1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580908 inlägg · 6216 ämnen

J18

« · 1678683 · » Till forumet


Sv: J18
Knylan: likna Elias med någon som tar mindre ephedrine...


Foppas tidiga intervjuer var skapligt stappliga med...

HeHehehe Börje...
Den var rak och tydlig dock...
Kommentera

Sv: J18
El Maco: På ett mål där pucken kanske inte ens var inne...All heder. Vårt prisskåp är ju inte direkt överfyllt
Kommentera

Sv: J18
Vilken avslutning på säsongen. Seger i 14 av 15 matcher. Förlusten på overtime. Grym insats. Och en medalj är en medalj.
Kommentera

Sv: J18
Rip Kirby: Grattis som fan, J18.  nu kör vi vidare på det här vinnarspåret i hela föreningen från och med nu och kommande säsonger
Kommentera

Sv: J18
Knylan: En final är alltid en final och en enorm morot att sträva mot, men på något sätt kan man väl säga att brons är "det lilla guldet". Detta eftersom målet i en grupp alltid måste vara att vinna den sista matchen och tar man då silver så har man ju på nåt sätt ändå avslutat negativt. Nu var gårdagens semifinaltorsk extra bitter med tanke på hur den avgjordes och självklart ska man sträva dit, jag säger inget annat. Förbannat starkt av den här gruppen ungdomar att prestera som bäst när det (nästan) gäller som mest! :-)
Kommentera

Sv: J18

Det blev brons fan i mig. 6-1. Dahlén gör hattrick och 5+0 på två matcher, när det gäller som allra mest. Det går ändå inte att komma ifrån att det känns lite surt ändå, efter gårdagen. Framförallt om nu Brynäs skulle vinna finalen.

Kommentera

Sv: J18
Haha, Elias Pettersson blev intervjuad nu efter andraperren. Var så nervös att han glömde frågorna. Det finns potential till en ny Nicklas Bäckström när det gäller såväl det sportsliga som när det kommer till intervjuposition, fågelholk.
Kommentera

Sv: J18
Rip Kirby: Och 5-1 nu, Wiberg. Som gör ett mål shorthanded även idag, precis som igår.
Kommentera

Sv: J18
Knylan: 4-1 nu :)
Kommentera

Sv: J18
2-1 till oss efter 8.33 i bronsmatchen.
Kommentera

Sv: J18
Rip Kirby: Jaja, båda lagen satte varsin puck på nolltid men spela roll. Matchen ändå över.
Kommentera

Sv: J18
EArk: Surt så in i h-vete. Förhoppningsvis hittar man nya krafter i morron m.h.a demontränare Stridh om inte annat!!!

Motståndare blir f.ö Frölunda. Bara minuter kvar och underläge 0-4 mot Leksand. 
Kommentera

Sv: J18
El Maco: ajajaj, jobbigt då man haft ledningen med 1-0, 2-1, och 3-2, men nu får vi se till att ta bronset imorgon istället
Kommentera

Sv: J18
Allting är T J:s och Linkans fel. Det har hållit på i många år...
Kommentera

Sv: J18
El Maco: Slut. 4-3 Brynas.
Kommentera

Sv: J18
El Maco:FAN
Kommentera

Sv: J18

Ser skotten efter tredje, Brynäs verkar ha legat på bäst i tredje. Matchbilden nu?

Kommentera

Sv: J18
EArk: Säg något briljant Stridh!
Kommentera

Sv: J18
EArk: pp Timrå, som även tar time out
Kommentera

Sv: J18
El Maco:sudden blir det, 10 min spel 4 mot 4, straffar om det ej blir något mål
Kommentera

Sv: J18
EArk: KÄMPA!
Kommentera

Sv: J18
Knylan: kvitterat.....
Kommentera

Sv: J18
Sista 5 nu, kämpa...
Kommentera

Sv: J18
Nu börjar han kliva in i handlingarna ordentligt Elias. Fick med sig ett nytt PP nu också.
Kommentera

Sv: J18
EArk: Så jävla bra. 3 - 2 Dal'en efter ASS Pettersson, jiiiihaaaaa
Kommentera

Sv: J18

EArk: Man gör sitt bästa för att ställa till det. Såg inte vart den tog men Björnfot slashade Brynässpelaren mot huvudtrakten efter deras 2-2 och ännu ett BP. Måste skärpa till sig.

Men herregud! Dahlén 3-2! Vilket jävla förarbete av Elias Pettersson!

Kommentera

Sv: J18
EArk: 3-2 Dahlén ASS Pettersson
Kommentera

Sv: J18
kulltorp: tyvärr 2-2 efter ett bra pp från Brynäs 
Kommentera

Sv: J18

Vilken jävulsk holmgång..Brynäs pressar bra alltså...

Kommentera

Sv: J18
Knylan: Dahlén pangar upp 2-1 i krysset
Kommentera

Sv: J18
2-1 Dahlén! Jävligt snyggt. Skott från slottet i PP.
Kommentera

Sv: J18
EArk: Och Brynäs börjar ta över spelet... hmm.
Kommentera

Sv: J18
Knylan: ajdå 1-1...
Kommentera

Sv: J18
Diddeli: I fem mot fem så tycker jag att vi har detta, betydligt mer aktiva än Brynäs. Det märks att man har bra självförtroende. Mycket glädjande att se hur de fullkomligt skiter i den där plågsamma ödmjukheten som vi TIKare för oss med hela tiden, att vi ska vara försiktiga och artiga, inte vara så kaxiga. De bara kör. Det gäller bara att man lyckas göra det utan att dra på sig BP.
Kommentera

Sv: J18
Knylan: hur ser matchbilden ut annars?
Kommentera

Sv: J18
Friman SR:Yes short hand Goal, 1 - 0 TIK, oj 3 mot 5 nu, hållit sista nu....
Kommentera

Sv: J18
5 mot 3 för Brynäs i ca1 minut
Kommentera

Sv: J18
Knylan: Mumma! Bjudningar tar vi emot med värme ;)
Kommentera

Sv: J18
Friman SR: Box play mål timråledning 1-0
Kommentera

Sv: J18
1-0 Wiberg shorthanded! På en riktig jävla groda från keepern.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: J18
Knylan: Det funkar kanon nu. Tjitt, hoppas det blir boxplay i alla två sista minuterna nu....
Kommentera

Sv: J18
Grabbarna kliver ut stenhårt i alla fall, jag trodde att det skulle bli lite avvaktande och nervöst. Tvärtom.
Kommentera

Sv: J18
Friman SR: För mig flyter det kanon i alla fall.
Kommentera

Sv: J18
Men herregud, vad är det för mick kommentatorn har.
Kommentera

Sv: J18

Hjälp vad det buffrar för mig. Finns det något trix? Vad göra?

Kommentera

Sv: J18
nectis: Nyköping.
Kommentera

Sv: J18
El_loco: vart spelas dagens match?
Kommentera


Sv: J18

Att SSK åker ner, ett lag som tillhörde gamla Elitserien åker ur Allsvenskan var ju inte alls trevligt, Pantern vad är det för något? Sundsvall i Allsvenskan blir också spännande. Leksand mot Malmö byter jag alla dagar i veckan. Alla har en åsikt om hela Sveriges Leksand, ingen har en åsikt om danskar.

Kommentera

Sv: J18
Nedsläpp 14.10!!!
Kommentera

« · 1678683 · »