1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580410 inlägg · 6216 ämnen

Forum

2693730 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Skulle tippa på att Jokinen nog har den bästa skridskoåkningen bland alla förstatränare i SHL.
Tja eller med Karlin hack i häl..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Just skridskoåkningen ser lite vassare ut än Antes
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0: Säger bara en sak VILKEN JÄVLA TRÄNARE VI HAR FÅTT!!!!! Åker skridskor som om han skulle kunna kliva in i vilket Nhl lag som helst o pushar jävlar i mig stenhårt ME LIKE A LOT!!!!?🇺🇿🇺🇿😎
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Synct: Som vilken* Menar jag såklart.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: sådär ska det se ut!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Att man säljer ut reklamplatsen där klubbemblemet ska sitta, sen att LB kallar det "Som vilket reklamplats som helst" Tycker jag klingar illa. Det är väl så nära Brödernas Väsby man kan komma men ändå inte.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Eftersom vi har märket på axlarna så har vi ju uppenbarligen inte något förbud mot att använda märket.
Tror det enda hindret egentligen är att styrelsen ser magen som en reklamplats.
Var ju egentligen samma sak med Örnen, först var den på magen sedan blev den flyttad till armarna till förmån för reklamplats på magen.

Ska det till en förändring måste dock en motion skickas in för hade de i sittande styrelsen haft ett intresse att åtgärda det här ä hade det nog gjorts redan.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Det här ska iaf jag se på söndag. Mer intressant än hockeyn som visas på TV nu.

youtu.be/aHo9icBCSlw?si=GgxG8AIL6aYk3ZCt
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
The great one: ja typ något sånt här... 🙂👌
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik1: ja Åkerström känns som en helt OK ersättare för Edfeldt. Det faktum att han hade ett A på tröjan tyder väl på att han varit uppskattad i Tingsryd i a f. Visst 28 år är ingen ung och lovande spelare längre men tittar man på statsen så har han väl haft en rätt bra utveckling i Tingsryd.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jo men han hade man ju kunnat tagit tillbaka om man velat? Så vi hade ju 9 backar på kontrakt.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Har tyvärr inte riktigt råd med så mkt men hade jag haft slantarna så.........
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Turkiska Tiken : 8 tillgängliga. Melander utlånad.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Eller mer passande, "Sköna Under" 😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: 9 backar hade vi va. Rindell, Lyytinen, Eronen, Forsmark, Svensson, Erixon, Strömberg. Edfeldt, Melander.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Japp! Kash is king😜 eller vore kul om någon kunde erbjuda 400k för att det ska stå HEJ.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Då tycker jag Ånge ska bjuda över så det får stå Ånge frampå.🤣
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH:

100%. Låt dom blåa inslagen vara i klubbmärket. I övrigt ska det vara rött o vitt. Röd och vit hockeydynamit. 🧨
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Yess han skicka samma till alla som skrev. Vi la nog upp samtidigt😅 ja jag vet inte ja, tycker det ändå känns luddigt på något vis. För vad äre som förbjuder att man har båda. Men ja, det går väll inte gö så mycket mer just nu förutom att lämna in en motion
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Propagandus: Årerts matchtröjor är redan i full rullning så någon ändring kommer inte ske till denna säsong enligt Lars b. Bifogar en bild vad han skrev
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: Jättekul...😎
Inte riktigt.

1. Ante efter jul - inte så bra.
2. O.Jokinen- känns som en jävla boost.
3. Johan Sundberg- inte så bra.
4. Fredrik Innala- känns lovande.
5. Dagens övningar i SCA-arena kunde varit mer tillgängliga för utombys med någon slags sändning.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Ja och det känns som att Åkerströms ålder kan tala för att det skulle kunna vara en billig lösning. Lite nu eller aldrig att ta chansen i SHL.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik1: Tycker att det hade varit en spännande värvning. Han kanske hakar på Lundmark. Tror inte att Kimmo gör samma misstag igen, dvs att bara ha 8 backar. Man får nog räkna med att nån av Didde/Erixon kommer vara borta då och då under säsongen också.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy 2.0:
Saxat från Hockeynews.
Sen är frågan i vilket skede Kapanen visat intresse.
Det var väl bara en back till in enligt Kapanen. Och då har inte Nässén presenterats än.

