1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580618 inlägg · 6216 ämnen

Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18

2256155 · » Till forumet


Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: precis, och det är inte bara han som skulle behöva gå på mera instinkt!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Tom Topp: Lööke har alltid haft ett handledsskott av utmärkt SHL-klass. Problemet för honom är att komma till det läget utan #54, samt att använda det på instinkt.
Han grubblar för mycket.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Tom Topp: Absolut där är jag med dig, min tanke var väl mest att jag önskar lite mer skills från vår förstecenter. Passinigsspelet är det ju inget fel på som sagt men hans skott och målskytte generellt lämnar en del att önska i min bok.

Å andra sida hade han väl inte huserat i SHL om han var komplett med både bra spelsinne, passningsspel och målskytte.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Sputnik: överhuvudtaget tycker jag att det skjuts för lite. Det ska fan vara öppet mål innan det skjuts. Men t.om då kan det missas, lex Lodin. Man får hoppas att en sån som Lööke och Rattie fick självförtroende efter igår. Lööke har verkligen tränat skott i sommar, ruskig snärt i den handledaren!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Tom Topp: Ja fast lite enformigt att bara söka Rattie? Menar inte bara i PP heller. Hanzls dirwktskott är tyvärr för dåliga allmänt
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Modoflopplag1: Kan man slå sig själv? Möjligen av häpnad...
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Synct: det går ju mycket flunsor, tror också att det måste vara nåt sånt!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Modoflopplag1: Trodde det var vi 🤔
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Sputnik: det är väl meningen att Rattie ska vara skytten där och Hanzl som lägger mackorna. Tyvärr så verkar det som att Rattie har tappat lite självförtroende, men det kanske släpper efter målet igår.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Puckat: Håller med. Upp med Laleggia som forward där han gör mer nytta. Riktigt finurlig i anfallszon, mindre bra i egen zon. Våga vinn!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Få inte hybris nu igen, ni slog seriens sämsta lag..
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Puckat: Han MÅSTE ju haft en känning eller något, tror inte dom splittrar på Svensson Westerlund i onödan heller.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Håkkybåkky: Helt otroligt att F.Westerlund fick sitta på bänken igår. Inledningsvis bästa backen tillsammans med P.Svensson. Med T.Erixons och A.Carlsons uppåtgående kurva, D.Strömberg tillbaka och V.Liljegren och J.Olofsson utlånade bör man flytta upp LaLeggia som forward. Kommer komma mer till sin rätt där samtidigt som vi blir vassare framåt och mindre ihåliga bakåt.

J.LaLeggia - R.Hanzl - T.Rattie
P.Svensson - F.Westerlund

V.Lodin - A.Lundin - S.Hartmann
T.Erixon - N.Zajac

R.Alvarez - J.Blomqvist - J.Lööke
D.Strömberg - A.Carlson

E.Andersson - C.Liljewall - E.Walli-Walterholm

Extra:
O.Bohm/J.Boyce/M.Madsen
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Intressant istidsfördelning över de senaste två matcherna.
Erixon har klivit upp och framförallt LaLeggia och Filuren har dalat. Igår spelade LaLegga 14 och Filuren 4.

Jag gillar att vi får ner tiden på LL och Zajac jämfört med säsongsinledningen, men tycker att FW har förtjänat bra mycket mer istid.
Uppladdat:

450x300-distidpng.pngdistidpng.png

Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Perreman: för att nämna Hanzl, han glr det bra men skulle gärna ha en förstecenter som kan skjuta lite direktskott. Där är han rätt svag faktiskt och vi tappar många lägen i PP etc som förmodligen hade resulterat i mål framåt om nån annan spelare fått samma läge.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Lånar lite statistik ifrån Better Than a Monkey och lyfter in våra spelares game score ifrån igår. Har inte exakt koll på vad som ger + och vad som ger -, men Svensson presterar än en gång bra siffror. Didde däremot oväntat låg, men kanske var för att det var första matchen på typ ett halvår.

