Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mikenomad:
Verkligen lysande! Precis vad man ville läsa i nuläget. Det blir nog svårt med poäng där. Och fortsatt bottenstrid...
Timrå Icon:
"Nu dricker ju inte jag alkohol..."
Verkligen!? Hur som helst är det INTE särskilt gott att halsa en sån där. Förslag: Tillsätt en minst lika stor del Tonic Water.
Timrå Icon:
Jaji, seglet har de rätta färgerna till och med. Bara att vaska leken och lätta ankar, med andra ord - skepp ohoj!
Timrå Icon:
En kvarting Explorer då förstås. Eller två eller fler. Ingen dum idé faktiskt! Då kan vi HS-are delta själva också. Det borde ju vara lättare att lära sig ett kortspel än att på rekordtid förvandlas till en hockeylirare av allsvenska mått.
mikenomad: Men uppehåll och Timrå IK verkar inte vara någon bra kombination kan vi vara överrens om.
Ett till uppehåll så måste de nästan åka skridskor bakom en kona sedan
Smokey: Ja det är sant. Ungt lag och tungt ansvar är sällan en bra kombination.
Men det finns två spekter i det här. Både a-lag och klubb skall må bra. Båda behöver en troligen omstart ända från barn- och ungdomsgrupper som skall vara basen ända upp till elitnivå. Det tar nog betydligt längre tid att få ihop än en liten spetsig trupp på kort sikt. Men går gör det ju. Och är det några som kan fixa det så är det denna ledning tror jag
Timrå Icon: Det är också sjukt mycket stolpe ut och unga misstag i jobbiga lägen.
Men jag vidhåller att det finns möjligheter i det här laget. (Om den möjliga möjligheten är att överleva i den här serien)
Det handlar nog också mycket om psykologi. Gruvan blir tråkigt nog bara djupare och djupare och leran allt svartare och mer blötkall.
Vi behöver få lite syre nu.
Vi har spelat jämt mot Västerås, Djurgården, Oskarshamn och några lag till. Ge oss syre nu!!!
mikenomad: Byter tråd....
Jag säger bara Jimmy! Att man inte nyttjar hans kunskapsbank är för mig en gåta
Smokey: Tror nog att Österrike kan tänkas vilja ha honom. Han är ju trots allt landslagsman och inte den första som misslyckas i en bättre liga.
Ungefär som när vi får tillbaka en svensk SHL-stjärna som misslyckats i KHL.
hubbenorlen: Korrekt!
Och dessutom borde vi ha ett totalt generellt förbud mot att målvakter med flyt går ut i pressen och slår sig för bröstet. Fast i det här fallet kanske det underlättar för oss att få behålla honom i och för sig......
Dream Team:
ja de var ett tag sen vi hade utsålt sist , kan de ha varit 2009 mot Modo ?
mikenomad:
de skiljer ett mål , inte kanonbra att släppa mål från mittzon heller
Fy vad jobbigt! Men jag tycker nog att vi faller ett steg framåt från förra matchen!
Och bara därför att det här inte är en vanlig jävla dag, då beslutar jag att alla 24 sköna typer som nu gillat min utmaning. Får en ny chans!
Så fort Timrå tar en trepoängare, då kommer inbjudan om datum och tid på Curres!
Kan någon moderator se vilka jag ska bjuda?
Annars får Ni väl skicka ett PM om att Ni gillat det jag också gillar!
Be there!
Andersson: Man ska väl förstås inte vänta sig annat...men fanken vad lyckliga kommentatorerna blev när Löven gjorde3-2...och shit vilken gravstämning när TIK gjorde 2-1
men men...det är väl så det är
Dream Team:
det är en rungande .... islada här lika bra kvalite på kommentatorn också
plexit gick sönder nu
Redigerad kommentar
jå1:
jag har skickat argt mail . Håller mig till viaplay o s24 istället HA play får ge mig 89 kr om ja ska se nästa match