1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581017 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

« · 1894671 · » Till forumet


Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: 2p av Pettersson efter 16 min. Han är galet bra.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Väljer att se det positivt... ingen Kolan hos oss igen. 😃
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Samma nummer som Kolan hade när han spelade i Timrå :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Nr 33 har han ... lika bra att kolla in Wingerlie oxå...på fall att...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Till er som vill bilda er en uppfattning om S.Ohlsson så spelar Skellefteå nu mot Växjö kl. 19.30
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
WifstaÖstrand: Roxette: "It must have been mål, but its over now" den texten känns dyster när det står en 0a på anslagstavlan.
Eller "na na na na na, he got the hook" när motståndarna begärt mätning på Gallos klubba och den visar sig vara godkänd ✌
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Ah ah ah ha...jävlar, gör en Roxette på musiktråden..vad kan passa bättre
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vore bra om vi kunde ha enbart Silly Season i Silly Season-tråden. Allt annat i Apropå nånting... Man får ju förhoppningar när man ser att det skrivits i den tråden, sen går man in och ser att det handlar om musik, lol.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Självklart. Spelar på en helt egen nivå i SHL nu.
Gör att VM blir lite kul i år.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: EP kanske också har en sån under matchstället :)

Jäklar vilken lirare han är!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
EP har gjort två poäng i andra perioden.
På väg mot att bli poängkung i slutspelet också.
Stolt bärare av Timrå IK-tisha i Vida Arena.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: jag kanske kan koda om det, för en slant :-)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Jo men jag förstår det, dock så borde det ändras, så jag menade :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Den där lilla applikationen håller tydligen bara koll på matcherna som spelats i grundserien, och då stämmer det. Vi torskade sista matchen i grundserien mot Löven :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
...varför står det att våran senaste match är en torsk mot Björklöven förresten...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
PezN: Det vore perfekt om AK tar titeln. Då kan ju Lander känna sig klar med KHL också. Kul även att Putins pöjkar St: Petersburg inte tog sig till final trots 3 gånger högre lönebudget än det närmaste laget.
Lönetak? Inte för Putins pöjkar inte...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Landers AK Bars Kazan vann precis och leder med 2-0 nu i Finalen. Hoppas att han får vinna guldet i Ryssland nu :)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nu får det bli ordning på torpet här... Ingen Torp!
Vi bestämmer så!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Reign in red: Kevin Clark snittade väl 70 poäng per säsong i den tyska ligan. Det är typ mer än vad Torp har gjort sammanlagt i hela hans karriär. Nu är ju torp inte en offensiv forward utan en defensiv back, därför är ju hans +/- ännu mer beklämmande.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Reign in red: Och vi hämtade en viss Kimmo Kapanen därifrån en gång i tiden. Finns säkert guldkorn i tyska ligan.. har dock noll koll på vilka de skulle vara pga att man aldrig följer ligan eller vet kvalitén på den.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Reign in red: Han kom från Schweiz. Men innan det spelade han i Tyskland.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Nu ska vi inte döma ut den tyska ligan vill minnas att Brynäs hämtade Kevin Clark därifrån...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: hahaha.. nä, jag hoppas inte på Torp heller =) Känns som de va längesedan han hade SHL status.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RedStar: mmmmgggggneeeeeiiij! Torp! Nej! Nein!

Ursäkta, man ska ha ett öppet sinne, men om vi ska snegla mindre mot allsvenska värvningar så tycker jag vi ska snegla ännu mindre på värvningar från den tyska ligan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RedStar: Han norberg eller vad han heter som droppade nyheten brukar ha rätt. 👍🏻
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RedStar: Tror nog faktiskt Rensfeldt är tänkt att vara vår förstecenter om nu uppgifterna stämmer. Har spelat center nästan hela karriären men gick som vinge den här säsongen
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: En riktigt bra värvning av nubben.

Guter och Rensfeldt i en möjlig förstakedja kanske.. bara att ha hitta en center mellan dem.. Joakim Andersson från Örebro kanske? Skador förstört 1.5 år iofs.. men ska ha kört 100% sen i vintras. Lär inte kosta lika mycket som Örebro betalat för honom pga senaste säsongernas produktion/skador.