Spelade Hanzl och Didde mycket BP igår eller? Mycket skott emot med dem på isen men inte mycket framåt.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Knylan: Albin har absolut sina upp-sidor i spelet. Han behöver dock visa detta betydligt oftare. Det kanske främsta bekymret för honom liksom för hela laget har genomgående under säsongen suttit i självförtroendet, eller bristen på detsamma. Nu när vi är inne i en för vår del helt kolossal vinststreak så kanske det börjar lossna lite i de knutar som en lång förlustrad trots allt skapar. Se bara på Jens Lööke igår. En handledare i krysset efter vunnen tekning. Det har ju krävts en närvaro av en viss #54 Dahlén för att få fram något sånt där tidigare menar jag. Hoppas det kan börja släppa för fler spelare för det behöver vi.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
thorwald: Men AC var enligt min mening bättre än Hardegård ifjol. Och Harde verkar ju göra hyfsat ifrån sig i Örebro. Så man kan ju vara försiktigt optimistisk när det gäller Carlsson. Men visst var det skönt att se Didrik på isen igår, även om han var rejält ringrostig.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Knylan: Blandade reflektioner på match och eftersnack:
- Lodin hintade i intervjun(mest på skoj men finns nog ett korn av sanning) att "..nu när Strömberg är tillbaka så vågar ingen fuska i defensiven". Kan nog vara så att innan han kommer upp i matchtempo så är den indirekta påverkan på lagets insats viktigare än vad han faktiskt uträttar på isen.
- FredAnt: spela helst ingen kombination av LaLegg/Nolan/Albin samtidigt i 5-5 eller Bp, tack!
- Det där med att inte bli statisk i egen zon och i stället överbelasta ytor som flera tagit upp stämmer nog MEN det måste övervägas, tajmas och nötas noggrant. Praktiserar man sådant försvarspel otajmat så riskerar vi att åka på flera "juniorkassar" i arslet där motståndare står soprena i slottet, eller ännu närmare vår kasse. Lite som det såg ut i flera matcher innan de 4-5 senaste.
- Förutom bra energi och inställning av nästan alla hela matchen igår vill jag lyfta JJ, Exet o Lööke. Hoppas dessa spelares självförtroende fick sig en välbehövlig boost. (Sheriffen och hans vicesheriff Filuren känns som vi inte behöver framhålla längre. De ÄR på denna höga nivå nu)
- När det var 3-4 minuter kvar av 3e förväntade jag mig en sjuk, ursinnig forcering från DIF. Vad händer, jo Lodin/Liljewall/Hartman med hjälp av Madsen lyfter ner spelet i nästan en minut i DIF-zonen. En sån detalj som man kan mysa åt även idag.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Knylan: Allt är relativt. Givetvis har AC även fina egenskaper, annars hade han inte hängt med upp. Han spelar smart och ligger oftast rätt. Dock får han problem när han blir ifrånåkt när han ska köra man-man, det såg vi även prov på igår. LaLeggia och Zajac är inte särskilt bra defensivt tyvärr, slarviga och omständiga i egen zon dessutom små och lätta som fjädrar och blir lätt överkörda. Ja vi har ju endel problem på backsidan, men största problemet just nu är hur ledningen valt att lägga upp försvarsspelet. Lite synd när man gör en bra match och vinner att de förmodligen tar det som ett kvitto på att sättet de lägger upp försvarsspelet är rätt väg att gå. Men nu ska jag inte raljera hoppas såklart jag har fel, lär visa sig närmaste matcherna innan jul. Det är viktigt för gruppen att vinna hursomhelst.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Rip Kirby: Angående AC måste jag säga att jag är av motsatt uppfattning. Riktigt jävla bra igår, och konkurrenssituationen på backsidan går mot det bättre. Igår krymptes LaLeggias oceaner av istid, mycket för att AC tog för sig.

En vanlig uppfattning bland experter är att man inte ska lira på fler än sex backar. Det må så vara, men i vår situation kanske det behöver snurras på sju. Mycket för att se var varje enskild matchbild tar vägen. Igår krymptes LaLeggias och FWs istid, Diddes och ACs stegrades. Från det mer passiva försvarsspelet i första så höll vi DIF allt mer på utsidan ju längre matchen led och vi bevakade ledningen. I det där rena rensspelet är Carlson väldigt skicklig, och jag vet inte om det är så att han bara adderade mer fysik i sitt spel från att ha sett helt överkörd ut i början av serien.

Att det finns strukturella brister går inte att förneka på något sätt, men vi har hittat vägar att vinna matcher nu. Det är inåt helvete viktigt, och kärnan i det vet jag faktiskt inte riktigt vad den är. Den främsta skillnaden nu mot för tidigare är att vi har ett mer än godkänt målvaktsspel och en effektivitet i rätt lägen som gör att vi får spela på ledning. Vi visar att vi kan slå lag från samma skikt i tabellen, dessutom vinner vi med god marginal. Men det kommer ta några matcher ytterligare innan konturerna av vad som är bra/dåligt börjar synas. Matchbilderna ser ut som tidigare under säsongen men nu vinner vi istället.

