1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581143 inlägg · 6216 ämnen

Timrå IK - AIK 2021-02-14

2148733 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Spock: Exakt, vårt första PP fick dessutom dra enormt lass. Vilka skall in efter. Boyce, Lindholm Gretzky? Tror inte Motståndarna skakar av rädsla över dom på isen..
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
PezN: Haha, jo precis. Men det förändrar inte faktumet att det blir kraftigt mycket träningsmatch över tillställningen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Spock: Var inte Hartmann borta redan då?? Han fick väl matchstraff 5min tidigare eller är jag ute och cyklar?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Spock: Spelet 5 mot 3 sker med Blomman istället för Hartmann. Där det vid tekning blir tydligt att Blomman inte har en aning om var han ska stå ens! :-D

Dagens match och resultat måste tas med en rejäl näve rysktoljeskiffer från allas vår favorittvättar-Torbjörn
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Även dem bättre lagen torske lite här och där
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Olle: ja Lööke blir man inte klok på. Känns som utan Dahlén så är han rätt medioker. Lite som bröderna sedin, måste säljas i ett paket för att fungera.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Om man kollar dagens laguppställning så är det alltså ett backpar och en kedja som är som den egentligen tilltänkta kombinationen. Resten är antingen inte på plats eller inte matchade på så vis som tänkts. Jävligt starkt att ta poäng när domarna som vanligt är med i the Anti-TIK conspiracy.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Rytter: jag följer Almtuna IS mest och även Södertälje då det finns en del spelare fostrade i Almtuna där och det är ett antal spelare i Väsby som inte har i HockeyAllsvenskan att göra då de inte hänger med i tanken vilket gör att de har svårt att hinna med i spelet. Ofta sena in vilket får katastrofala följder, vill ogärna tro att de spelar på det sättet de gör för att de går in för att köra över motståndarna. Tycker det är märkligt att det inte renderat i en öppen fråga för ligan från övriga klubbar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
RöJan: jag spår en Johan Johnsson-karriär för Lööke. Går skitbra i allsvenskan, kliver upp i SHL, är på tok för nätt och sedan tillbaka i allsvenskan igen. Jag har gärna fel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
kulltorp: Ryktas ju till Leksand också
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
RöJan: En illa dold hemlighet att BIF vill ha han...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: men jäklar vad snabb han var på grillerna Johansson junioren när han fick friläge! Kul att se!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Olle: Jag lägger lika mycket vikt vid denna förlusten som vid vår vinst mot SSK när vi vann 4-0 och de hade typ 7 borta.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Olle: Nog för att Lööke gått halvdåligt på sistone, går inte Timrå upp så kommer Lööke spela i SHL nästa år i ett annat lag.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
mikenomad: tack
Ja mycket mer , trodde inte till några matcher sedan vi skulle ha en chans på topp sex, nu har vi en bra chans, men vi skall fortsätta jobba på ett enklare spel ur egen zon, men mycket roligare nu
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
roger_sundsvall: nästan första gången vi förlorade skotten också
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
glad för 1 poäng
vi va värda 0 poäng
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Zäta75: Nu får vi ju vila inför nästa match dessutom
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Grattis till 2 fina poäng, bra helg för er. Med tanke på er förra säsong och hösten den här förstår jag att ni andas morgonluft. Även om ni inte kommer vara favoriter till SHL-platsen så kommer ni i allra högsta grad vara med och slåss om den. Antar att det är långt mkt mer än ni vågade hoppas på i okt-nov
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Olle: Vi har Hartmann, Lodin mfl. De var inte med idag. Är inte orolig för vår offensiv. Dahlen har kommut igång nu och har självförtroende på topp. När det gäller lägger de in en extra växel.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
kulltorp: Matchtstraff, bjudningar, missade frilägen.....det är INTE så man vinner tighta matcher. Jag tycker det är många spelare i TIK som är långt ifrån toppformen.

