1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581134 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 1921689 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Mora vann . Vi är sist .....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Det blev 1år i shl. Leksand,aik,modo skulle ju slakta oss i ett kval
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Sune: Nej. Han körde ”vända andra sidan till” och är en av de få backarna i SHL som ska nominerad till Nobels fredspris.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Sune: nä, Printz har såna där hållare på handskarna som dem små barnen har. Detta för att han inte ska tappa bort dem👊👊
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: ok du tycker så, det visste jag ju sen tidigare. Men jag tycker verkligen att han ska få chansen, min åsikt. Kan knappast bli sämre men det är fan dax att plocka bort Harde. Det är mitt statement.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: Eskelinen, Gracia, Björkander med Circoles som tätar bakåt och så Linus därframme hhmm... Värt att prova.
Nä, go kvävkl ! Nu har jag varit nog surmagad. Jo, ett sista tips, kan nog vara på sin plats att ta in riktigt grymma mentala coacher inför kvalet när själ-förtroendet är urholkat på grabbarna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Brattström står på huvudet tills forwards kommer och tar pucken.
Hardegård yrar runt...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Smokey:

Han var väl på väg att släppa handskarna?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: Tycker ändå att Drugge är den av alla backar som gjort minst misstag den här matchen. Han kanske är värd lite mer speltid?

;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Vore roligt om Brattström fick lite hjälp av backarna... Grymma räddningar dock!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Haha gör 3-6 vad får man se på isen fröken Boyes Dvärgen Palmberg bra Freddan du visar att de bästa ska spela. Svedberg så klart given mot Mora fattas bara det då kan du ta över Järved omg
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Såg ni Printz när han vek ner sig i fighten mot Djurgårdaren? Han viftade lamt med armarna som typ min syslöjdsfröken innan han sakta gled bakåt och såg rädd och harig ut.

Bratten och Wedin är väl de enda som står upp i afton...

Fy fan.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: inte fan hade Drugge varit sämre än vad Nubbens måg har varit dem senaste 6 matcherna...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Om inte Brattström får starta nästa match så byter jag lag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Modano: tycker vi alla här inne kan skicka ett mejl till nubben om varför harde får spela så mycket. Han svarar oftast.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Hockeyhjärta: men geee dig om Drugge nu, vafan hela huset brinner och du vill dra ner termostaten 2 grader.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: håller med. Skicka han och molinder långt härifrån
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
erathoo: Om inte de stora starka defensiva backarna klarar av att gå på kropp på ett vettigt sätt är det ju mycket begärt att en forward ska göra det
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Smokey: Stängde av Tvn vid 1-3 jag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Något känns fel. Varför drog Guter? Varför vaskar man inte om i kedjorna?
Vad tillför de senaste nyförvärven?
Varför ser det ut som om vissa av våra backar typ krattar i manegen och därefter ställer sig en bit bort så att måståndarna får all tid i världen att fixa in pucken?
Varför bänkas inte spelare som hänger med huvudet och synbart gör misstag efter misstag?

Har jag missat något?

Jo, kanske att damhockey känns mer fysiskt än TIK:s tacklingsprogram just för tillfället.

Och jag har snart inte råd att slänga ut fler TV-apparater genom fönstret:(
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle: hoppas Drugge ges chansen att spela nu. Kan inte vara försvarbart att låta samma uppställning spela nästa match.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: Gissar att han håller på Rögle. Men det är bara en gissning.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: Ett backmål? Nu blir nog Kinnvall bänkad...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Timrå IK - Djurgårdens IF 3-6
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
3 - 6. Förresten, på Tv - bilderna var en person på läktarn med Röglehalsduk?!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Modano: var tvungen att kolla och du har ju nästan rätt, 4/6 mål har hardegård varit inne på. Herregud skicka grabben till allsvenskan
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Sist Mora var här kom vi undan med blotta förskräckelsen. På förhand känns inte förutsättningarna för tre poäng jättebra nu.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
The great one: Ja men vi hade ju nött försvarsspel under uppehållet sa Freddan. Det var väl verkligen tur det, annars hade det varit tvåsiffrigt vid det här laget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Den enögde: det kommer du inte få uppleva, att Harde vilar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Andersson: Tyvärr så kan du ha rätt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Skrämmande att det kan se ut så här efter ett uppehåll där man har kunnat tränat och förbereda sig. Nä, bara glömma denna match även.

