1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578016 inlägg · 6216 ämnen

Slutspel 2021

« · 2183449 · » Till forumet


Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Jag har inte en aning om det och bryr mig inte egentligen, jag försöker bara förklara hur det ligger till. Som ett svar som jag skrev, man måste ha tillstånd och har de det så är det väl inget problem. Sen fortsätter det och jag skriver, gör en polisanmälan då om nu någon vill.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Walle2: Men stäng välling tratten o försvinn!!! Va här o kalla folk här för fula saker bara dra för f......n!!!!!!!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Villervalla: När skickade löven in ansökan? Tänkte du vet ju hur lång tid det tagit så du måste sitta på väldig mycket information!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Walle2: detsamma idiot, det var ju det jag skrev nedanför, Rögle har haft det sedan oktober. De ansökte om tillstånd för att bygga om sin resturang så den de har används alla dagar. Så idioten var du.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Walle2: kanske just de som är idiotiskt . När alla andra kämpar MOT corona
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Villervalla: Att ni orkar bry er om vad Löven gör hela tiden. Har du sett nån SHL match, dom har haft folk på läktaren hela tiden . Idiot
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Villervalla: Det blir spännande att se hur många matcher andra semin går till. Allting talar för 2 - 2 i matcher.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Och det är ju bara att göra en polisanmälan och se vad som händer om nu någon vill det.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: noll munskydd , alla sitter bredvid varandra , fler än 8 ... många fel på en gång
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
snushane: Rögle har ju haft det sedan oktober och de har tillstånd vad jag förstår. Att man kan smacka upp en restaurang på ett par dagar med giltigt tillstånd är jag mer skeptisk till.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sune: man kan ju undra varför löven tar risken att kalla det där ”restaurang”? Ganska respektlöst mot alla andra klubbar som sliter för att få ihop ekonomin, speciellt när löven har externa finansiärer som betalar för hela cirkusen dom kallar ”hockeylag”.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Andersson: De flesta verkar ha druckit middag på den restaurangen. Sist hade en kille med sig en trumma till restaurangen...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Villervalla: jamen dåså..då är det bara sätta ut bord på arenorna runt om i landet.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sune: såg inte ut som trerätters på restaurang tores iaf
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle:

Det måste ju också Timrå utnyttja i så fall. Bara att ställa ner lite bord på kortsidan för lika många platser som restaurangen tar in. Kan inte direkt vara svårt att fixa, kommer garanterat att sälja ut alla platser. Räcker med att sälja lite lättare mat samt dryck. Eller finns det någon särskild aspekt att ta hänsyn till? Om inte så borde man utnyttja det på en gång, annars är man korkade.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: kört . Är Steen bara bra varannan match ?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Tikare08a: dra in en anmälan på löven, det kan vara värt 3-4 mkr i förlorade intäkter för dom.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Man måste ha tillstånd också vad jag förstår så då borde det vara lugnt. 🤔
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Någon som vet hur löven kan ha så mycket publik samlade på samma kortsida?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Steen är inte bra. Halva målet öppet vid varje sidledförflyttning. Var väl Hutchings som brände ett löge för att han sköt mot stolpen en målvakt vanligtvis lämnar vid sidledsförflyttning. Bara det att Steen i princip stod kvar vid den stolpen och det var oceaner av öppet mål på närmata stolpe. 🤓
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Andersson: björklöven är för Karlskoga vad Västervik är för oss. Dom skapar inte ett skit men lyckas hanka sig fram till målen ändå på något sätt. Totaldominans BIK.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Helt jävla sjukt att dom får ha krogen på läktarn..jävla fusk löven, jag ska kontakta kultur och idrottsministern och överklaga.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Konstig skottstatistik IGEN mellan löven och bik ....
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
snushane: Den funkar lika bra med. 🤓👍
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Sannerligen. Men jag måste säga att man får mycket mer tid på sig i Björklövens zon än vad man får i Västerviks. Det är skillnad som på att trampa i ett jordgetingbo eller gå på PRO:s julfest ungefär.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: 😂
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Sputnik: Ful-Liss och Piss-Löven
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Woody: Tar vi oss vidare har Västervik varit en perfekt utmaning och erfarenhet på vägen. Det kommer att krävas ännu mer vilka vi än möter i så fall, även om det lär bjudas på mer ytor och det borde gynna vår spets.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Lustigt att se att Björklöven är mest irriterade när det är dem som har domarfördelen så här långt!

Heja Bofors!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Rallarn: Karlskoga spelar verkligen bra i anfallszon. Mycket bättre rörlighet än vad vi har haft. Å andra sidan har de inte Västerviks försvar mot sig.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Skulle varit 5 mot 3 så det spelar visst roll.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Möjligen , men löven kom ju undan med tre hakningar sekunderna innan.

Skönt med 2-2 så någon rättvisa skipas

Blev tystare på coronaspridarna på läktarna också, kanske de tog på munskydden
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Förstärkning var det, men klubban var uppe i ansiktet så det spelar ingen större roll. Utvisning var det likafullt. Mål blev det också. :)
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Fast den klubban upp i ansiktet är svårt att snacka bort..
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Rolig match det här!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
eltifoso: Dom får ett PP på en solklar filmning direkt efter så det kvittar.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: FulLöven med Piss-Liss i spetsen..
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Rallarn: Allt medans Harald skrockar förnöjt och blundar för regelbrottet
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Rallarn: Liss sätter en armbåge i huvet på en motståndare och spelar utan hjälm i samma byte, domaren blåser inte.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
JoseGonzales: Hur kan inte Liss åka där? Först filmar, sen spelar utan hjälm. Helt otroligt.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
TIK-Lund: Skulle tro att Löven, MODO och Timrå har tre högsta budgetarna. Vem som är nummer ett vet jag inte, men skulle nog tro att vi har dyrast!
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Lövens VD tror inte de har H.As dyraste trupp, vilket lag skulle ha dyrare?
Det är ju garanterat inget av slutspelslagen iallafall.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Rallarn: 4 i sällskap och max 50 i en restaurang... Löven har verkligen tolkat det bra...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
snushane: Ja man kan göra hela arenan till en resturang och fylla den om man vill, men då har man inte fattat nånting.
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Olle: Kortsidan. Har förstått det som att man får ha lika många som man hade kunnat ha i vanliga restaurangen under H. Men vet inte ärligt
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
snushane: det är över 100 i ”restaurangen” sa man i studion. Restaurangen är tydligen hela långsidan?
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
snushane: 2 -1 nu till Americanos
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Costanza: hur många är det i publiken i Umeå på läktarn, nog är det mer än 8 allafall
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Lub: Haha! Ja. Jag tror inte många vet hur omöjligt det är att snacka hockey här uppe i Lövenlänet. Jag är ju en dryg idiot här på forumet, men lövenklippen på nätet visar en stor del av sanningen...
Låst ämne

Sv: Slutspel 2021
Costanza: Enda gången ngn Lövensupporter vill prata hockey på jobbet är efter en vinst, eller möjligen skrävla om fjolårets säsong. Tycker flertalet anammat Wallsons stil (vilket inte ska tas som smicker)...
Låst ämne

« · 2183449 · »