En stor eloge till hela laget som kämpade bra.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
kulltorp: Jag tror inte en sekund på underskattning på någon i laget. När det gäller supportrarna är jag mer tveksam. Ödmjukhet, grabbar, ödmjukhet. Det spelar ingen roll vem som vinner de här matcherna. Jag tycker grabbarna spelar bra i dag efter förutsättningarna och AIK är inget dåligt lag. Vi gör avstämning i april istället.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
kulltorp: Vi har inte så mycket offensiv utan Dahlén. Det känns inte särskilt otänkbart att en motståndare kommer skada honom i slutspelet. Hoppas nubben har en offensiv forward på gång in.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Ska bli skönt att slippa favoritskapet i slutspelet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Tom Topp: måste säga det var en riktigt bra poäng inkämpad med dessa förutsättningar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Timrågogogo: Ja när offensiven sviker är det inte konstigt att man förlorar till slut. Blir mer och mer övertygad att Lööke inte klarar sig utan Dahlén. Lyckas han skriva ett SHL-kontrakt så blir jag jävligt förvånad.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Zäta75: Måste ju dölja formen lite i allafall. 😉
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
hockeyärnice: tror på något vis att det här var nyttigt, nu gäller det bara att studsa tillbaka! Och Johansson fick visa vem som är seriens bästa målvakt också!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Walli, Madsen, Lodin, Hartmann och viss mån Olofsson.

Du glömde Hardegård och Wiercioch ;)

Timrå har 2-3 växlar till mot idag att lägga in när det verkligen gäller.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
SMÅLAND: AIK slår oss aldrig i bäst av 5 eller 7 matcher. Finns inte på kartan. Någon enstaka match kan de vinna, men bara om vi har många borta eller är slitna som idag. Vi är stora favoriter oavsett vad Wennerholm eller ngn annan säger.

Janne G: Det är bra att ni kämpar. Vi vill inte ha för lätta matcher om vi möts i slutspelet.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
TimraStockholm: varför inte?var skall man inte ta kampen?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Woody: absolut! Men vi spelade match igår och har typ 7 ordinarie borta, hade vi fått en dag vila och fullt manskap så hade det varit en lätt seger.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
SMÅLAND: Är du seriös eller Alkoholen som talar? Du tror alltså inte, Walli, Madsen, Lodin, Hartmann och viss mån Olofsson gjort skillnad en sån hör match? Inte dussinlirare i denna trupp precis. 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Ta kampen när Lodin, Hardegård, Hartmann, Madsen och Walli är tillbaka :).
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
jå1: Aik tränaren tycker att de är värda 3 poäng idag haha vilket skämt. Denna förlust med 6-7 toppspelare borta och bara 8 forward på banan rör mig inte ens i ryggen. Även om alla förluster är sura.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Zäta75: det håller jag med om, men vi glada slå Timrå och vi får möta er senars skall vi ta kampen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
SMÅLAND: Aik är bättre än oss? Spotta ut ölen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Heisenberg: Bra kämpat av killarna! Vi får ta revansch på Hovet om 10 dagar.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Typiskt att det var en dykning som skulle avgöra. Men vi hade ingen fart kvar efter att gått på så få så länge ändå. 1 poäng i all fall.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: Haha du kan din hockey märker jag! 😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Timrå måste upp för det här kan jag inte följa mer!

Satans korrupta mygel fjollor i zebradräkt!

Hur kåt på sin egen pipa får man vara?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Sputnik: Wennerholm: AIK nya favoriter till serieseger
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Det var väntat 👍
AIK är bättre än oss.
De blir svåra att möta i ett slutspel!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
JanneG: grattis AIK till en rättvis seger. Syns vi i finalen?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
TimraStockholm:bra match ändå av tik var ju inte favoriter idag men Jacob Johansson var kung helt klart
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Timrågogogo: Rinner lätt i Solna nu.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
kulltorp: 4 sekunder kvar av förlängningen och de får in den med flyt haha. Låt de få fira nu när de fyller 130 år. Vi är ett mycket bättre hockeylag än AIK och det vet gnagarna också om.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
TimraStockholm: Wennerholms AIK hyllning kommer inom kort!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Andersson: fokusera på det ni har
Låst ämne

Sv: Timrå IK - AIK 2021-02-14
Nu är det bara invänta Wennerholms hyllningskrönika.
Låst ämne

2148733 · »