Mora på torsdag då är det 3 poäng som gäller och kriga i 60 min. Känns som det var längesedan vi krigade mer än motståndarna.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Timrå IK - Djurgårdens IF 2-6
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Nu släppte Brattström in mål idag , så då är väl han bänkad 8 omgångar
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: vi kan ju be dem snöra på sig skridskorna, svårt o se att det kan bli sämre än det vi bevittnar i nuläget.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Svärsonen Hardegård inne på alla nu GRATTIS NUBBS ! Värva Tjobba Fjudas så man slipper se kärring spelet i egen zon vissa hjärta för helvete era jävla divor fy fan SKANDAL
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: nån som tror att detta lag existerar i vår? Utan radikala åtgärder?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
William Eskelinen, Gracia och Björkander på läktaren!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Det är nästan lite lustigt att se hur Bemström bara står och väntar framför kassen tills Thörnqvist åkt förbi och missat pucken , och sen är det ju i princip öppet mål. Att ta bort spelaren fanns visst inte på karten idag?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Timrå IK - Djurgårdens IF 2-5
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Vad sägs om att släppa in 5 mål i snitt per match i 52 omgångar? Det blir 260 mål det bakåt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Tre allstarstjärnor till Hardegård och Printz, fyfan uslare backar får man leta efter.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Hockeyhjärta: Hardegård 0-4...nu får Nubben det jobbigt att få mågen att spela mot Mora..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
TimraStockholm: Hur kan man inte bli överkörd när man står där...
Kommentera


Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Den enögde: trist att det är så, jävligt låg och oproffsig nivå. Det är ju både genomskinligt och väldigt uppenbart att Hardegård har egen gräddfil
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Modano: Precis det du skriver har jag gått och funderat på länge. Hur i helvete går det ihop och tänkt att Challe kanske är en bra förhandlare när det kommer till junior..

"Komse komse" säger Challe, "Har ju hört att du gillar fin whiskey". När dom då har sina glassiga sammanstrålningar med golf och en å annan bastu-kväll överlämnas mutan.
"Klart pojken ska lira!", Säger en salongsberusad Nubbe..

Ja..det är bara så jag kan tänka mig att det hela grundar sig i, märkligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Backhandflipp: Fast jag håller inte med. Ja vi har en dålig trupp med SHL mått mätt...men vi försöker ju inte ens att gasa järnet och spela den hockey vi ändå kan. Som vi gjorde i fjol och framförallt i början av serien. Ngt har hänt i laget. Svedberg är ju högst medioker dessutom. Är det så enkelt att det är självförtroendet? Jag vet inte...
Vi gasar ju inte ens och tacklar. Det kan man alltid göra.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Bragd-Birger: Så har det ju varit ganska många matcher. Man tappar det fullständigt och ligger under med ett gäng kassar inför tredje. Motståndarna slår i backen och bevakar ledningen. Spelar av skiten liksom. Då går Timrå för reducering och lyckas åtminstone spela jämt mot motståndarna, i bästa fall göra ett mål.

Efter match står Freddan och säger "vi får ta med oss tredje perioden inför nästa match".

Vaggar in sig i en falsk trygghet och ser inte det faktum att vi inte lirar jämt om inte motståndarna slår av på takten.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Nä nu toppar vi i 3e kör Molla Bandklubban fröken Boyes i alla box o pp LETS GO FREDDAN och som grädde på moset in med Svedberg i 3e
Kommentera

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2018-11-13
Olle:

Exakt, det vi behöver nu är en keeper som får tillbaka tron i laget.
Kommentera

« · 1921689 · »