Den här ”streaken” kan ta slut lika snabbt som den ankom, men nog fan börjar något att formas i den bakre änden. Matchen imorgon blir riktigt klurig dock, mot ett IKO som inte lär lyfta ett finger för att föra matchen. Det kommer vi få göra, men deras effektivitet kan slå oerhört illa om vi tillåter allt för mycket zontid i egen zon, eller att släppa till så många kontringar som igår.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: Håller med dig. Satt och tänkte att varför går man inte på och stör närmare spelaren som har pucken. Sedan blir jag tokig på att motståndarna ofta släpps in rakt på mål utan att någon går in med kropp. Det ska inte få hända att man kan vandra in så lätt på kassen!

Vi spelar runt lite väl mycket ibland i anfallszon. Gå på snabba avslut när chansen finns. Vi har ju bra skyttar.

Rättar vi till dessa två saker finns det mycket goda vinstchanser i alla matcher i serien.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: det där sista, tro på sig själv, sluta grubbla och sluta fega, det är nog det viktigaste för det här laget!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Rövhatt vad skönt med 3 pinnar. DIF spelade slarvigt? Kanske det, jag tar poängen med glädje och utan förbehåll. Tycker dessutom att inställningen på gybbarna såg bra ut igår. Det här med kravställning som Gringubbe-Hartmann(sagt med kärlek) pratade om i samband med Brunsåsmatchen börjar lysa igenom. Och detta inkluderar även Alvarez. Han har sett förjävla loj ut men gillade hans insats bra mycket mer igår faktiskt.

Och en spelare som fått mycket skit av ingen anledning alls är Erik Andersson. Han ligger fan helt rätt i banan hela tiden, täcker av stora ytor och har hygglig fart på skridskorna. Ser gärna att man nyttjar honom högre upp i hierarkin, exempelvis i andra mellan Hartmann och Lodin. Tror att EA skulle skapa en fin balans i den linan. och ge övriga två tid och utrymme att vara lite kreativa.

Som så många andra stämmer jag in i hyllningskören av Sheriffen Perte Svensson. Defensivt monster som dessutom är sanlöst lugn med puck, vågar vända ifrån och vara kreativ. Och nu när Didde är tillbaka kommer vi ha två defensiva giganter att förlita oss på.

Nu ser vi till att följa upp med en vinst imorrn mot Oink.Vi har faktiskt chans att tangera SHL-rekordet för flest poäng på 3 spelade matcher. Låt oss bli historiska.

Alla till ladan! Forza TIK.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: Håller med. Detta passiva zonförsvar måste sluta omedelbart och vi måste börja köra med överbelastning som alla andra lag. Möter vi motståndare som är lite skickligare och vassare framåt än Djurgården så rasslar det enkelt till i kassen. Det kommer inte hålla... Och du har helt rätt i att det ger spelarna dåligt självförtroende. Sen visst vi har inte de snabbaste backarna, men förutom Albin Carlsson som inte riktigt hänger med så är det väl inte katastrof. Tror spelarna vill betydligt mer, men begränsas av att ledningen tror vi är helt chanslösa om vi inte spelar ett krampaktigt zonförsvar. Dessutom ser det ju ut som vi viker ned oss och allt ser bara jävligt B ut. Gör om gör rätt!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Rip Kirby: helt rätt denne var mycket svag tyckte synd om honom Freddan och Anre har nog en plan..
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
sargad: Didde i intervjun efter match fick ju den frågan och han svarade hela matchen 👍 Albin Carlsson håller helt uppenbart inte på SHL-nivå. Vare sig fysiskt eller tempomässigt. Vi har mycket att tacka Albin för säsongen som gick, men nu när vi steppat upp flera nivåer märks det ju klart och tydligt att steget iallafall hittills varit för stort för honom.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: visst är det så mycket svagt tempo i denna match och Timrå släpper till alldeles för mycket JJ var nog bäst ändå vi får en riktig holmgång mot IKO på lördagskväll då måste spel i egen bli betydligt mycket bättre
Positivt med Didde och Erixon som lyft laget sajac och Laleggia är fortsatt säkerhetsrrisker det positiva är pp
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Gorkyman: Ser ut att avverka 2 klubbar per säsong. Vad beror det på tro?
Låst ämne


Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Djurgårdens försvarsspel igår var bland det sämsta jag sett den här säsongen. Samtidigt som Timrå spelade finurligt i anfallszon och hade lite cojones i sina avslut.

