Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
Låter bra det. Även de oinsatta bör ha rätt att yttra sig. Ungefär som jag i ämnet hockey... : )
Nu: Hemåt - mot spånken!
sargad:
"Off tonic"... Är det sånt där som brukar kallas Freudiansk felskrivning? : )
mikenomad:
Det finns en del undantag dock. Vi behöver inte gå särskilt långt tillbaka. Hösten 2007 gick GIF upp i Allsvenskan och Sverige kvalificerade sig för EM-slutspelet. Exakt samma sak inträffade hösten 2011. Omvänt så misslyckades Giffarna att ta steget upp hösten 2009, samtidigt som Sverige missade VM.
Känner du att det finns en del som talar emot din teori nu eller...? : )
Snoop:
Utan att vilja vara alltför kaxig, så räds jag inte Portugal särskilt mycket. Traditionellt har vi haft ganska lätt för dem och de har visat tidigare i kvalet att de har problem mot betydligt sämre motstånd än Sverige. Vi har slagläge!
Redigerad kommentar
Dream Team: Kanon!!
Egentligen borde de få ersätta all whiskey man blev tvungen att tröstdricka istället.
Och tv:n som ligger ute på gården
Snoop:
Jag tippar kryss. Men 0-0 är ett överskattat resultat på bortaplan, så jag går för 1-1. Och visst, Ibra nätar. Samt den där andra.
Idag glömmer vi att Timrå är ett bottengäng i hockeyallen, idag ska vi njuta av att se Ibraa bomba Sverige mot Braaaziiil !
Hoppas och tror på 1-2 till Sverige med Zlatte som segerskytt och där han efter matchen hånar hela Portugal.
Berka:
Javisst, nu känns det tungt i ca ett halvår framåt, men sedan lär man väl orka ladda om förr eller senare. Nu väntar framför allt play off till VM och därefter lär man främst följa Timrå IK:s vidare äventyr...
Berka:
Låter kanon det! Inte minst det att du har varit på Norrporten också. Där bor en annan under sommarhalvåret. Tyvärr, dock inte helt ovanligt, så slutade säsongen i moll. Med minsta möjliga marginal... : (
Timrå Icon:
Ja, bland annat för att få de där årsunika flaskorna. Tyvärr "glömde" jag att göra det 2010 och grämer mig än i denna dag.
Tänker nog sluta lite tidigare i dag, jag också. Blev så grymt abstinensstingslig efter allt detta läsande om ädla drycker, hmmm...
DJ Hemp: Precis! Den vanliga klassiska Blossa Starkvinsglöggen är bäst men man måste alltid köpa årets smak bara för att liksom....
Ja vi säger whiskey och rökt korv! Det är en höjdare! Nää man kanske skulle ta och flexa ut *host*
Timrå Icon:
Glögg - helt ok! Jag brukar köpa årets Blossa-glögg. Kanske inte alltid så fantastiska smaker, men flaskorna är jävligt fina. Annars föredrar jag den "klassiska" smaken. Huvudsaken är att det är så många promille som möjligt...
Whiskey och rökt korv - den köper jag!
Berka: Det var fasen inte dåligt! Om du nu inte står i DIF-klacken vill säga...
Ja då ses vi!
Redigerad kommentar