger ju att det sitter i väggarna...Bedrövligt i defensiven just nu ävenutan Enock. Nä, bara glömma detta o studsa tillbaka på fredag.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
kulltorp: Så uselt. Pinsamma juniormisstag i markeringarna på flera av målen. Det här känns inte bra...
FAAN!
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Olle: Vi kan absolut vända det här. Om spelarna visar hjärta och ger 110%.
Kommer det hända....nej tyvärr.
4-1 nu.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
The great one: äh tror du på tomten också? Sitter det i ”väggarna” i gränbyhallen? Klart vi kan vända ett 0-2 underläge mot vilket lag som helst i denna serie, däremot kanske det inte är lika troligt ikväll då vi saknar framträdande spelare. Men en hockeymatch blir ju så mycket tråkigare om man inte håller hoppet uppe åtminstone i 58 minuter.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Olle: Taxen spelar pp och box för att det kan tänkas att han hinner bita någon på vaden någon annan anledning kan det inte vara. Släng åt han ett hundben så man slipper se han mera
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Kåt man blir när man först ser Berglund i den ena päpä-uppställningen och sen Molinder i den andra.
Kommentera

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2017-11-08
Olle:

Gnäller inte, konstaterar bara fakta. Inte första gången man ser en hockeymatch om man säger så. Har sett matcher förr från den där gudsförgätna kalla hallen o vi kan inte vinna där. Samtidigt vet jag att vi är så mycket bättre än så här så jag är inte orolig alls. Men det känns lite onödigt att vi tappat en del av spelet till denna match. Tendensen är ju annars även att vi inte gör så många mål längre som inte är signerat en viss Dahlén. Vill se att fler kliver fram o inte gömmer sig bakom vår störste stjärna.
Kommentera

1849755 · »