1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580355 inlägg · 6216 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19

2241491 · » Till forumet


Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
erathoo: Och Ohre -Löven 1 -1. Förlängning.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
jå1: Jo och närmar oss säker mark lite grann. Men som det sett ut så känns det mest som konstgjord andning vid vinst tyvärr..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Känns bra, precis den typ av match vi vinner. Måstematch!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
erathoo: 2-4 nu, Fladeby igen....byt mot Olofsson för bövelen...
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
erathoo: 2-3 nu Fladeby, han har ett bra skott, skulle säkert platsa i TIK. ha ha..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Skulle ljuga om jag säger att jag längtar till matchen. Det är ju inte en oviktig match dock. Vi går väl om Dif vid vinst?
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Det sitter en SCA chef i Timrå IK´s styrelse ...
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: nästan roligare och kolla på Timrå light. (TIF).
F-n nu gjorde BIK precis 2-2
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
jå1: Hur är pulsen inför imorn? Själv har jag faktiskt inte sett en hel match på de senaste 4 matcherna, gått in och ut på sändningarna för att psyket inte pallar med hur mycket som helst..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
roger_sundsvall:
hellre en stödkampamj
ledningen sitter ju som
trötta ÅSNOR o inte gör nåt
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
jå1: Haha eller Timrå gör 1-0 och 1 minut senare står det 1-2 till LHC. 1-5 till LHC efter första på 5 skott.. 😅
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
31okt - 31 dec
: supporter stöd ..sida vid sida...♥️
swish o sponsorer i 3månader
👍
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Hahl Bundy 2.0: Kulmen i låga kommentarer kommer imorrn när cluben gör 1-0
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Hahl Bundy 2.0: Nått måste vi ju få vara bäst på... 😅
Nåja hoppas Nubben och CO kan vända detta. Det är inte kört, men känns som mount everest som skall bestigas för att vända detta..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Blir så förbannad. Nubben erkänner mer eller mindre att bygget var för naivt och att han inte hade koll på tempot i SHL. Svårt att tänka mig att man kan träna sig ur detta och att allt är en inställningsfråga. Vi spelade bra mot Frölunda och blir ändå utspelade, säger endel. Nä gör något medans vi har tiden på vår sida. Behövs förstärkningar nu.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Ärligt! Jag är fruktansvärt irriterad o frustrerad över kräftgången jag också... otroligt mycket faktiskt.
Men... just nu känns det som att det är en tävling i att spy bajs o galla över Timrå o ledningen härinne! Nästan i klass med Brynäs gb... tyvärr.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Klarar Oskarshamn uppgiften så har Timrå ledningen inte ett skit att skylla på. Det syns tydligt att man inte lärt sig ett skit sedan sist det begav sig.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Hur kan en hel artikel ge så få svar? Kan föreningen snart sluta att prata i klyschor och ge riktiga svar på hur vi ska vända de här för att skapa förtroende igen. Det är inte att förlorar så mycket som är värst det är bristen på glöd och svar som i alla fall får mig att tappa hoppet.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Förstår inte alls varför vissa här inne anser att Lööke ska lånas ut, visst han kanske inte har gjort poängen som i HA, men tycker redan han visat att han håller bra SHL klass! Riktigt bra längs sargen, vinner de flest dueller där, teknik och skridskoåkning av hög SHL klass, saknar jämnheten, men han är 10 matcher in i SHL han kommer växa in i detta.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Haha jag hade samma tankegångar..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Olle: Haha ja man minns ju den minst sagt luddiga Aktien folk skulle köpa. Mitt i brinnande missär där inget skulle gå till dåvarande trupp.. 😅
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
roger_sundsvall: Man hade ju nånstans önskat att Chefen på SCA var en fanatisk timråsupporter och slängt in lite feta Dollars..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Ja det blir väl en repris av vår förra sväng i SHL. Det verkar ju inte finnas pengar till något annat ändå så det är väl bara att skicka ner förväntningarna hela vägen ner till källaren så att man inte behöver nalla mer på hjärtmedicinen denna säsong.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
backa nubben...t.ex..
samt fjolårets stödbiljetter
...
om sponsorer skjuter till
övertygad att folk..oxå ställer upp
Inte göra nåt..Suuuuger
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Olle: Själv förväntar jag mig nått bottenskrapn från nått SHL lag som värvar in under säsong och gör sig av med spelare om det mot förmodan blir nyförvärv..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Heisenberg: Pappa betalade bra för den beskrivningen.. 🤭
Förlåt den var låg.. Men kunde inte hålla mig.😁
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Nisse på Mon or: jo fast ett allsvenskt lag får väl låna Max 2 spelare från SHL. Klubbarna i SHL väntas väl börja värva spelare som inte tar plats i NHL snart (inte vi då) och då släpper man på spelare till allsvenskan. När detta sker kanske inte Madsen och Olofsson är så heta på utlåningsmarknaden längre? Kanske till troja eller Kristianstad? Lööke borde gå att låna ut men han kanske man fortfarande hoppas ska kunna klara av SHL?
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Andersson: Det är Jacob Olofsson. Jag vet det utan att behöva kolla upp det för jag minns hur mycket jag skrattade när jag läste det första gången.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Många bäckar SMÅ
swish...sponsorer m.m
om inte klubben gör nåt..måste andra göra nåt
evig väntan på kval...vem fan vill de??
inte göra nåt...de är man Trött på
säg 3månaders insamling till årsskiftet t.e.x
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Andersson: Utan fusk så tror jag på JO.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
roger_sundsvall: det handlar om ett antal miljoner. Låter svårt. Det måste till sponsorer...
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19 Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Andersson: Hanzl?
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Avslutar med dagens luring . En spelare i vår trupp beskrivs på eliteprospects ... vem ?

