1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580632 inlägg · 6216 ämnen

Forum

« · 1948138 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Johannes Hedberg: Timrå- AIK med chips och poppisar snart då?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Tikkare: han hånflinade som en konsekvens av det Svedberg sa innan jul.

Det är karma.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Forsberg 1978: Och ni filmningar...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
är inte du i FEL forum?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: skitsamma vilken spelare det gällde. Vem fan försöker få någon att skriva ett treårskontrakt på deadline med ett bottenlag som kan åka ur om ett par månader?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Tjurn : är nästan beredd att hålla med. Han förstör och tar onödiga utv, är lite väl uppstudsig gulashkillen. Håller definitivt inte för SHL. Men vem fan gör det i laget? 3-4 stycken? Sen tycker jag Brynäs spelar jävligt fult ikväll. Den där Alcen är oxå en jävla tönt. Hånflinande gris. Man hånflinar inte som han gjorde efter sin filmning. Respektlöst och han kommer få betala en dag.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Herminator:

Kul att ni var upp och hälsade på i år.

Som någon sa tidigare, vi ses väl om 10-15 år igen. Ha det så kul med Tingsryd, Vita hästen, Västervik och Pantern så länge.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hockeyoraklet: Om det är den där spelaren som du syftar på som det sket sig med på 3års kontrakt så var det en back.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: jo men så brukar det ju se ut. En ok arbetsinsats men domaren är kass och vi torskar. Håller med om att dagens zebra var något utöver det vanliga men en konstant regel i hockeyuniversumet: DÅLIGA lag får sällan något med sig från domaren. Hade vi spelat bättre hade vi inte försatt oss i många av situationerna som renderar i utvisningsminuter. Vi är i särklass det sämsta laget i SHL, vi kommer spela mycket i försvarszon. I kvalet kanske detta kommer att jämna ut sig lite då vi förhoppningsvis kan ha lite mer puck än motståndaren. Mem herregud, 7 raka hemmatorsk? Vad är det för psyke vi går in i ett kval med? Det här laget måste avsluta serien med några stabila vinster, annars åker vi fan ur. Det är samma hänghuvven, samma losermentalitet som på perras/monténs tid, det här kan gå riktigt åt helvete.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Ni tar enögdheten till en helt ny nivå!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hockeyoraklet:

Var inte Karlsson som 3-års kontraktet handlade om...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Jockz: ja jag vill att ni ska va kvar i shl! Ut med mora
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: Har alltid hatat Brynäs. Eller i alla fall sedan 60-talet. De vann matcher på samma sätt då. Filmningar och skitsnack.
Pinsamt att se på plats. Fy fan för Brun-ass!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hockeyoraklet:Håller med dig. Timrå är inte ett vinnargäng just nu och varför skulle det svänga plötsligt inför ett kval? Nubben borde försöka få tag i en mental coach för det är det är den mentala biten som kommer att bli oerhört viktig i kvalet. Och just nu är både Oskar och Aik i klart bättre form än vad vi är.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hockeyoraklet: m
Köper en sak Med ditt resonemang, och det är att spelarna är fn proffs och inte amatörer. Dom har inget jobb på sidan som förr, som förra matchen så var det inte ok. Idag så är dom ändå där, men jag brukar inte skylla på domarna men idag var dom hel kass...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
blit inte förvånad av våra tabbar
pågått länge nuu
...mest oroad om vi tar med oss
detta spel i kvalet
huaaa då kan de gå illa
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
kulltorp: nä det kanske är för sent. Men det är ju vad som varit frustrerande med hela säsongen. ALLA har sett i vilket desperat behov vi varit av förstärkningar hela säsongen. Att då få höra att nubben har ryckt i Karlsson för ett jävla treårskontrakt på deadline när konkurrenterna har värvat hela säsongen, då blir man ju bara less.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Kovalchuk: Blomberg iaf, Persson gjorde väl inte många byten, spelade väl inte alls i andra och tredje? Så nere på 11 fw om dessa två också är skadade. Blomberg kan man nog räkna med hjärnskakning och minst en veckas frånvaro. Persson oklart
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Innan match krävde jag passion och känslor, resultatet var av sekundär betydelse. Vi var ju redan klara för kval. Jag fick det jag krävde och sådana här matcher svetsar samman ett lag. Jag tycker Timrå krigar på bra och ger dom godkänt!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Pigalle: Ursäkta språket, men du kan fara åt helvete med ditt skitlag.
Finns inget värre än dåliga vinnare. Hatar det i varje fiber i min kropp.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Öndulat:

Exakt vad hände med blodvitet? Olofsson borde åkt o visat, eller om domaren tittat på isen där blodpölen låg. Skandal.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hockeyoraklet: Din analys har tyvärr en tråkig lösning. Ny tränare inför kvalet. Men det kommer ju inte att hända.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Jag klagar aldrig på domare, är alltid den som menar på att domarn är lika dålig åt båda håll, men idag tycker jag fanimig att domarna var riktigt usla. Då Hållander åker ut glider brynäs spelaren och hånflinar.. Han vet vid de laget att han har domarn i ryggen, alla domslut kommer gå deras väg ikväll.

Sen då brynäs äntligen blir utvisad i situationen med Olofsson får han bara 2 minuter. Det var en blodfläck på isen där han legat, de ska väl fan vara 2+2?

