1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581114 inlägg · 6216 ämnen

Apropå nånting...

« · 2457328 · » Till forumet


Sv: Apropå nånting...
pingvin: Den gamle betongskallen ”Hulken”. Sundsvall fostrade rejäla försvarare på den tiden 😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timrågogogo: Försvarsspel verkar inte vara något man direkt tränar på i allsvenskan 😂. Mora - Modo hade varit kul att se i slutspel, det skulle se ut som spel 3-3 i 60 minuter varje match.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Halloran inne på alla 3 mål framåt och en passningspoäng. Han får ganska bra med förtroende.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Frycklund-effekten. När han fick matchstraff så började modo spela hockey. Märkligt 😁
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Säger väl det mesta om nivån på ligan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jäkla sjukt mål.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Och där leder Mordor med 3-2
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: o Brickley gjorde precis sin första poäng assist 😄Mora går som tåget. Grymt jobb av Hedberg där.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Tycker ändå VIK spelaren får skylla sig själv lite. Han ser att Aagard kommer men väljer ändå att vända runt nerhukad med huvudet mot sargen. Lite eget ansvar kan jag tycka, han vet att det kommer smälla.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Timrågogogo: Halloran hade en assist förra matchen så han är väl 0+1 på 2 matcher än så länge.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: 2-2 nu
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Återigen skrämmer Frycklund slag på modo och Västerås ser ut att promenera hem 3 pinnar. Halloran och Brickley poänglösa sedan ankomsten. Dåligt med bang for the buck hittills.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
snushane: lodin tror jag Timrå passar på. För mycket…stök runt honom.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ingen Halloran-effekt där än kanske. Ännu ett fantom-drag från Kapanen?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: 2-0 till V-ås. Trycket i hallen verkar vara V-vik eller liknande.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag ser det. Märkligt. Men 2-0 Västerås.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: sjuk sekvens det där. Aagard står för en rejält ful satsning i ryggen och han får bara 5 för boarding men Fryklund får 5+20 för ”fighting” för att ha delat ut ett par smockor med handskarna på i efterföljande gruff. Det sänder lite konstiga signaler.

Nä 5 för boarding ropade dom ju ut? Han får spela vidare.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Fem plus game även för Aagard.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Aagard är en sån där Skröder-fegis som man hatar att se i andra lag men också skulle hata att se i sitt eget 😂
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Fem min + game på Frycklund, som valde att stå upp för sin lagkompis. Det är tufft att spela hockey.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Frycklund i VIK VANsinnig (!!!) efter en ful tryckare av Aagard 🙈😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Gruff nu dessutom, härligt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zoogin62:

MoDo ligger nu även under mot VIK…
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Chrille: han gjorde en målgivande passning, men Modo förlorade men 3 - 1 Mora vann!🙂👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Trevligaste supportrarna jag mött har varit från Mora. Hur går det för hallonet i Modo?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Modo har ju tappat sitt vägvinnande spel fullständigt. Tidigare så tokdominerade man i stort sett alla matcherna. Men allt sedan den svit man hade byggt upp sprack, med skador på viktiga spelare som förklaring, så är det som att man söker efter något i sitt spel, något som man inte hittar ikväll heller, hittills.

Om man placerar sig etta eller tvåa i tabellen spelar ju bara roll när man då slipper det första steget i slutspelet. Precis som det är i SHL. Du kan ju vinna grundserien med 100% i vunna matcher. Dom vinsterna är inte värda kattpiss i slutspelet ändå. Modo måste hitta tillbaka till det spel man hade i mitten av grundserien. Just nu håller även jag Tälje och Mora som finalfavoriter.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja Mora är helt ok . Hyfsat rese-avstånd också
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zoogin62:

Skulle inte gråta om det blev Mora. Trots allt en rätt sympatisk förening. Gillade när de knackade ner Leksand då det begav sig.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: För att få en större offensiv roll exempelvis. Om det nu är det han vill ha. Får vi in Hållander och Lodin finns det ju inte ens plats för Walli på dom 3 ”första” kedjorna. Definitivt inte någon stor offensiv roll iaf, tyvärr. Hoppas vi kan locka kvar honom på andra sätt dock. Spela i ett lag som vill gå långt i ett slutspel lockar förhoppningsvis.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Zoogin62: Mora och SSK ser farligast ut i HA just nu iaf enl Lilla farbrorn!!🇺🇿🇺🇿
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nu har ju andra lag spelat fler matcher men plötsligt är inte modo's ledning i HA speciellt stor , 4-5 poäng . Tappar dom detta ?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Umeå är ungefär som Lund. Fina universitet, men kasst på sport. Förutom den sorten som utövas på golv i gymnastiksalar. Typ handboll och innebandy. Medveten om att jag verkar lite fördomsfull, men någon ny storhetstid för IF Löven tror jag inte på. SAIK har tagit tillbaka Västerbotten och lär inte släppa det på överskådlig tid. Precis som vi förhoppningsvis har tagit över Västernorrland.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jag tror på Mora.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TD:

Kan förstå det. Tror dock inte att DIF går upp. Har ju varit närmast katastrofusla under stora delar av säsongen. Tror även att MoDo kommer att vika ner sig till slut. Tipset är Löven. Tyvärr. Fast de lär i så fall bli värsta slagpåsen i SHL nästa säsong.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jag har inte svårt att se vem av de två som inte bör behållas, jag säger inte vem som det borde avslutas med men AL bör vara kvar.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: om de går upp mindre troligt hört att han vill hem..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jag vill ha förlängningar på Elmeri E, Robin A och Erik WW. Sen har vi två centrar över ; Erik A. och Albin L. Där blir det svårare. De gör väl sitt jobb i 3e och 4efemman? Det blir trångt i 1a och 2a femman, naturligvis även i 3e och 4efemman, om spets ska in bland forwards. Sen har vi Boyce, Oliver J. och någon junior, Wärmhed?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TD:

Varför skulle han vilja spela i HA?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Chrille: Nog är det så tror inte på han i Djurgården men han vill dit
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Knass: Att se Walli i en annan SHL-klubb nästa säsong skulle inte kännas bra
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Blir perfekt att få in Palola, kommer att skapa konkurrens bland forwards.
Bra sätt att få "lata" spelare att skärpa sig!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Vi får köra en Grannens Grabb insamling till sommaren.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
VST: skickat 800 alldeles nyss.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SISTA RYCKET!
Kom ihåg att alla som bidrar med 100:- eller mer har chansen att vinna en tisha signerad av hela laget 🤍❤️
Swish: 0730586674
Plusgiro: 320281-9
Märk betalningen med ”VSTIFO”
#timraik
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Tror att Lundin, Andersson o alvarez ligger i den zonen då dom står utan kontrakt. likadant med walle men han skulle det vara tjänstefel att inte erbjuda nytt kontrakt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
"Hamrinfråga" till någon som har koll på juniorer: Hur ser styrkeförhållande ut mellan Forsmark och våra övriga juniorbackar?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: SCA gjorde rekordvinst ifjol. Dom löser det😋☺️
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: nån mer än jag var det nog men skit i dem nu
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
snushane: med dom två i laget utöver dom vi redan har blir vi fruktansvärda framåt. Har vi ens råd med så många tunga namn? Vilka kommer få gå?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: skulle inte bli förvånad om Lodin eller Hållander eller båda spelar i Timrå nästa år.
Kommentera

« · 2457328 · »