I övrigt lämnar Nichlas Torp sin tyska klubb. Aktuell för comeback i Timrå?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: går ju förvisso att flytta dessa sittplatser till där bortastå är i dagsläget.
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
RedStar: BOOM. Ett drömförvärv! Fick göra en match i landslaget så sent som förra säsongen och har varit assisterande lagkapten i Rögle
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rensfeldt ...bra nyförvärv? Typ av spelare?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
PezN: Mycket möjligt =) Två bra nyförvärv tycker jag, Guter och Rensfeldt. Om det nu stämmer att de är klara dvs.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RedStar: Undra om det var detta de kallade "andra stjärnvärvning"? :D
Kommentera

Sv: Apropå nånting... Kommentera

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Så är det...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: oavsett vilka som var klara för andra klubbar så gav alla järnet in i kaklet. Bra karaktär. Strömbergs brytning är en modern klassiker. Större än Olofsson fladderskott som gav själva 4-3.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Så tror jag också
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
luffaren: Han har naturligtvis skrivit på med HV långt innan vi blev klara och det var ingen "out" på det kontraktet.
Tror inte Didrik hade skrivit på för HV om han vetat att vi skulle gå upp.
Han kan inte säga annat än vad han gjort angående övergången. Proffsigt svar, men jag tycker mig kunna läsa lite bitterhet mellan raderna...men det kanske bara jag kan se..
Han kommer tillbaka...var så säker..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
luffaren: fast han säger ju å andra sidan att det känns konstigt att möta Timrå och att det känns lite speciellt att lämna efter att det blev klart att vi går upp. Ingen skugga på honom tycker jag.

Däremot måste vi ju se till att vi kan vara en aktör i framtiden som lockar till oss spelare som är redo att ta nästa steg, från exempelvis Modo eller löven. Att vi kan vara för en junior, det HV71 nu var för Strömberg.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
luffaren: Ja men vad ska han säga då? Jag ångrar detta och är inte alls peppad? Det vore ju ingen bra start direkt..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
"Skitkul och inget jag ångrar" Ja men då så..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Å andra sidan så kan vi nu fylla HELA västra stå istället!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
WifstaÖstrand: Intressant, undra hur många sittplatser vi tappar på det där. 200?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Ombyggnads/Säkerhetskraven på NHK:
"Det är bråttom fast det bara är en dryg vecka sedan Timrå IK tog steget upp i SHL. Nu är det andra säkerhetskrav som gäller och NHK-Arena måste byggas om för att klara spel i högsta serien. Den största ändringen blir att läktaren för de gästande supportrarna flyttas.

– Den flyttas till andra sidan hallen vid sittplatsläktaren. Där kommer det att bli ståplats för supportrarna från motståndarlaget, förklarar Staffan Abramsson, fastighetschef vid kultur- och teknikförvaltningen".

"Timrå kommun äger NHK-Arena och som fastighetsägare kommer man, med stor sannolikhet, att ta investeringen. Åtminstone i ett första läge."

Har jag tyckt från dag 1 i Sydkraft/Eon/NHK...Att motståndarklacken inte ska stå på "våran västra stå" :-)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hyfsat less på det där snacket, hahaha. Som farsan sin!

För helvitte, han är fan så mycket bättre än farsan sin redan. Har kapacitet som Zäta och Bäckström, bara han får vara hel och bygga på sig lite muskler.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Så har man då köpt sin biljett för en spännande SHL säsong. Nu ska släkt och vänner bearbetas för biljettköp ingen ska slippa undan.
Nu hjälps vi åt att sätta rekord i försäljning av säsongskort. Känner du nån som velar så på dom bara, en del behöver lite hjälp på traven.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: låst artikel
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jag gillade den här bilden i morse (och gör det fortfarande).
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sjokan: "Öppna höfter"
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JD: "typisk" dahlen mål :) så jädra vacker skridskoföring. Busigt fräckt. Timråiskt :)
Kommentera

« · 1894671 · »