1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581152 inlägg · 6216 ämnen

Silly Season 2017/2018

« · 1822562 · » Till forumet


Sv: Silly Season 2017/2018
DJ Hemp: Ser att ni bara har 6 spelare på kontrakt,vad händer med Timrå ik?

P.S ville bara retas lite med er,vi har ju nämligen vårat lag nästan klart redan.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
lungan:

Det var ett genitiv-s på slutet.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
SMÅLAND: Måste vara den malmöbördige Viktor Öhman i så fall(Västervik hade 2 spelare med samma för och efternamn). Den du syftar på som var inblandad i rattfyllan och åkte av vägen har redan skrivit på för sin moderklubb Modo. Däremot säger jag ja till Malmö Öhman, speedig spelare med bra skott, däremot ingen storlek i Modanos smak. Måste ringa min bror som håller på Västervik och skrämma upp han lite att Öhman kommer till oss. En av hans favoritspelare i VIK. ;) ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
EArk: oväntat. Stämmer överhuvudtaget inte med det Nubben sagt om att de spelare som kommer värvas ska vara mell 20-24 år.

Nä, ni skojar han lirade ingenstans förra året ser jag nu😃
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
lungan: Söråkers Wayne Gretzky
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
lungan: Kommer närmast från Italienska ligan skulle man kunna säga...
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
DJ Hemp: Vem är Crippelinas?
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
DJ Hemp: Jag hörde att Viktor Öhman som körde av vägen i Västervik var på G...
Hörde det på Servus i Sörberge i helgen!
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
JanneH:

Endast formaliteter återstår innan Crippelinas underskrift är ett faktum, fick jag just höra från en säker källa som helst vill vara anonym.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Klappat och klart som vi vetat än längre tid...lite mer info
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
DJ Hemp: Ja Tant Hagos, Lill-Challe och Lusekoftan blir vår 1a kedja 2017/2018.
Tyvärr blir det inget med Lukas Z men vi går all in på Crippelina istället!!!
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
JanneH:

Möllenöh! Nu kommer Modano att gå ner i spagat... : )
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Puckat: Tant Hagos med handväskan klar!!! "Ska bli skönt att vara tillbaka och sedan är det ju ett ungt och spännande lagbygge. Enligt Nubben skulle jag tydligen leda en kedja med nr 11 och nr 22". Enligt rykten så ska dessutom en extern sponsor vara beredd att satsa för att vi ska värva tillbaka Crippelina.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Otto1:

Välkommen tillbaka, Molinder - make Timrå IK great again!

Och Småland & Co - ta gärna genvägen över Malmö i höst, så drar vi tillsammans till Ljungby och partar och skriker fram TIK till en 3-poängare! 🙂🍻🍾🍷🍸🥃🥂🚬
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Helt klart att Molinder ska spela back nästa säsong enligt Nubben.
Sen räknar han med att truppen är spikad senast 15 Maj, några förlängningar är redan klara.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Avsnitt 11 är ute nu! Jimmy Hamrin och Nubben gästar oss, vi bjuder även på lite bloopers!
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Modano: Är bästa kompis med Emil Berglund så då blir nog han kvar också, men det är väl inte du något emot Modano?
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Modano:

Ha ha, dagens garv :-)
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
sargad: 188 cm 90 kg Godkänt det tar sig ! Är en spelare som tar sig över sargen själv vid snabba byten vilket inte många klarat av de senaste 5-6 åren då benen vart för korta armen för svaga
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
sargad:

Av svensk medellängd och medelvikt. Knappast någon dvärg. Han lär väl inte falla på dessa siffror i alla fall.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
sargad: Har man sett honom spela så vet man att han kan liknas vid köttbullen Vranjes.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
JobbaPuck: 182 cm a 77 kg.
Vad säger Modano m fl?

Äh, ta hit originalErikKarlsson
Kommentera


Sv: Silly Season 2017/2018
EArk:
Var tydlig 2.a på denna. Tänkte på honom senast igår, stor duktig rightare. En spelare som jag inte trodde skulle behöva mer än 1 år i HA, han var ju en stor talang när han gick till Hästen från Djurgården för 3 år sedan.

Men har väl inte riktigt fått den utveckling han tänkt. Blev ju också kvar i 3 år.