Lööke: kan vi inte enas om att ditt fokus kommande matcher ska vara att dra iväg en handledare så fort du får ett halvhyfsat läge?

Men: Timrås spel i egen zon är det riktigt alarmerande. Nu har vi spelat snart halva säsongen, och vi håller fast vid detta passiva zonförsvar som gör att vi ser ut att tro att det är BP. Djurgården behövde inte mer än att få kontroll på pucken i anfallszon för att få ett minutlångt anfall där dom kunde spela runt och leta lägen.

Det syns att spelarna är hårt hållna av dessa direktiv och kämpar med att "hålla positionen". Man kväver sina impulser att förutse var en puck med största sannolikhet kommer att hamna efter en sargduell, vilket gör att man i princip alltid är två sekunder för sena i varje potentiell puckbrytarsituation.

Jag blir helt vansinnig av detta. Inget annat lag spelar på samma sätt. Kolla på lördag när vi möter Oskars. Dom må vara fladdrigt naiva, men jämför hur man agerar när Timrå får puckkontroll i deras zon jämfört med det omvända.
Detta håller inte. Timrå lägger allt för mycket tid och energi på att statiskt freda sig i egen zon och vänta på misstag. Vilket höll när man mötte ett Djurgården som strösslade med sådana, men inte mot puckskickligare och kyligare lag.

Tror också att detta till viss mån kväver spelarna lite. Som att man inte riktigt litar på dom. Och att man liksom vill övertyga dom om att "vi är så pass mycket sämre än andra, så det kommer att vara ungefär som att vi spelar BP även i 5-5 så fort vi inte har puckkontroll i egen zon".

Dock: en positiv konsekvens är att denna ständiga BP-träning gjort att det faktiskt ser bra ut när det ÄR BP på riktigt.
Och PP funkar också bra, vilket visar vilken offensiv potential som trots allt finns i det här laget. Men i PP är det tydligt och givet. Vi anfaller, dom andra backar hem och försvarar. I spel 5-5 hamnar vi ofta på passiva hälar i egen zon, och är djupt ner och med mjölksyra i benen när pucken erövras. Väldigt svårt att få till snabba kontringar då mot en icke-samlad motståndare.

Jag tror att den märkliga defensiva taktiken (som vi ju kört under hela Antes sejour) är nyckeln till Timrås problem. Och en högst bidragande faktor till varför spelare som Bohm och Erixon sett så vilsna ut.
Nu börjar den sistnämnda spotta upp sig iaf, hoppas det fortsätter så. Men görs det inte kraftiga omtag på den allmänna taktiken kommer det knappast hjälpa om man vill undvika kvalet.

Sen måste vi nämna Per Svensson. Alltså, det är fanimej en ren njutning att se honom spela hockey. Ge honom vilken situation som helst i egen zon, och han kommer att välja det absolut smartaste sättet att lösa den på.
Stark, smart, resolut och schysst. En drömback att ha i sitt lag. Vem faen hade trott att han skulle gå in i SHL och bara chefa?
R e s p e c t.

Och: jag är gnällig nu vad gäller defensiven, men jag är också jävligt stolt över hur laget tagit sig an de senaste två extrem-måste-matcherna. Trots baklås i spelet, trots käftsmällar hela jävvla oktober, trots kraftigt yttre tryck. Riktigt imponerande.

Hoppas att man iaf börjar återfå lite mer av den tro man hade när man gick in i säsongen. Flera av spelarna måste börja tro på sig själva, sluta grubbla och fega.
In och kör. Mål i arslet? Historia, nästa byte.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
tjobba: Håller med. Vinst mot Oskarshamn och vi har kontakt! Fredrik Andersson får gärna fortsätta med sin mustasch, det verkar vara en segermustasch. Didrik Strömberg får också gärna fortsätta att vara 100% med Timrå. Hans intåg betyder mycket. Nu ser jag ljuset, men mycket jobb återstår. Vi har klar vinstchans hemma mot både OIK och FBK. FBK har inte sett så starka ut på sistone.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Zäta75: Det såg ut som en kopia på Timrås tränare under vår förlust-streak. Momentum har svängt till vår fördel. Vore mumma med tredje raka mot Oskars imorn inför storpublik! Då kommer vi ha skaplig kontakt med lagen ovanför strecket.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Woody: Tydligen hade Timashov show igår när Brynäs vann med 4-0 mot Leksand inför storpublik. Brynäs på gång. Vi skulle behöva en spetsspelare som Timashov.