Very all-round two-way center. Soft hands and a capable skater. Works hard and has a good frame. Skilled shooter and passer and a very good team player. (EP 2018)
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Det är denna förbannade långbänk, igen, som är så jobbig. Det ska väntas och väntas...gör nåt gör faan...
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Om det nu är så
att allt handlar om pengar....som vi inte har
och att vi har den..trupp vi har..inga nyförvärv
SKULLE folk ställa upp på en swishkampanj ???
i så fall...måste den börja Nuu
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Nisse på Mon or: Lite jobbigt spela matcher med 2 kedjor då ....
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Olle: om man bortser från vad Backlund och Torines säger...Mora går ju knackigt. Skulle inte Lööke, Olofsson, Madsen, Liljegren, Erik Andersson och Albin Carlsson kunna göra nåt där på utlåning?
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Labban: ekvationen går inte riktigt ihop hur man än vänder och vrider på det. Vi har en jättebillig och för dålig trupp. Vi har inga pengar att förstärka med. En dokumenterat dålig huvudtränare ska nu rädda SHL-kontraktet…igen!

Varför skulle vi överhuvudtaget gå upp? På riktigt. Sa man inte att denna gång var vi redo? 10 omgångar in i serien så står sportchefen och säger att man inte var beredda på nivån? Komma med en jävla lådbil till ett formel 1-lopp. Jag kan kasta pengar på Livets Ord som knackar dörr istället, dom lovar iallafall lycka och ett inre lugn.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Labban: De borde väl finnas nåra spelare som skulle passa oss,finnar,tjecker ryssar i olika ligor men ekonomin fick ju inte äventyras!!! Jävla skitsnack öppna lädret o köp annars e vi i modoligan igen!!😈😈
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Statistik så här långt , apropå förväntningar . Lite jobbigt att Lagkaptenen samt de 2 tänkta toppbackarna har sämst +/-

www.eliteprospects.com/team/11/timra-ik?tab=stats&sort=tp
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Nisse på Mon or: Samtidigt var man väl öppna för att om Nubben kommer och vill förstärka så kollar man ju också över vad det går att göra, så på ett sätt blev man inte klokare av den artikeln.

Torines var sa ju att han hoppad ju ändå folket kommer.
Med mottot "älska mig som mest när jag förtjänar det som minst. "

Kan ju vara bra att trycka på att det är viktigt att folket kommer, då det är en förutsättning att man skall kunna värva etc istället, även om Torines inte kanske vill slänga laget under bussen. Givetvis har Nubben pratat mycket med Torines och han vet nog mycket väl att truppen inte håller, men vill hålla modet uppe typ..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Nisse på Mon or: Borde vara uppenbart redan nu att det krävs förstärkningar. Men kommer bita mig i tungan och hoppas såklart det bara handlar om inställning ..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Sputnik: Jobbar dessutom kopiöst, speciellt i BP.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Detta måste betyda att förstärkningar kan vi glömma. Då kan Timtå IK glömma SHL, swishkampanjer och publik. Jag har gärna fel, men åker inte 30 mil*2 med övernattning, förrän ett konkurrenskraftigt lag ställs på benen. Medel fanns tidigare, och enligt Nubben skulle truppen se annorlunda ut i slutet på serien. Dags att leverera...
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Nisse på Mon or: Säljande kommentarer har dom aldrig varit bra på, passivitet däremot är dom bäst i klassen på. Blir det 3000 pers, i morgon?
Muppetshow!
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Konstigt detta med förtoende. Jag har tappat allt förtroende för hela organisationen. Men som man säger. Vi har förtroende för xx ända tills vi inte har det.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Nisse på Mon or: Taket ska väl rasa in först.
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Labban: Ja ger nog upp snart, Torines och Backlunds svar

"Det handlar nu om att få fart på vissa gubbar som inte har presterat som de kan.

– Det blir en tränarfråga att skruva på det här. Men jag är inte orolig. Vinner vi i morgon är vi plötsligt förbi Djurgården och en poäng i från Linköping."

"Som det ser ut nu är det spelarna och sporten som ska vända det här. Det är ingen styrelsefråga utan det här måste sporten skruva på och fundera över, hur vi ska vinna matcher, för det är vad det handlar om."

Tackar snart för mig denna säsong och syns åter i HA när man smält denna säsongs missär..
Låst ämne

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Labban: i ST nyss få intervjuades vår vän Backlund i styrelsen och Torines. Inget nytt direkt. De har den trupp de har, och det är tränarstabens sak att få fart på spelarna ungefär...ekonomin får inte riskeras, men om Nubben kommer och begär medel för nya spelare, så får man titta på det. Allt sägs väl inte rent ut, men ska jag tolka detta så är inga nyförvärv på g i närtid. Styrelsen har förtroende för hela organisationen.
Låst ämne

2241491 · »