1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580648 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

« · 1863494 · » Till forumet


Sv: Apropå nånting...
timråhockey: Modo är ju alltid fantastiska matcher att gå på, grym stämning. Men frågan är om inte Leksandsmatchen är den mest spännande denna vecka. Lyckas vi vara topp 2 när grundserien är över så lär det vara just Leksand som väntar i finalen. Viktigt att sätta sig i respekt!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
tjobba: gissar på 3000 mot Leksand o 5500 mot modo
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
... så har vi ju två publikmatcher denna vecka, men också inom loppet av tre dagar och under fattiga januari.
Ska vi gissa på 3500 mot Leksand och 5000 mot Modo?
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Ingen som har en stream? heheh...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tog inte bik han på lån?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
fantasilos: ja som sagt. Känns det betryggande med Brattis där bak. 😀
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Han har vunnit 7 av 9 till och med :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Friman SR: Brattström har väl vunnit 5 av 7 matcher om jag inte minns fel. Glömmer aldrig monstermatchen mot Oskarshamn, så känner mig trygg med Brattis med. Våran förstamålis nästa säsong. 😀
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Friman SR: Kan tycka att om det nu stämmer med att Eriksson-Ek kommer spela här nästa säsong så kan han få vara vår backup under OS och bekanta sig med föreningen redan nu. Men verkar som att han är utlånad till BIK för tillfället.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Haukeland kommer väl bli/är väl redan OS uttagen? För hans skull så kan han gärna få vinna OS. Men för oss TIK:are om jag räknar med förberedelserna så kan han ju bli borta, optimalt illa, SJU matcher i samband med OS, host...

Det grejar vi väl med Brattström? Man borde väl spela in en ny 2:a oxå?

FORZA TIK............alltid, alltid............
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:

Text-TV är Kung nåt djävulskt!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon:

Du har rätt grabben...
Men jag blev lite nostalgisk ikväll 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: FlashScore.se är snabbare än minut för minutsändningarna...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det känns som om det är upp till oss ändå i slutändan. Kan vi vinna i morgon och sen på onsdag har vi fem poäng upp till tvåan. Det skulle sitta fint. Sen kan de andra lagen få göra upp om andraplatsen bäst de vill!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:
Ja men 1 match mer spelad 👍

Tacka vet jag Text-tvn...
Den följer alla matcher och har gjort det sedan 1979 i Sverige 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:

Det enda tråkiga var att AIK kryper lite närmare.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
" Utomjording " sänkte Leksann ikväll!!
Herregud vilket trams!!
Och Trojanerna vände mot Almtuna o vann 5-3!
Imorgon kör vi över Bofors!!!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Verkar vara fler lag än vi som har problem när man kan "rycka" i tabellen...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Woody: Ser tungt ut för Leksand, 0-3
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Den här tröjan blir ju bara snygg om han stannar. Annars ser det ut som att den är gjord på en photoshopkurs för pensionärer.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jag kommer att köpa en om han stannar
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Stannar han inte är det möjligen en av de pinsammaste supportertröjorna någonsin sett till lanseringen av den.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Det är 10k-frågan det.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Hade inte förvånat mig om dom klantat till det heller
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Bäst vore om Leksand vinner i förlängning eller efter straffar, samtidigt som vi vinner. Då går vi om Leksand medan avståndet till AIK utökas med två poäng. :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Kanske vet dom mer än vi vet?
Tror inte man går ut med en tröja officiellt från Timrå sida så där om det inte är klart.
Blir Dahlén kvar så är han värd det fetaste tifot ever från oss supportrar!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Måste betyda att han stannar? Puckat annars..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JobbaPuck: Varför tar man ens fram en sån tröja? Tänk om Dahlén drar efter Modo-matchen nästa vecka, dålig tajming isåfall. Inte ens bra gjord, fattar inte grejen.
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Håller nog med. Vill inte att lagen under ska närma sig och så länge vi når topp 2 så skiter jag fullständigt i om vi kommer etta eller tvåa :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Leksand säger jag. Det är ju skönt om vi kan öka avståndet lite till undre lagen och hålla oss topp 2. sen hoppas man på vinst imorn så går vi om Leksand på onsdag. 😀
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vilken match senast! Satan vad man hoppades på tvåsiffrigt! Mycket vill ha mer.

Vilka ska man heja på mellan AIK-Leksand ikväll då? Är det bättre att Leksand vinner kanske? Hmm...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Alla har sannerligen inte haft samma tur här i livet men har man nu fått förmånen att växa upp som tikare så följer ju ett missionsansvar med det. Att föra den rödvita läran vidare 🙂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: sponsrad av CASH BUDDY haha
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: absolut! Jag har länge funderat över meningen med livet... Nu vet jag. 😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12:
Visst är det en skön känsla att veta att man bidragit med nåt ljus åt eftervärlden i den här annars så mörka världen ☺️
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
lungan: 🤣🤣🤣
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Vackert! Min 9-åring sover i sin 😊
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Grattis med att lyckas inviga Barnen in i vår gemenskap. Är avis faktiskt!

Försökte själv göra samma sak med min fyra åriga son i matchen innan, den emot SSK. Gick inte lika bra, tyvärr. Han blev SSK-supporter 😜

För honom var det lixom självklart, de vann ju matchen!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Så underbart, vackert att läsa. Nu har du och din dotter säkert intresset för Timrå gemensamt så länge ni lever 👍👍👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vänner, min dotter är frälst. Vi var på Oskarshamn - Timrå i fredags(det var oss ni såg där på bortastå), och när vi nu frågar vad hon vill ha när hon fyller 4 om en knapp månad så svarar hon "en röd hockeytröja".
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12:
Nej det skulle hållas nåt möte snart har dock dålig koll på när. Får passa på och tacka för det stora antalet gilla härinne, hoppas fler sa upp och att detta kan spridas vidare kommer vi bara upp i några 100 så kanske det märks.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jokklas: tror KHK slipper kval. De har ju Kolan. Han käkar upp motståndet.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
OS hockeyn pågår 14 - 25 februari. Norge är i samma grupp som Sverige.
Torsdag 15 februari, 8.40: Sverige–Norge.
Fredag 16 februari, 13.10: Sverige–Tyskland
Söndag 18 februari, 13.10: Sverige–Finland
Kvartsfinalerna spelas 20–21 februari, semifinalerna 23 februari och OS-finalen spelas 24 februari.

Hur länge kan Haukeland bli borta med detta tro? Hur långt innan turneringen kommer han att förberda med de andra i norska landslaget? Vi ska nog hoppas att Norge ej går långt... :-)

FORZA TIK...................alltid, alltid.....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: Fyller på med mer Dahlén.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Lavoie levererar även utanför isen. Länkar till en plusartikel.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jokklas: Men det är ju sannerligen ett skevt system. Hur ser statistiken ut för ES-lag som varit klara för kval ett par veckor innan serien är färdigspelad? Tror de lagen oftast fixat kvalet bra.

Alltså belönade för att ha varit sopsist, ett jäkla system är det.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Propagandus: Tror det inte blir så utan löser sig på annat sätt men rimligen så går det lag som får kvalspela mot KHK upp, allt annat vore märkligt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Propagandus: klart KHK överlever. Får de ett kontrollår så löser sig väl mycket med tv-pengar nästa år?
Kommentera

« · 1863494 · »