Det är så tydligt visa matcher hur ovälkomna vi är i SHL, tro fan att AIK säljer mormor och köper spelare för pengarna då dom vet vad dom har att vänta i kvalet. Ikväll kan jag tillochmed tro på att AIK fått en formell inbjudan till shl bara dom lyckas vinna allsvenska finalen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: nä du har rätt. Som spelare i Timrå vaknar man säkert upp med ett flin dagen efter man spelat match där två spelare tacklar (och skadar) egna spelare istället för motståndaren, man släpper in ett mål i PP när man jagar kvittering och på sista målet åker tre spelare och tittar på pucken medan motståndaren avgör i tom kasse. Det är en laginsats värdig ett eget nummer på en cirkus.

Fråga dig själv om du har en bättre känsla idag än förra gången vi åkte ur. Då hade vi heller inget skickligt lag men visst kändes det väl som att vi var numret större, på förhand, den gången också va?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
TÖM OCH GLÖM....
Precis som när man förlorat en kärringjävel....
Det finns 1000 och 1000 åter!!!!
Sen undrar ju hur man kan klaga ikväll!!!
Svedda släpper in ett dragskott ifrån sargen vid 2-2 och 2-3...i PP...
Hur i h-e kan man släppa in mål där!!!!
Och vi ju kunde haft 3-0 I början utav andra....men...1-2...!!!
Nä....Vi vinner de sista 10 matcherna och slipper kvala...
Godnatt
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Ja nu har man sett den klart sämsta domarinsatsen i den här arenan. Klappkassa är ett understatement.
Sen undrar man ju fortfarande varför Nubben & co inte har sett en anledning att förstärka laget under säsongen.
Hur många mål har vi släppt in i PP?
Nu har tåget gått o kval väntar. De snålar sig genom säsongen och det kan mycket väl stå dom dyrt, väldigt dyrt. Men va fan ny match på måndag, träningsmatch!!
Brynäs kan verkligen utnyttja svaga domare..... men va fan de tjänar på det.... tyvärr.....
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hur många nya skador blev de ikväll tror ni?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Det här att hålla en ledning är inte riktigt vår grej vad? Vet inte hur många matcher sen jul som vi faktiskt spelat bra och sett ut att gå mot 3p, men därefter bara haverera och på något vis tappa matchen.
Jag är bekymrad och orolig inför ett kommande kval. Fan skärpning! Få ordning på spelet när vi har en ledning så kanske vi kan vinna någon match och åtminstone få liiite självförtroende inför kvalet.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hockeyoraklet:

Bra olle👍🏻 Återigen en KLOCKREN analys...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
11 raka , då kan de gå . Vägra kvala ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Hockeyoraklet: håller med, vi borde gjort 4-5 mål idag för fan
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Tjurn : Tack för att du önskar oss lycka till
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Många charmtroll som är inne och sparkar på oss som ligger ner, utslagna. Snyggt o tufft 😉

Återigen, lägg ner det här nu och gå in i försäsongsbubbla, eller så har Freddan o grabbarna redan gjort just det.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: vette fan om jag skriver under på det här med krigarinsats. Domaren var inte bra men vafan, vi får massor av powerplay och förlorar matchen på ett boxplaymål. Det måste vara fullständigt karaktärsdödande att spela i ett sånt bedrövligt hockeylag som Timrå IK just nu. Spelare för spelare kanske vi är bättre än kvalmotståndare men Timrå IK som kollektiv är ett riktigt psykfall. Vi kämpar och sliter men hittar alltid ett sätt att förlora. 7 raka hemmaförluster? Sparka tränarna, det här är sämre än på holkens tid.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
The great one: snacka inte om filmningar Gallo är en tönt riktig jävla tönt! Lycka till i kvalet👃
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Agenten: Ödmjukhet. Ganska klädsamt; prova nångång.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Forsberg 1978: Men håll dig till eran jävla tråd din pajas.
Kommentera


Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Forsberg 1978: vad skulle vi ha för?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Jensen_12: Kan ta ett matchstraff där men att ni inte får något matchstraff är en gåta! Shinnimin i plastsjö hade passat hos er...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Agenten:

Har ändå respekterat Brynäs fram tills ikväll. Men idag så tillhör ni grisarna. Bra hockey med era filmingar 👏🏻👏🏻👏🏻 Svin.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Forsberg 1978: Det får han. Men tveksamt på att pajasen i brunass får.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Horibel jvla utvisning då vi har 5 min PP. Äckliga Brynäsare.

Bra krigarinsats ändå.
Janne gör sin bästa match.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Forsberg 1978: ja, nästa match. Till skillnad mot er kapten som lör bli avstängd efter att först cross-checka mot halsen på Söderberg och sedan peka och klaga över att han faller ihop.

Stabil kapten där.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Timrå IK - Brynäs IF 2-4
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Kovalchuk: instämmer!!!1
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Matsg: jag börjar ifrågasätta Freddans coachning på allvar.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
Trevlig Lördagkväll. Vi ses igen om 10-15 år.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2019-02-16
kulltorp:

Anser nog att domaren har varit ett genomgående tema här inne en längre tid.

Men eftersom det verkar viktigt för dig att skydda dem undrar jag bara varför du inte gör det här också.
Kommentera

« · 1948138 · »