"Inga konkreta bud finns just nu att ta ställning till från SHL-håll.

– Men ett par dialoger är längre gångna. Jag, och vi som agentur, har haft kontakt med alla klubbar i SHL, säger Forsling."
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Varför tror du det?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Simon Åkerström på gång?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: försäsongsstället som användes för två år sedan tycker jag var jäkligt snyggt! Med vita ränder på armarna och tallarna på bröstet!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Debaclet HV71 rullar på. Nu slänger ordföranden Nubben under bussen i media samtidigt som han jobbar på att jaga spelare.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: den ena designen behöver ju inte utesluta den andra, skulle gärna se att man stående har ett tredjeställ. Där kan man köra något tradionellt ett år för att ett annat testa något helt nytt på tredjestället.

Tänk ett tredjeställ där fansen får ge designförslag, som klubben godkänner, där man sedan som medlem röstar fram designen till reklamfria ställ. Med premissen att de ska användas två hemmamatcher och två bortamatcher per säsong. Kring omröstningen kan man lyfta fram de partners som gör det möjligt. Nämn en fan-skara som inte skulle avundas ett sådant upplägg?

Man törstar ju efter att klubben någon gång vågar testa och experimentera med lite saker
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ja de är rätt snygga men jag föredrar när vi kör mer med bara rött och vitt. Eller ska vi ändra heja ramsan "chalalala rött och vitt, ååå rött och vitt" till "chalalala rött och vitt, blå rött och vitt" kanske? Bulla stället med rött och lite vitt på armar känns clean och måste man ha reklam så kan vi köra med Crippe stället
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Greven: Ja, de och Detroittröjorna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Allt i världen är ett fiasko alternativt skandal om man frågar Nisse
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
YourIntruder: Snyggt! 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: 68/69 var sista säsongen med ”wö-ställ”har jag för mig. Fick jag bestämma vore det dessa tröjor man körde med igen.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Den här varianten borde väl bara runt -68
Uppladdat:

450x300-img2149.jpegimg2149.jpeg

Kommentera

Sv: Apropå nånting...
JanneH: vitt är billigare att sprinta än rött 😅
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: ännu en gammal legend (även om han inte gjorde så många säsonger) med Timrå i text på tröjan... WTF liksom. Förresten... hade vi vita hemma ställ -69 tro?
Uppladdat:

450x300-program6869.jpgprogram6869.jpg

Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla:

Tack! Har dock läst mig till samma information på Giffarnas svenska fans-forum 👍
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: startelvan tränar säkert tillsammmans. Vanligtvis släpps den 1 timme innan match.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nåt helt annat. Varför har Giffarna stängda träningar? Vem bryr sig ? Är det vanligt i svensk elitfotboll ? Finns det ö.h.t. i svensk elithockey?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Kommer du att bli medlem och skicka in det du skrev igår inom kort till Timrå IK? Jag hoppas verkligen du gör det för detta är som sagt en viktig fråga för oss alla. Säg till om/när du har gjort det så kan vi dra ihop personer som kommer dit och röstar igenom tröjändringen så vi får våra vackra tallar på tröjorna.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jadu, det mesta som har med Timrå IK är fiasko. Eller hur? Bara amatörer hela bunten 🙄
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Spanarn: fel av mig på morgonen...Timrå IK hade tydligen inte teknik för detta. Fiaskoartat tycker jag.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SuneMangs: Avtalet är luddigt tycker jag, har dock inte sett det heller. Kanske är jätte tydligt också där det står att bara TIMRÅ får finnas på tröjan och ingen logga. Men känns märkligt med tanke på att under loggan står det Timrå ik, så kan inte se skillnaden där och varför vi inte skulle kunna ha det
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja trivs mä domm här ifrån förr i tin!!!
Dä va bättre förr 💪💪💪
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Själv tog jag för givet att ST skulle vara där och livesända, om inte TIK själva tänkte livesända på Youtube. Men det verkar märkligt tyst...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Spanarn: Det är frukost o förmiddag som gäller. Om det sänds vete fåglarna…
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ikväll? Började den inte typ nu 09.00?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Samma här!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Bara jag som hade förväntat mig livesändning från hallen ikväll ?
Kommentera

2693730 · »