För övrigt anser jag att Walli Walterholm gjorde en bra match och förtjänar att spela högre upp i hierarkin.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Knafus: Falk såg rätt pressad ut igår i DIFs bås. Glad var han inte. De hade nog inte räknat med att få stryk av Timrå.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Knafus: Jyrgårn är ett lag i kris. Ligger sist om Timrå vinner sin hängmatch. Har sparkat tränaren och har ett uselt försvarsspel. Timrå på väg upp. 2 hemmamatcher i rad nu. Fullt möjligt att vinna båda. Oskarshamn på lördag och Färjestad på tisdag. Jag tror och hoppas på full hall trots vaccinationstjafs. Med publiken i ryggen och självförtroendet som 2 raka segrar gett ska fan både OIK och FBK få jobba hårt för att få poäng!

Forza TIK!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Tom Topp: Man törs hoppas fram till lördag klockan 14.30.....:)
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Knafus: Sörensen känns överskattad. Vad gjorde han igår förutom föll lätt, cirklade och slog dåligt avvägda pass? Eklund däremot, herreminje vad han kan bli bra
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Olle: TIK gjorde en bra match. Inte tu tal om det och man ska inte ta något från Timrås prestation. DIF gjorde inte en bra match. Med det spelet är det självklart att de ligger där de ligger. Man fick en känsla av fritt fall för deras del. Vilken uppförsbacke de har just nu. Räddningen ligger i om Eklund och Sörensen kan hitta en grym kemi för då kommer de vinna matcher. Med det försvarsspelet dom visat upp hela säsongen så kommer de behöva det.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Woody: törs man hoppas på något sånt? Som härdad medelpading känns det som ett troligare scenario med en hedersam förlust för Timrå, och giffarna förlorar sina två sista matcher. Men dom går upp ändå därför att Helsingborg får bara kryss i sin sista match!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
jå1: Jag misstänker att de sedvanliga foliehattarna stod i vaccinationskö i går och därför inte hade tid att hänga här inne. Konspirationsteorier mår dåligt av vinster och aluminiumfolie stoppar effektivt alla försök till uppkoppling. Får man önska sig en Timråvinst på lördag och ett Giffarna i Allsvenskan? Superlördag, here we come!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Olle: Ledig fredag, konsert med Moneybrother och lite krogsväng ikväll men startar dagen i sängen med lite highlights från igår. Ja matchen alltså. Kanske bäst att förtydliga om nu någon trodde nåt annat
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Sputnik: Samtidigt verkar ju alla motståndare ha en ursäkt när man spelar dåligt mot Timrå. Ju fler ursäkter dom kommer med desto bättre spelar vi så det är ju klart positivt. Kul med tre pinnar!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
jå1: Var gick matchen, vilken kanal?
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Hahl Bundy 2.0: Man har ju påpekat det några gånger. Men han ser ju inget konstigt i det beteendet.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
kulltorp: Ja det hade jag gärna sett en stor en. 🙂 Men det är långt dit.
Mer fascinerande är ändå att stoff lyser med sin frånvaro kvällar som igår. Men när det går tungt då är det en kavalkad av kaskadspya härinne. Fascinerande... som sagt.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Väggen vakna efter blundern!🥳🎉😍
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Bragd-Birger: Man känner ett visst hopp, det räcker så. Visst var jyrgårn dåliga, och vi var nedpressade i egen zon ibland på ett ohälsosamt sätt, men segrar bygger.
Tabelläget är ju aningen skrynkligt och det kmr att krävas en massa poäng för att komma ikapp.
Men de senaste två matcherna ger mig lite hopp.

Mike i en dumstrut, ja tack! :-)

Forza TIK!
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Kongo: 2 vinster på raken men ropar inte hej än.
Djurgården kan nog bli giftiga över tid när alla de 8 spelare som saknats får spela ihop sig och Eklund blir varm i grejerna. Jag anser fortfaranfe det måste ageras.
Låst ämne

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Om vi tittar på Djurgården, så är det nånting dom har så är det spets! Däremot har dom inte mycket till lag. Jag kan hålla med om Bryggman, han skulle kunna få en nytändning hos oss. Låna ut Olofsson och Liljegren och ersätt dom med Bryggman. Känns som en bra deal för mig.
Låst ämne

2256155 · »