Men spännande kan nog blomma ut på riktigt nu när han får byta miljö, då han alltså i grund och botten är en stor talang. Annars så är han ju redan nu en duktig tvåvägsspelare. Men som sagt så finns det nog mer att få ur honom
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Tobias Liljendahl på g
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Kongo:Japp eller så vill man tjäna några politiska poäng.....
Kommentera


Sv: Silly Season 2017/2018
Icetea: Förslaget ser ut att innebära en hyressättning på en normal nivå. Har man en annan uppfattning beror det på okunskap eller något annat.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Laken: Ja men ekonomin är inte allt. Jag tror inte BIK, Tingsryd, Pantern och Västervik hade dyrare spelarbudget än oss under gångna säsongen - ändå var de före oss i tabellen. Jag tycker vi har haft spelarmaterial för betydligt mer men ledarna har inte fått ut det mesta ur materialet. Just därför är jag faktiskt mest intresserad av hur kommande säsongs tränarlösning ser ut. Mora hade inte varit ett SHL lag kommande säsong utan det jobb Colliton har gjort.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
luffaren:

En sulfatstinkande håla vid Klingerfjärden kanske?
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Oerhört viktigt för vår överlevnad, om hyressänkningen klubbas så blir vi att räkna med i framtiden!
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Icetea: Ok. Tack så mycket. :)
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Dom andra föreningarna hyr likvärdigt många istimmar och skapar minst samma exponeringsvärden genom tidningar och tv som Timrå IK så...

Mm...
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Vad vore Timrå utan Timrå IK :)
Uppladdat:

450x300-hyra.jpghyra.jpg

Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Sputnik: kommer att skära lite i spelarbudgeten oklart hur mycket
Ny tränare förhoppningsvis klar denna vecka
6-8 nya spelare ska in
Folk behöver inte oroa sig det blir ett bra lag...
Viktigt att få ordning på ekonomin
Tja det var väl det typ....
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Herminator: chocksänkning o skymf i rubriken!
Annars var väl uttalandet från kommunsnubben helt korrekt. Nu kan de få en marknadsmässig o skälig hyra vilket är bra😀👍
Kommentera


Sv: Silly Season 2017/2018
Icetea: Tony the M-Tiger morrar igen. I övrigt var väl artikeln ganska välvillig.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
1:a line (förslag)
John Persson-Sebastian Lauritzen-Johan Persson

2:a line (förslag)
Anton Wedin-Johan Johnsson-Lukas Zetterberg

3:e line (förslag)
John Westin-Douglas Lögdal-Jeremy Boyce

Molinder tycker jag man kan rita in som Back redan nu. Så det står klart. Ser inte hur eller vilka han skulle lira med som fw.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Kongo: Nu är lokala media igång igen angående hyran för ishallen. Kan konstatera att det nya förslaget på hyra är mer normalt eller hur ar det nu?
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
JobbaPuck: John Dahlström?
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
JanneH: Spännande, minst sagt.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Kongo: Enligt Nubben så rör det sig om 6-8 nya som ska in
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Kongo: Äh, det är nog inte så lätt att vara supporter överlag, men Timrå är trots allt lite viktigare än alla andra lag. Och det är ett helt objektivt påstående ;)
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Vargher85: Ja, vissa verkar märkligt nog ha en upplevelse av att det är mer plågsamt att hålla på Timrå än andra lag.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Kongo: Känns lite osäkert just nu, men som man sjunger i en av kampsångerna "Våra fans finns från norr till söder, alla bär på ett magsår som blöder."
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
luffaren: 8-10 man klara stämmer säkert. Utöver det ett gäng som är i princip klara. Återstår gör kanske 5-6 platser ytterligare som ska fyllas.
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Har jag missat nåt eller är Forsberg fel ute? Så här säger han om att värva från Timrå "Men jag vet också att Timrå har åtta-tio man på tvåårskontrakt."
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
Kevin O Shea: Han är 100% klar för Frölunda
Kommentera

Sv: Silly Season 2017/2018
EArk: Själin glömde jag, ska bli intressant att se vad som händer med honom. Skulle vara viktigt att behålla honom, men mer info om honom lär ju inte komma förens u18 vm är slut.
Kommentera

« · 1822562 · »