1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580476 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

« · 2070693 · » Till forumet


Sv: Apropå nånting...
Otto1: Kanske målvakts tränare vill bo någonstans eller kommer han endast upp och besöker oss några dar i veckan ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Blomqvist ska väl bo någonstans med om han nu också är klar..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: tja, om han ska hatt rum som skottramp så, vilket inte är troligt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Den hypotetiska 21-åringen låter som en jävla hedersknyffel dock.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tror mer på Modo än AIK i alla fall även .
Modo har ju en liten stomme kvar men måste få ihop ett det också. AIK kommer i princip få bygga helt nytt och jag tror ej de är med och fajtas om SHL i slutändan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: även om modo har råd med kvalité så gäller det att få ihop laget också, plus att dom har ny tränare. Samma dilemma står Stockholmarna inför. Löven har också en ny ledare, det ska bli intressant att se vad det innebär.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Får vi ihop en bättre helhet än förra året blir vi att räkna med i alla fall. Starkaste forwardsuppsättningen i HA vågar jag påstå. Björklövens Backsidan är bättre men. Vår Backsidan kommer blir bättre än förra säsongen med. Modo Björklöven kommer vi nog slåss med i topp 3 även i år. Detta år ser jag oss före Modo dock.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sedan kanske man måste lägga ihop 1+1, man söker ju tydligen en lägenhet för en familj, inte en singel kille på 21 om han inte ska ha en skottramp i ett rum och ett bibliotek i ett rum.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Lite jalla med den då om det ska vara fritt fram för publik om ca 2 1/2 månad....
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Han kommer att behövas, känns som att det kommer bli en tuff serie. Löven blir minst lika bra som ifjol. Modo har onödigt mycket pengar, Södertälje börjar få ihop grejerna och reservdjurgårn tokvärvar som vanligt!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Hoppas det stämmer! En av HA bästa backar i så fall. 😊
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det är inte bara i Domustrappan! 😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Hur menar du med "officiellt" rykte? 🙂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Vi får hoppas på att det stämmer, det borde stämma då källan som berättat för oss brukar ha rätt. :-)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: Nu måste det bli säsong, Sam Lofqvist är ett "officiellt" rykte!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: jo för fan, nu har Astra Zenica fått fram en dundermedicin👌
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timrågogogo: Dill o Grill...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Chips x 2 ska tydligen vara klara för modo så deras backbesättning blir inte o leka med i vinter.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: pga senareläggning av seriestart...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: nån som vet varför träningsmatchen mot Leksand den14 aug blev inställd? Covid??
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Blev chockad när jag såg att den fortfarande gick i repris på CMORE 02:15, tänkte att de kanske visade den igen. Icke, Sture tackar i detta nu skolbespisningens morföräldrar för att de tillverkade en av föräldrarna. Men jag klagar inte, hinner kanske bevittna lite ishockey innan nattkebaben är slut.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Så är det Modo- Timrå med Stures tal på CMore Hockey just nu.
Får se om dom kortar ner talet en halvtimme eller om det är fulllängd.
Tänkte se en långfilm kl 21.00 så det kan bli svårt om dom sänder hela talet.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: ingen match mot Lekis
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag gillar konkurrenssituationen i laget. Ingen ska bli lovad en framträdande roll om man inte levererar. Den ska man förtjäna.
Sen om han är rätt kille för oss det vet jag inte kanske finns bättre därute att vänta in...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Så sant
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: verkar som att han vill ha en framträdande roll i laget. Kan bli svårt att lova honom det med tanke på våran forwardsuppsättning!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Håller med, man måste vara väldigt mycket "glaset är halvfullt" för att tolka det som att han är långtifrån klar
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Konstigt hur man kan tolka text. Jag ser honom i princip klar när man läser artikeln. Bara formaliteter kvar.

Inte undra på att det kan bli tjafsigt på HS emellanåt... apropå tolkning av text. 😎
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Svensson sökte dessutom en trea, möjligtvis en stor tvåa. Så detta är till någon annan än Svensson.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Artikel i ST i dag. Verkar vara mer öppet med V. Lodin än i.a.f. jag trott. Långt från klar...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hassan: iofs, men det fanns nog en backupplan på det, detta verkar vara för att få något nytt i hamn.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Jo, han skrev på innan hans boende var klart.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Fast när han presenterades i sändningen så gick Nubben ut och sökte boende
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: jag tror inte till Per Svensson då det redan är klart med honom, tror inte att han skriver på utan att få det ordnat före.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kan det vara till Sam Lofqvist kanske?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Haha blev mycket där. Fint att vi är på hugget
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
3 st inlägg på samma sekund... svårslaget!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
timraikupdates: Per Svensson med familj kanske... dom efterlyste ju en lägenhet när han presenterades.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
timraikupdates: eller per Svensson som inte hittat något ännu?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
timraikupdates: Nämndes inte det när Per Svensson presenterades? Kanske är till hans familj!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nubben söker akut en möblerad 4 rums lägenhet. Kan det vara till Lofquist och hans familj?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jag kan ha missat oxå... nån som vet vad Nubben sa? 12 el 13 fwrds?
Om det är 12 så är fwrds besättningen klar till starten iaf.
Kvar är i så fall backen med stort B... Westerlund är ju i princip klar.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: glömde Blomqvist...trodde dock det var 12 forwards och 8 backar...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Du glömde Jacob Blomqvist... sen ska det in en till. Vi ska ju ha 13 fw o 8 backar vid start enl Nubben.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
rabon: Tycker att han har en större utvecklingspotential än Sebbe O. Mycket bra förlängning!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
rabon: om Lodin och Lindholm plussas på är det fullt. Inget mer spektakulärt namn då...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Walli klar inför nästa säsong. Blir riktigt bra det här!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Blir nog inget nu på ett tag då kansliet har semesterstängt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Är det inte dags för en Livesändning med upp dates snart, nån som hört nått?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Undrar om det inte är Erik Karlsson ändå från Sharks som är stjärnförvärvet? Vill spela med Jonte, behöver få matchträning efter ett långt uppehåll, vill spela i röd o vit dräkt. Vill komma till en bygd där sulfatdoften ligger tätare än smogen i Kalifornien!
Där har vi honom... Erik Karlsson. 😎
Kommentera

« · 2070693 · »